abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18489469
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:26 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

euh omdat je dat forum niet zelf gemaakt heb misschien??
Wie zegt dat? Ik heb samen met Steve dit forum gemaakt Lul nou niet zo dom!
  zaterdag 17 april 2004 @ 14:46:33 #52
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_18489474
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 13:39 schreef SynXteR het volgende:
http://www.k-lite.nl.nu

wat is jullie indruk , graag kritiek zodat ik nog dingen kan veranderen
"Copy the following lines of code and insert it after the tag in your HTML document."

Wel helemaal zelf geschreven?
pi_18489531
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:43 schreef Leshy het volgende:

[..]

1. Die splash page is een beetje nutteloos
2. Geef 'Menu' en 'Random' in het menu een ander uiterlijk dan de daadwerkelijke knoppen - nu lijkt het net of het knoppen zijn die niet werken - zeker omdat de andere knoppen geen hover effecten hebben.
3. Rechter-muisknop-uitschakelscriptjes zijn volkomen nutteloos.
4. De tekst van de statusbalk veranderen is ook not done.
5. "why frames suck" @ Google

Voor de rest ziet het er wel goed uit
Eindelijk
1. Die slash page heb ik gemaakt voor de reclame (banner)
2. Ik had rollover buttons en ik ga ze idd maar weer maken
3. Voor de 'kiddo's' op mijn site werkt het redelijk
4. Maar anders zien ze waar de link naartoe gaat?
5. Uhm.. voor zoekmachines? If so, ik kan gewoon beschrijving en alles veranderen van de index pagina en ik heb dit gedaan omdat anders de url niet hetzelfde blijft als je naar een andere pagina gaat.. maar ik zou het eventueel kunnen veranderen..
  zaterdag 17 april 2004 @ 15:00:12 #54
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_18489740
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
1. Die slash page heb ik gemaakt voor de reclame (banner)
Ik kan me niet echt indenken dat veel mensen die banner aanklikken in plaats van de 'Enter' graphic, en de meeste mensen die vaker op je site willen komen, zullen toch index2.html bookmarken. Een banner heeft nog wel enig nut als hij constant zichtbaar is, maar ik denk dat de meeste mensen er gewoon voorbij skippen, wat hem nogal nutteloos maakt
quote:
4. Maar anders zien ze waar de link naartoe gaat?
5. Uhm.. voor zoekmachines? If so, ik kan gewoon beschrijving en alles veranderen van de index pagina en ik heb dit gedaan omdat anders de url niet hetzelfde blijft als je naar een andere pagina gaat.. maar ik zou het eventueel kunnen veranderen..
URL's verbergen is als het drukken van een boek zonder pagina-nummering. Je voorkomt er niet mee dat mensen er uit kopiėren, je maakt het alleen maar wat lastiger, en het is alleen maar vervelend voor mensen die er ooit uit willen quoten of naar iets willen verwijzen.

Zeker nu browsers als Mozilla/Firefox en Opera aan populariteit winnen, heeft het verbergen van je pagina's weinig zin en is het alleen maar vervelend - daarbovenop vraag ik me af wat je op je site hebt dat de moeite waard is om te stelen.

Mijn 2 eurocent
pi_18490201
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 15:00 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik kan me niet echt indenken dat veel mensen die banner aanklikken in plaats van de 'Enter' graphic, en de meeste mensen die vaker op je site willen komen, zullen toch index2.html bookmarken. Een banner heeft nog wel enig nut als hij constant zichtbaar is, maar ik denk dat de meeste mensen er gewoon voorbij skippen, wat hem nogal nutteloos maakt
[..]

URL's verbergen is als het drukken van een boek zonder pagina-nummering. Je voorkomt er niet mee dat mensen er uit kopiėren, je maakt het alleen maar wat lastiger, en het is alleen maar vervelend voor mensen die er ooit uit willen quoten of naar iets willen verwijzen.

Zeker nu browsers als Mozilla/Firefox en Opera aan populariteit winnen, heeft het verbergen van je pagina's weinig zin en is het alleen maar vervelend - daarbovenop vraag ik me af wat je op je site hebt dat de moeite waard is om te stelen.

Mijn 2 eurocent
Het is misschien niet voor jou de moeite waard om iets te stelen
Maar ik wil gewoon dat wat op mijn site en niet mag worden gebruikt niet zo simpel te pakken moet zijn.

Enne.. over die banner, klopt wat je zegt hoor
Maar ik krijg er geld voor, het is niet mijn banner ofzo
pi_18522249
Re: icegirl.net

Voorpagina
1. Waarom veranderd de muiscursor in een kruisje? Gaat er iets anders gebeuren als ik rechtsboven in het plaatje klik, dan wanneer ik linksonder klik?
2. Wat doet die tekst "add yours" onderaan?
3. Lekkere (positief lekker, niet cynisch lekker ) kleurencombinatie vind ik persoonlijk

home.icegirl.net
- Menu rechts doet pijn aan mijn ogen. Kleine letters in blauwe blokjes lezen erg moeilijk.
- Niet alle blauwe blokjes zijn hyperlinks ('menu' en 'random' bijvoorbeeld niet). Zorg ervoor dat dit grafisch ook zichtbaar wordt.
- Ook in dit menu weer die rare cursor. Persoonlijk zou ik het willen afraden een cross te gebruiken omdat men dat nou eenmaal niet gewend is en het in dit geval ook werkelijk niets maar dan ook niets bijdraagt.

icegirl
- Als ik dit aanklik krijg ik een kale pagina met drie links. Kan je hier niet iets van maken; desnoods zet je een tekst neer met links onderaan naar de andere twee subsecties.
- 'About me'. Letters zijn zo klein, dat het irritant is om te lezen. Veel zinnen beginnen met 'I' dat oogt komisch omdat elke zin een nieuwe regel is. Wat is de bedoeling van dat ei?
- 'Pictures'. Op zich kaal, maar wel overzichtelijk.
- 'DVD collection': misschien linken naar imdb of bol.com oid waar er meer info over de dvd's te vinden is

Rules
Zoiets heet ofwel disclaimer, ofwel copyrights.
-"For those who dont will be on the hall of shame" is natuurlijk geen Engels.

Pixels
- Of gebruik ook 'pixels' als titel in die pagina, of maak er in het menu ook 'icons' van.
- Misschien zip-files beschikbaar maken voor de verschillende series?

Big pixels
- Mja.. leuk, 2 plaatjes. Net zo groot als die van my little pony.. waarom een aparte pagina hiervoor?

Smileys
Zipfiles?

Voor de rest is het een erg breezer downloadsiteje. Op zich niets slechts, maar nauwelijks ook maar 1 element te noemen dat het anders maakt dan een willekeurige ringtones download alike site behalve dat er nog net geen ringtones staan.

De kleurstelling van de hoofdpagina maakt het lezen erg ongemakkelijk. Fijn dat je aan pixel art doet, maar de site zelf komt niet als zodanig over. Maar dat kan aan mijn beeld wbt pixelart ligt dat ik iets anders verwacht bij een pixelart website. Persoonlijk zou ik dat tafelkleedachtergrond wegdoen, wit maken ofzo, zoals ook op de voorpagina. Maakt de boel iets rustiger en misschien dan ook uiteindelijk dat je de teksten kan lezen zonder geiiriteerd te raken van alle kleurverschillen.

Not my kinda site, maar goed.
  zondag 18 april 2004 @ 21:15:18 #57
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_18522820
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:08 schreef STFU het volgende:

[..]

hoe kom je aan die avatar?
zag hem ergens en vondt hem wel geil
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_18525141
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 14:46 schreef BMWM3 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ik heb samen met Steve dit forum gemaakt Lul nou niet zo dom!
Als je het ZELF hebt gemaakt dan is het geen punt. Als je hem al eens eerder hebt gepost en reacties hebt gehad, dan kun je hem weer posten als er significante dingen zijn gewijzigd.
quote:
Op zondag 18 april 2004 21:15 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
zag hem ergens en vondt hem wel geil
ik ook!
  maandag 19 april 2004 @ 03:41:54 #59
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_18528631
Even met betrekking tot de indeling en het gebruiksgemak van de site www.tapperie.nl.

Ik wil eigenlijk weten of alles wat te vinden is op de site ook gevonden wordt. Qua kleurgebruik moet ik me (min of meer) aan de regels houden,.. maar is alles gebruiksvriendelijk genoeg?
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_18528693
quote:
Op maandag 19 april 2004 03:41 schreef Peewee het volgende:
Even met betrekking tot de indeling en het gebruiksgemak van de site www.tapperie.nl.
Grote letters/Goedkoop/Onduidelijke navigatie/XHTML is lief/Frames zijn stom.
  maandag 19 april 2004 @ 09:07:01 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_18529854
Ik wil binnenkort mijn hele homepage eens flink opknappen... Zouden jullie kunnen kijken wat voor dingen ik er zeker moet veranderen?

http://www.troel.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 april 2004 @ 09:23:36 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_18530007
quote:
Op maandag 19 april 2004 09:07 schreef Troel het volgende:
Ik wil binnenkort mijn hele homepage eens flink opknappen... Zouden jullie kunnen kijken wat voor dingen ik er zeker moet veranderen?

Ik zou er iets opzetten dat mensen zou kunnen trekken.
Ik ga naar huis.
  maandag 19 april 2004 @ 14:09:24 #63
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_18535384
quote:
Op zondag 18 april 2004 22:56 schreef sop het volgende:

[..]

Als je het ZELF hebt gemaakt dan is het geen punt. Als je hem al eens eerder hebt gepost en reacties hebt gehad, dan kun je hem weer posten als er significante dingen zijn gewijzigd.
[..]

ik ook!
hoe meer hoe beter
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_18559564
Ik ben op het moment bezig met een website voor ons honkbalteam en hoewel ie nog lang niet af is, wil ik toch ff jullie mening...

http://members.home.nl/jaensson/Mustangs/heren1/

Ik heb nu alles gemaakt in dreamweaver (ik kan geen html en heb geen tijd/zin om het te leren) en het menuutje heb ik van http://javascript.internet.com maar volgens mij als ik zo de hele site wil gaan maken wordt het erg onoverzichtelijk en omslachtig. is er misschien een andere manier, door bijv textvelden van buitenaf te importeren zodat het makkelijk aan te passen is oid?

Zelfde geld trouwens voor het menu, als ik nu iets wil veranderen, moet ik dat op iedere site gaan doen, wat dus veel werk is. Is het niet mogelijk om ook het menu te importeren oid zodat ik maar op 1 plaats het menu hoef aan te passen?

verder zou ik graag jullie menig wilen horen qua design.

bvd
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:24:55 #65
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_18564773
Ik had deze site al eerder gepost en heb de layout iets gewijzigd, komt de layout met text goed over?
http://www.watbenje.nl/site
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:26:11 #66
46794 Berkery
Fat bastard
pi_18566183
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:24 schreef STFU het volgende:
Ik had deze site al eerder gepost en heb de layout iets gewijzigd, komt de layout met text goed over?
Ik zie een zwart vlak met boven en onder een bruine band, met in de onderste band wat wazige vlekken die bij nadere inspectie een menu blijken te vormen.

-en nu zie ik ook dat er wat staat in de bovenste balk.

Kortom: als leesbaarheid een vereiste is voor je site ben je niet geslaagd.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:04:38 #67
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_18568602

Enfin, lekker overdreven, maar ik begrijp de boodschap!
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_18569758
ik heb mn layout veranderd, ben er stuk meer tevreden over dan mn voorgaande versies. Misschien nog eens een keer in flash verdiepen voor menus en dergelijke. Wellicht zien jullie nog zwakke punten? www.basverbeek.nl
pi_18569839
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:56 schreef _Nick_ het volgende:
Ik ben op het moment bezig met een website voor ons honkbalteam en hoewel ie nog lang niet af is, wil ik toch ff jullie mening...

http://members.home.nl/jaensson/Mustangs/heren1/

Ik heb nu alles gemaakt in dreamweaver (ik kan geen html en heb geen tijd/zin om het te leren) en het menuutje heb ik van http://javascript.internet.com maar volgens mij als ik zo de hele site wil gaan maken wordt het erg onoverzichtelijk en omslachtig. is er misschien een andere manier, door bijv textvelden van buitenaf te importeren zodat het makkelijk aan te passen is oid?

Zelfde geld trouwens voor het menu, als ik nu iets wil veranderen, moet ik dat op iedere site gaan doen, wat dus veel werk is. Is het niet mogelijk om ook het menu te importeren oid zodat ik maar op 1 plaats het menu hoef aan te passen?

verder zou ik graag jullie menig wilen horen qua design.

bvd
ziet er wel resolutie-proof uit, maar het is netter als je de boel centreert, dus een stukje van die achtergrond links en een stukje rechts
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:05:33 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_18574070
quote:
Op maandag 19 april 2004 09:07 schreef Troel het volgende:

Nou, ik heb hem dus veranderd...

Nietsman, ik weet niet of het jou interessant lijkt, maar ik ken genoeg mensen die het wel interessant vinden... Zelf zou ik nog graag willen weten hoe ik de tabellen gefixed krijg, want nu verschuifd mijn mooie kalender steeds...

Verder ben ik er best wel trots op, ook al is hij nog niet af...

Kommaar met jullie commentaar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_18576926
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 23:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou, ik heb hem dus veranderd...

Nietsman, ik weet niet of het jou interessant lijkt, maar ik ken genoeg mensen die het wel interessant vinden... Zelf zou ik nog graag willen weten hoe ik de tabellen gefixed krijg, want nu verschuifd mijn mooie kalender steeds...

Verder ben ik er best wel trots op, ook al is hij nog niet af...

Kommaar met jullie commentaar!
Geen XHTML scrict site, depremeriende kleuren, uitgerekte site. foto's mogen wel in een popup/nieuw venster geladen worden.

Verder wel aardig.
pi_18576958
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:43 schreef metalbazzz het volgende:
ik heb mn layout veranderd, ben er stuk meer tevreden over dan mn voorgaande versies. Misschien nog eens een keer in flash verdiepen voor menus en dergelijke. Wellicht zien jullie nog zwakke punten? www.basverbeek.nl
Frontpage, rommelige code, frames, geen doctype en meta tags zijn wel handig als je gevonden wilt worden.

Verder wel okay.
Zie ook http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.basverbeek.nl.
pi_18576978
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:24 schreef STFU het volgende:
Langzaam, onduidelijk -vooral op dit uur-, langzaam, mooie layout met foute kleuren.
pi_18577019
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:56 schreef _Nick_ het volgende:
http://members.home.nl/ja(...)/
Ziet er niet uit in een Mozilla based webbrowser, en het design is niet echt jippie.
  woensdag 21 april 2004 @ 08:12:57 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_18578593
quote:
Op woensdag 21 april 2004 01:54 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Geen XHTML scrict site, depremeriende kleuren, uitgerekte site. foto's mogen wel in een popup/nieuw venster geladen worden.

Verder wel aardig.
wat bedoel je met uitgerekte site?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')