Nee, nu nemen de mensen je serieus.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
Graphics zijn kiddy
Meer wapens.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:44 schreef Gamedemon het volgende:
meer wapens in de vorm van?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:47 schreef Oksel het volgende:
Kben zeer verslaafd geweest aan Zelda inderdaad..!Tijden plezier van gehad.
Pikmin hetzelfde verhaal. Momenteel Animal Crossing en Metroid aan het spelen. Ook vet.
Misschien zijn sommige spellen wel aardig kiddy.. maar ze zijn wel verslavend en goed uitgedacht. Als je splattergames wil, met veel lijken en bloed.. moet je geen gamecube kopen. Een gamecube koop je voor de goede kwaliteit games.. en natuurlijk omdat je van Nintendo houdt!
Dat kan. Gelukkig ben ik jou niet. Ik speel me shooters gelukkig wel met muis.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:51 schreef Gamedemon het volgende:
ik kocht de gamecube omdat het volgens de meeste een goede console met goede games moest zijn...maar de echte grote games hebben mij niet kunnen overtuigen....
super smash brothers vond ik wel lachuh en pikmin ...beetje kort maar wel lachuh....mario kart vond ik ook niet zo leuk als ik hoopte ...
zitten wel wat leuke games op de gamecube maar de echte sterke games vallen niet zo in de smaak bij mij
Dat is dan jouw gemisquote:maar de echte sterke games vallen niet zo in de smaak bij mij
Ow, die opmerking over die muis, die stont los van die vorige zin. Daarom stont er ook een "." achter de vorige zin gezet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:56 schreef Gamedemon het volgende:
....loze opmerking....met muis....
quote:"We are extremely excited about both DS and GCNext, so any talk of us abandoning Nintendo platforms altogether is just not true,"
Ja, dat probeer ik wel meer mensen duidelijk te makenquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:15 schreef BMH het volgende:
FF voor de duidelijkheid, Factor 5 gaat niet weg bij Nintendo:
[..]
"Nintendo is teh kiddy and d00m3d!" Ik ken ze ookquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik wel meer mensen duidelijk te maken![]()
Mooi stukje.quote:1) Dennis Dyack has stated the relationship between Nitendo and SK is/was very, very strong.
2) This announcment was completly out of the blue. Not the SLIGHTEST warnings at all.
3) IGN are the only people to have "offically" reported it. They are VERY close to Dennis Dyack.
4) Planet GameCube, also claiming to have contacted Dyack about this, posted the news at 3:33pm.
5) This news was announced April 13th. The E3 press conference ends May 13th.
6) Including the day of the announcment (April 13th) and the day after the end of E3 (May 15th) you have a total of 33 days.
7) Dyack has stated that if he hints towards there next game, ala: MGS, it will be in a much more tricky and sneaky method than he did last time, as people will be prepared.
8) There has still be NO official announcment. When Rare departed there Nintendo announced it (including press release) the day we knew or the day after.
9) Dyack has said there is much more to the Eternal Darkness story, and that one day he would like to show it.
Just a quick note to those in the dark: In the SK game Eternal Darkness the number 333 had a special, mysterious meaning to all the crazyness that was going on.
Am scraping the bottom of the barrel? Yes, definately. Is some of the stuff here pretty far fetched? Obviously yes, it is.
But you cant deny some of them seem "fishy". Noteably the fact there has been NO proper official announcment and that PlanetGamecube posted the article at 3:33.
quote:[Column] Cancelled
De laatste tijd lijkt de balans van aangekondigde en gecancellde games voor de GameCube een beetje naar de verkeerde kant te slaan. Olivier gaat er in zijn nieuwste column op in...
De laatste maanden stromen de nare berichten binnen: developers lijken massaal hun support voor de GameCube op te zeggen of zetten bepaalde projecten voor de GameCube stil. Dreigt de GameCube door al deze negatieve publiciteit een extra moeilijke periode in te gaan? Olivier geeft zijn mening in deze column.
Als je het nieuws op CubeZone een beetje in de gaten houdt, weet je dat er de laatste tijd een hoop vervelende berichten over games voor de GameCube zijn binnengekomen. Dat vaak belangrijke titels van ontwikkelaars aan onze neuzen voorbij gaan, zijn we als GameCube-bezitters natuurlijk wel een beetje gewend. Maar dat massaal games gecancelled worden of alleen nog voor Playstation 2 en Xbox aangekondigd worden: dat is vrij nieuw. Zo kregen we pas de klap te verwerken dat topper-in-wording Burnout 3 de GameCube zou passeren, trok uitgever Midway haar handen van Nintendo's machine af en werden tientallen 'middenklasse' titels voor de GameCube gecancelled. Het is geen nieuws om vrolijk van te worden, dat is zeker.
Wat beweegt developers en/of uitgevers om bepaalde games niet op de GameCube uit te brengen? De belangrijkste reden is geld: komt er niet genoeg geld in het laatje door de titels van een uitgever, dan is tegenwoordig de kans groot dat de uitgever bij het volgende spel het risico niet meer aandurft. De cijfers spreken wat dat betreft voor zich: GameCube spellen verkopen soms nog minder dan 5 procent van de totale verkoop, waarin dus ook Playstation 2, Xbox en soms PC meetellen. Gevolg: developers/uitgevers zien dat hun (meestal hetzij commercieel, hetzij kwalitatief matige) spel vooral op de GameCube belabberd verkoopt en besluiten in de toekomst geen spellen meer voor de console uit te brengen.
Ik denk dat dit vooral toe te schrijven is aan het 'GameCube-publiek', als ik zo'n generaliserende term mag gebruiken. Het profiel van de GameCube-koper laat meestal een persoon zien die al langere tijd fan is van Nintendo en de GameCube vooral koopt voor Nintendo's eigen spellen. En als het geld gaat naar Nintendo's eigen games, dan gaat het niet naar bijvoorbeeld Conflict Desert Storm of Big Mutha Truckers. Naast de gemiddelde GameCube-bezitter is een andere reden natuurlijk de zogenaamde 'installed base' van de console: de hoeveelheid machines die al bij consumenten in hun huiskamer staan. Als er tien keer minder GameCube's in Europa staan dan Playstation 2's, is het niet meer dan logisch dat een bepaald multiplatformspel voor die laatste console vele malen beter verkoopt. Simpelweg omdat de afzetmarkt voor een willekeurig spel voor dat platform dan groter is.
Okay, de GameCube heeft dus een achterstand op de concurrentie en dan vooral op de Playstation 2, waardoor veel spellen nooit het levenslicht op de GameCube zien. Is dat iets om je zorgen over te maken? Iedere keer als een spel voor de GameCube gecancelled wordt, is mijn eerste (impulsieve) reactie dat ik het jammer vind dat het spel niet op de GameCube komt. Is het nieuws eenmaal bij me bezonken, dan blijkt het vaak te gaan om een titel die commercieel of kwalitatief gezien niet veel voorstelt. Of wordt de titel na enkele maanden ook voor andere platforms gecancelled.
Noem me een slechte verliezer, maar echt missen doe ik de meeste van de gecancellde titels niet eens. Ik denk dat ik en velen met mij vooral zitten te wachten op Nintendo's eigen grote titels, die naar mijn mening voor het overgrote deel van de GameCube-bezitters dé reden zijn om speciaal voor een GameCube te kiezen. Mij kun je snel gelukkig maken: laat Nintendo doorgaan met het uitbrengen van de Zelda's, Metroid's en Mario's en laat de grote uitgevers hun belangrijkste titels op de GameCube blijven uitbrengen en ik ben een gelukkig mens. Ja, zelfs zonder Dr. Muto en Mace Griffin Bounty Hunter.
Leuk stukje. Ik ben het er gedeeltelijk mee eens. Vooral over de kwaliteit van de games die niet op de cube uitkomen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Column van Cubezone. En ik ben het er mee eens.
Een hoop delen die mening... ben er 1 vanquote:Op zaterdag 17 april 2004 16:34 schreef Gamedemon het volgende:
ok laat ik het dan zo zeggen :
ik ben van mening dat nintendo de laatste tijd klote spellen uitbrengt
Niet gaan schelden nu aangezien ik in dit land een mening mag hebben...
zelda was klote...dat zeilen jezus wat was dat saai....steeds muziekjes spelen om de goede kant op te gaan als je wat zoekt...en de moeilijkheids graad...ben geen een keer doodgegaan...was bij ocarina of time toch wel anders....en dan die triforce shards zoeken...jezus als je een spel wilt verlengen doe er dan nog een dungeon bij en niet zon super saaie zoek de 8 shards quest...
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een hoop delen die mening... ben er 1 van
Ben erg benieuwd naar Zelda WW2. Altijd weer heerlijk om een Zelda game te spelen maar ik hoop dat deze wel anders isquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:21 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
* ook meldt
leuk spel, zeilen vond ik in het begin leuk, maar werd toch wel redelijk snel saai...
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:46 schreef BMH het volgende:
[..]
"Nintendo is teh kiddy and d00m3d!"
Credits gaan naar een gozer van GOT.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een stoere paper
Dat is echt extreem gedaan.... heb hem meteen op mijn desktop gezetquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Credits gaan naar een gozer van GOT.
Dat moet je dus nooit doen. Dan worden je verlangens naar het spel alleen maar groter, en kun je niet meer tegen het wachten. Plaats altijd een wallpaper op je desktop van een spel die je al hebt, maar nog niet hebt uitgespeeld.quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is echt extreem gedaan.... heb hem meteen op mijn desktop gezetGod wat krijg ik ineens zin in RE
* HomerJ stelt het als achtergrond in en trekt zich niks aan van BMHquote:Op zaterdag 17 april 2004 19:51 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |