Wie zegt dat? Ik heb samen met Steve dit forum gemaaktquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:26 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
euh omdat je dat forum niet zelf gemaakt heb misschien??
"Copy the following lines of code and insert it after the tag in your HTML document."quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:39 schreef SynXteR het volgende:
http://www.k-lite.nl.nu
wat is jullie indruk , graag kritiek zodat ik nog dingen kan veranderen
Eindelijkquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:43 schreef Leshy het volgende:
[..]
1. Die splash page is een beetje nutteloos
2. Geef 'Menu' en 'Random' in het menu een ander uiterlijk dan de daadwerkelijke knoppen - nu lijkt het net of het knoppen zijn die niet werken - zeker omdat de andere knoppen geen hover effecten hebben.
3. Rechter-muisknop-uitschakelscriptjes zijn volkomen nutteloos.
4. De tekst van de statusbalk veranderen is ook not done.
5. "why frames suck" @ Google
Voor de rest ziet het er wel goed uit
Ik kan me niet echt indenken dat veel mensen die banner aanklikken in plaats van de 'Enter' graphic, en de meeste mensen die vaker op je site willen komen, zullen toch index2.html bookmarken. Een banner heeft nog wel enig nut als hij constant zichtbaar is, maar ik denk dat de meeste mensen er gewoon voorbij skippen, wat hem nogal nutteloos maaktquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
1. Die slash page heb ik gemaakt voor de reclame (banner)
URL's verbergen is als het drukken van een boek zonder pagina-nummering. Je voorkomt er niet mee dat mensen er uit kopiėren, je maakt het alleen maar wat lastiger, en het is alleen maar vervelend voor mensen die er ooit uit willen quoten of naar iets willen verwijzen.quote:4. Maar anders zien ze waar de link naartoe gaat?
5. Uhm.. voor zoekmachines? If so, ik kan gewoon beschrijving en alles veranderen van de index pagina en ik heb dit gedaan omdat anders de url niet hetzelfde blijft als je naar een andere pagina gaat.. maar ik zou het eventueel kunnen veranderen..
Het is misschien niet voor jou de moeite waard om iets te stelenquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:00 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt indenken dat veel mensen die banner aanklikken in plaats van de 'Enter' graphic, en de meeste mensen die vaker op je site willen komen, zullen toch index2.html bookmarken. Een banner heeft nog wel enig nut als hij constant zichtbaar is, maar ik denk dat de meeste mensen er gewoon voorbij skippen, wat hem nogal nutteloos maakt
[..]
URL's verbergen is als het drukken van een boek zonder pagina-nummering. Je voorkomt er niet mee dat mensen er uit kopiėren, je maakt het alleen maar wat lastiger, en het is alleen maar vervelend voor mensen die er ooit uit willen quoten of naar iets willen verwijzen.
Zeker nu browsers als Mozilla/Firefox en Opera aan populariteit winnen, heeft het verbergen van je pagina's weinig zin en is het alleen maar vervelend - daarbovenop vraag ik me af wat je op je site hebt dat de moeite waard is om te stelen.
Mijn 2 eurocent
zag hem ergens en vondt hem wel geilquote:Op zaterdag 17 april 2004 14:08 schreef STFU het volgende:
[..]
hoe kom je aan die avatar?
Als je het ZELF hebt gemaakt dan is het geen punt. Als je hem al eens eerder hebt gepost en reacties hebt gehad, dan kun je hem weer posten als er significante dingen zijn gewijzigd.quote:Op zaterdag 17 april 2004 14:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik heb samen met Steve dit forum gemaaktLul nou niet zo dom!
ik ook!quote:Op zondag 18 april 2004 21:15 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
zag hem ergens en vondt hem wel geil
Grote letters/Goedkoop/Onduidelijke navigatie/XHTML is lief/Frames zijn stom.quote:Op maandag 19 april 2004 03:41 schreef Peewee het volgende:
Even met betrekking tot de indeling en het gebruiksgemak van de site www.tapperie.nl.
Ik zou er iets opzetten dat mensen zou kunnen trekken.quote:Op maandag 19 april 2004 09:07 schreef Troel het volgende:
Ik wil binnenkort mijn hele homepage eens flink opknappen... Zouden jullie kunnen kijken wat voor dingen ik er zeker moet veranderen?
http://www.troel.nl
hoe meer hoe beterquote:Op zondag 18 april 2004 22:56 schreef sop het volgende:
[..]
Als je het ZELF hebt gemaakt dan is het geen punt. Als je hem al eens eerder hebt gepost en reacties hebt gehad, dan kun je hem weer posten als er significante dingen zijn gewijzigd.
[..]
ik ook!
Ik zie een zwart vlak met boven en onder een bruine band, met in de onderste band wat wazige vlekken die bij nadere inspectie een menu blijken te vormen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:24 schreef STFU het volgende:
Ik had deze site al eerder gepost en heb de layout iets gewijzigd, komt de layout met text goed over?
http://www.watbenje.nl/site
ziet er wel resolutie-proof uit, maar het is netter als je de boel centreert, dus een stukje van die achtergrond links en een stukje rechtsquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:56 schreef _Nick_ het volgende:
Ik ben op het moment bezig met een website voor ons honkbalteam en hoewel ie nog lang niet af is, wil ik toch ff jullie mening...
http://members.home.nl/jaensson/Mustangs/heren1/
Ik heb nu alles gemaakt in dreamweaver (ik kan geen html en heb geen tijd/zin om het te leren) en het menuutje heb ik van http://javascript.internet.com maar volgens mij als ik zo de hele site wil gaan maken wordt het erg onoverzichtelijk en omslachtig. is er misschien een andere manier, door bijv textvelden van buitenaf te importeren zodat het makkelijk aan te passen is oid?
Zelfde geld trouwens voor het menu, als ik nu iets wil veranderen, moet ik dat op iedere site gaan doen, wat dus veel werk is. Is het niet mogelijk om ook het menu te importeren oid zodat ik maar op 1 plaats het menu hoef aan te passen?
verder zou ik graag jullie menig wilen horen qua design.
bvd
Nou, ik heb hem dus veranderd...quote:
Geen XHTML scrict site, depremeriende kleuren, uitgerekte site. foto's mogen wel in een popup/nieuw venster geladen worden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem dus veranderd...
Nietsman, ik weet niet of het jou interessant lijkt, maar ik ken genoeg mensen die het wel interessant vinden... Zelf zou ik nog graag willen weten hoe ik de tabellen gefixed krijg, want nu verschuifd mijn mooie kalender steeds...
Verder ben ik er best wel trots op, ook al is hij nog niet af...
Kommaar met jullie commentaar!
Frontpage, rommelige code, frames, geen doctype en meta tags zijn wel handig als je gevonden wilt worden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:43 schreef metalbazzz het volgende:
ik heb mn layout veranderd, ben er stuk meer tevreden over dan mn voorgaande versies. Misschien nog eens een keer in flash verdiepen voor menus en dergelijke. Wellicht zien jullie nog zwakke punten? www.basverbeek.nl
Langzaam, onduidelijk -vooral op dit uur-, langzaam, mooie layout met foute kleuren.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:24 schreef STFU het volgende:
Ik had deze site al eerder gepost en heb de layout iets gewijzigd, komt de layout met text goed over?
http://www.watbenje.nl/site
Ziet er niet uit in een Mozilla based webbrowser, en het design is niet echt jippie.quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:56 schreef _Nick_ het volgende:
http://members.home.nl/ja(...)/
wat bedoel je met uitgerekte site?quote:Op woensdag 21 april 2004 01:54 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Geen XHTML scrict site, depremeriende kleuren, uitgerekte site. foto's mogen wel in een popup/nieuw venster geladen worden.
Verder wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |