zo..... slechter kan het echt niet worden op de cubequote:Op vrijdag 16 april 2004 22:49 schreef MeZZiN het volgende:
Fire Emblem screenshots
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zijn er nog meer:
http://www.cubezone.nl/Sh(...)9
Ja daaaaagquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit hoe de graphics zijn...als de game maar goed is.
.................................. jij zeurt anders ook over andere games voor andere consolesquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:05 schreef BMH het volgende:
Wat een gezeur over de graphics! Damn! Ik vind Geist & Fire Emblem er helemaal niet lelijk uit zien.
Dat was omdat iedereen zei dat et er zooooo geweldig uitzag, en ik er totaal niet mee eens was. Maar om te zeggen dat de Geist screens lelijk zijn, gaat ook weer veel te ver. Misschien zijn de graphics niet helemaal doom 3 kwaliteit, maar waarom is dat nodig? Als de sfeer maar overkomt.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................. jij zeurt anders ook over andere games voor andere consoles
die van fire emblem maakt mij niet zo veel uit, is een andere stijl van graphics maar die van geist moet nog meer aan gesleuteld worden want het ziet er nu gewoon niet uit, ik denk ook wel dat geist er uiteindelijk veel beter uit gaat zienquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
.................................. jij zeurt anders ook over andere games voor andere consoles
Maar nogmaals,... graphics zijn idd niet super belangrijk maar Geist en Fire Emblem zien er echt niet uit... maar dat is mijn persoonlijke mening
Ga filmpjes op IGN kijken. Het spel ziet er wel degelijk goed uit. Check alleen die animatie al van bvb. de handen.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die van fire emblem maakt mij niet zo veel uit, is een andere stijl van graphics maar die van geist moet nog meer aan gesleuteld worden want het ziet er nu gewoon niet uit, ik denk ook wel dat geist er uiteindelijk veel beter uit gaat zien
je moet er wel bij zeggen dat je ign insider ervoor moet zijnquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik adviseer alle mensen ook de geist filmpjes op IGN aan, die geven je een hele nieuwe indruk van het spel.
Ben je dat niet? Moet je me ff toevoegen op MSN.quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je moet er wel bij zeggen dat je ign insider ervoor moet zijn
Sinds wanneer is het logisch om een insider account te hebben?quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ben je dat niet? Moet je me ff toevoegen op MSN.
klinkt leuk, ik hoop dat ze goed over de besturing nadenken (het is toch een FPS op een console....)quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:31 schreef BMH het volgende:
Geist info
-Je speelt een geest, en je kunt mensen overnemen.
-Je houd de conditie van het gastlichaam (is die geschoten in zen been, dan kun je er ook niet mee lopen. Is het geen militair, dan gaat mikken en reloaden erg moeilijk).
-Je kunt leven uit alle levende wezens zuigen en hier door jezelf healen.
-Als geest kun je door ventilatie roosters, en andere moeilijk berijkbare plaatsen.
-Je kunt mensen laten schrikken, door de omgevingen te gebruiken.
-Je hebt mensen nodig voor irisscanners, password deuren enz.
FPS games kunnen heel makkelijk op een console. Die discussie is allang voorbij manquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:09 schreef capibar het volgende:
[..]
(het is toch een FPS op een console....)
hahahaha. Je kunt VIP keys gaan gokken hequote:Op zaterdag 17 april 2004 12:36 schreef Oksel het volgende:
Godver de godver!
Mijn VIP code van SSBM is al eens ingevoerd, zegtie. Terwijl hij net nog onder de kraslaag zat.
De VIP code van Mickey's Magical Mirror is ongeldig, zegtie.
En bij mijn GBA SP, en de games: Zelda, Mario 2, Mario 3, Mario Kart zaten geen VIP codes..
Dat zijn aardig wat puntjes...
lol, ga ik zo even proberenquote:Op zaterdag 17 april 2004 12:39 schreef BMH het volgende:
[..]
hahahaha. Je kunt VIP keys gaan gokken heIs me 1 keer gelukt, alleen zei die dat die key al ingebruik was
![]()
Of gewoon een mailtje sturen met een scan van de box en de aankoop bon krijg je zo een nieuwe codequote:Op zaterdag 17 april 2004 12:39 schreef BMH het volgende:
[..]
hahahaha. Je kunt VIP keys gaan gokken heIs me 1 keer gelukt, alleen zei die dat die key al ingebruik was
![]()
Ziet er een stuk beter uit... (had zelf een aantal keer de pagina gereload en toen deed ie het ben geen insider...) mooie game!quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga filmpjes op IGN kijken. Het spel ziet er wel degelijk goed uit. Check alleen die animatie al van bvb. de handen.
Hier, check dit :p
quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:55 schreef Roi het volgende:
'k heb net het Pikmin2 reclame filmpje gezien, wat hou ik toch van Japanse commercials!
http://nintendoinsider.com/site/EplkEZylpkJpamnCNJ.php
quote:Op zaterdag 17 april 2004 10:05 schreef BMH het volgende:
Wat een gezeur over de graphics! Damn! Ik vind Geist & Fire Emblem er helemaal niet lelijk uit zien.
Pikmin 2 commercial
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |