abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 mei 2004 @ 19:03:39 #276
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_19025843
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:05 schreef Sanity11 het volgende:

[..]

Echt super
ik snap niet echt war er zo super aan is. Zelf vind ik het een beetje te scherm vullend. Leuke animatie maar zo een website maken me hele venster zit hiervol met alleen de bovenanimatie. Ziet er allemaal heel mooi uit alleen een website gaat bij mij niet alleen om het grafische maar ook om de content en daar zie ik hier geen ruimte voor.
Where's my fear???
pi_19030088
Ik heb een form aan mn submit pagina toegevoegd. Nog meer mensen met op of aanmerkingen?

http://www.animelinkz.net.tf
pi_19031043
quote:
Op maandag 10 mei 2004 19:03 schreef jagermaster het volgende:

[..]

ik snap niet echt war er zo super aan is. Zelf vind ik het een beetje te scherm vullend. Leuke animatie maar zo een website maken me hele venster zit hiervol met alleen de bovenanimatie. Ziet er allemaal heel mooi uit alleen een website gaat bij mij niet alleen om het grafische maar ook om de content en daar zie ik hier geen ruimte voor.
Hmm . ik kijk altijd vooral naar het grafische gedeelte en dat vind ik op die site super.
Verder denk ik dat hij op die manier een goede portfolio maakt (wat dacht ik de bedoeling leek te zijn van de website) en daardoor zijn doel goed raakt.
Ik vind het gewoon een fantastische website om naar te kijken, zowel het grafische en het geanimeerde aspect ervan.
Heel verhaal en alles.
  maandag 10 mei 2004 @ 22:25:10 #279
75449 stefandv
Live to ride, Ride to live
pi_19032256
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Zelf weten, maar het is wel veel trager als elke pagina apart moet laden.
[..]

De rollovers zijn een beetje too much, maar dat was vooral een opmerking van iemand anders (zie vorige pagina)
[..]

Waarom komt het logo van peugeot dan niet op de site terug, en zie je bijvoorbeeld nergens een auto? Het komt over als "een site" niet als "een auto site" en al helemaal niet als "een peugeot site".

Kijk anders eens hoe andere sites dit gedaan hebben.
Ik maak me niet zo druk over de laadsnelheid, het is een auto gallery, mensen willen snel plaatjes zien, dus zonder dsl of kabel kom je toch niet op de site.
Daarbij komt ook nog eens dat de pagina zelf laden niet zo zwaar is, en die ga ik ook nog eens uitkleden.

Het logo van peugeot was al in de maak, die staat nu achterop.
(zit nog een foutje in, als een img te lang is dan word hij 2 keer geladen. Ik kan de achtergrond langer maken, maar dan word de bestands groote te groot. Hij staat er nu als background van een cell. Ik heb ook met css gerommeld maar dat lukte niet echt. Heb jij een tip of is er een ander manier?)
Misschien komt er nog een spannendere banner boven aan.

wat voor tips zou jij of iemand anders dan hebben voor de rollover img, het menuutje dus?

Nog steeds bedankt voor alle tips zover:)
  dinsdag 11 mei 2004 @ 02:16:27 #280
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_19037316
Ik heb een site gemaakt over MIDI, ongeveer 3 weken aan gewerkt tot nu toe.
http://www.xs4all.nl/~hoangho/petersmidi

Hij is nog in testfase, dus nog lang niet alles is af.
De bedoeling is dat deze site informatief is voor bezoekers die MIDI interesse hebben. Ook enkele midifiles zijn te downloaden en plaatjes van diverse instrumenten kunnen bekeken worden.

Graag wat jullie tot nu toe ervan vinden, nog lang niet alle pagina's zijn er, dat duurt nog even.
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_19037383
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 02:16 schreef bugeye het volgende:
Ik heb een site gemaakt over MIDI, ongeveer 3 weken aan gewerkt tot nu toe.
http://www.xs4all.nl/~hoangho/petersmidi

Hij is nog in testfase, dus nog lang niet alles is af.
De bedoeling is dat deze site informatief is voor bezoekers die MIDI interesse hebben. Ook enkele midifiles zijn te downloaden en plaatjes van diverse instrumenten kunnen bekeken worden.

Graag wat jullie tot nu toe ervan vinden, nog lang niet alle pagina's zijn er, dat duurt nog even.
1 ding... dat logo... Probeer er ff wat meer tijd in te steken. Download Photoshop of Paint Shop Pro (is wat simpeler) en maak mbv artikelen een mooi logo! Voor artikelen -> www.webmeesteres.nl (zo uit mn hoofd, voor meer: www.google.nl)
  dinsdag 11 mei 2004 @ 02:30:42 #282
63890 bugeye
pi_19037398
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 02:27 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

1 ding... dat logo... Probeer er ff wat meer tijd in te steken. Download Photoshop of Paint Shop Pro (is wat simpeler) en maak mbv artikelen een mooi logo! Voor artikelen -> www.webmeesteres.nl (zo uit mn hoofd, voor meer: www.google.nl)
bedankt Wat stoort je precies aan de logo?
pi_19037431
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 02:30 schreef bugeye het volgende:

[..]

bedankt Wat stoort je precies aan de logo?
Mja ff snel dan moet eigenlijk slapen

De eerste indruk als je die site opent is dat het logo onscherp is door dat hoekerige lettertype (vanuit je ooghoeken zie je dat dan). Dat doet het allemaal een beetje rommelig overkomen.

En die rand is niet echt mooi , probeer een overgang te maken of een kader maar een kader wordt ook lelijk denk ik... (dan ist gelijk weer zo'n banner).

Waarom heb je eigenlijk een dubbel menu?
  dinsdag 11 mei 2004 @ 02:42:21 #284
63890 bugeye
pi_19037473
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 02:36 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Mja ff snel dan moet eigenlijk slapen

De eerste indruk als je die site opent is dat het logo onscherp is door dat hoekerige lettertype (vanuit je ooghoeken zie je dat dan). Dat doet het allemaal een beetje rommelig overkomen.
whehe, dat hoekerige lettertype hoort zo, dat zijn digitale fonts,
Ik pas de kleuren wel later aan dan is het wat duidelijker en scherper
quote:
En die rand is niet echt mooi , probeer een overgang te maken of een kader maar een kader wordt ook lelijk denk ik... (dan ist gelijk weer zo'n banner).
Ik heb geprobeerd die rand weg te halen, maar ik gebruik CCS style en ik zit beetje te kloten met borders en sommige willen maar niet weg, ook al staan ze op nul . Het menu boven hebben ook randen, maar die geef ik nog een ander kleur.
[/q]
quote:
Waarom heb je eigenlijk een dubbel menu?
Omdat dit een concept was,
Het menu stond eerst links en later is er besloten dat ie beter boven staat, dus links komen andere menu's later,

ik werk er nog aan
  dinsdag 11 mei 2004 @ 02:55:37 #285
63890 bugeye
pi_19037543
quote:
Op maandag 10 mei 2004 21:17 schreef WarSnake het volgende:
Ik heb een form aan mn submit pagina toegevoegd. Nog meer mensen met op of aanmerkingen?

mooie site heb je
De kleuren passen erg goed bij de sfeer.
Ik heb helaas de form niet kunnen uittesten, want ik had geen site om toe te voegen.
Ik zie wel het nut ervan
pi_19038897
dan wil ik ook graag even reclame maken voor mijn bescheiden website
met enorm artistieke foto's erop

http://www.waks.nl
pi_19042504
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 09:15 schreef waks het volgende:
dan wil ik ook graag even reclame maken voor mijn bescheiden website
met enorm artistieke foto's erop

http://www.waks.nl
Hmmm, wat was ook al weer de topic-titel?
oja: Site checks deel 28 - aub GEEN spam
BINAS is my Bible
  dinsdag 11 mei 2004 @ 13:13:41 #288
75449 stefandv
pi_19043877
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Zelf weten, maar het is wel veel trager als elke pagina apart moet laden.
[..]

De rollovers zijn een beetje too much, maar dat was vooral een opmerking van iemand anders (zie vorige pagina)
[..]

Waarom komt het logo van peugeot dan niet op de site terug, en zie je bijvoorbeeld nergens een auto? Het komt over als "een site" niet als "een auto site" en al helemaal niet als "een peugeot site".

Kijk anders eens hoe andere sites dit gedaan hebben.
Ik maak me niet zo druk over de laadsnelheid, het is een auto gallery, mensen willen snel plaatjes zien, dus zonder dsl of kabel kom je toch niet op de site.
Daarbij komt ook nog eens dat de pagina zelf laden niet zo zwaar is, en die ga ik ook nog eens uitkleden.

(zit nog een foutje in, als een img te lang is dan word hij 2 keer geladen. Ik kan de achtergrond langer maken, maar dan word de bestands groote te groot. Hij staat er nu als background van een cell. Ik heb ook met css gerommeld maar dat lukte niet echt. Heb jij een tip of is er een ander manier?)
Misschien komt er nog een spannendere banner boven aan.

wat voor tips zou jij of iemand anders dan hebben voor de rollover img, het menuutje dus?

Nog steeds bedankt voor alle tips zover:)

Nu even met een kleine screenshot Crappy resized met paint
pi_19051081
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 02:55 schreef bugeye het volgende:

[..]

mooie site heb je
De kleuren passen erg goed bij de sfeer.
Ik heb helaas de form niet kunnen uittesten, want ik had geen site om toe te voegen.
Ik zie wel het nut ervan
Ik kan je verzekeren dat het script werkt.

Thanks voor je complimenten.

woensdag 12 mei 2004 @ 09:27:10 #290
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19065381
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 13:13 schreef stefandv het volgende:
Niet heel duidelijk... maar nogmaals, ik zou iets doen met een flitsende banner. Met het logo erin en een hoop auto's.

Met het foutje van je achtergrond kan ik je niet helpen, qua scripts en programmeren ben ik echt een onnozele
quote:
Ik zou dat onderstreepte weglaten. De knoppen veranderen bijna helemaal van stijl als je eroverheen rolt. Ook je "expanded menu" vind ik een beetje heel erg simpel vergeleken met de knoppen zelf.

Maar misschien dat er nog meer mensen commentaar willen/kunnen geven
  woensdag 12 mei 2004 @ 15:57:03 #291
75449 stefandv
pi_19074721
Nah ik heb nu iig genoeg tijd om ernaar te gaan kijken.
Lycos heeft wat advertentie scripts geweijzigd, die worden nu op elke pagina boven in toegevoegd. dus ook bij images geladen via GD.
En raad eens als mijn images werden geladen via GD.
MOOOI!! Dus totdat zijn dat oplossen of totdat ik eindelijk mn domein kan verhuizen naar een andere host met meer ruimte (duurt nog een jaar) heb ik niks aan de pagina....
Of ik moet ze op een andere manier laden, en dat doe ik liever niet.
  donderdag 13 mei 2004 @ 01:24:23 #292
4283 nietzman
Geen zin meer.
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:07:28 #293
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19093581
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:57 schreef stefandv het volgende:
Nah ik heb nu iig genoeg tijd om ernaar te gaan kijken.
Lycos heeft wat advertentie scripts geweijzigd, die worden nu op elke pagina boven in toegevoegd. dus ook bij images geladen via GD.
En raad eens als mijn images werden geladen via GD.
MOOOI!! Dus totdat zijn dat oplossen of totdat ik eindelijk mn domein kan verhuizen naar een andere host met meer ruimte (duurt nog een jaar) heb ik niks aan de pagina....
Of ik moet ze op een andere manier laden, en dat doe ik liever niet.
Een andere host zoeken Zijn er genoeg, gratis toch??
Als me één te binnen schiet dan hoor je het.
Probeer alvast eens bij angelcities.com geocities.com of angelfire.com ik heb geen idee of die reclame hebben...

... maar ik probeer me nog te herinneren waar ik ooit mijn site hostte. Zonder banners, zonder wat dan ook, gratis. Uploaden via FTP. Ik zoek even voor je.
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:09:04 #294
63890 bugeye
pi_19093618
web1000.com
  donderdag 13 mei 2004 @ 10:10:40 #295
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_19093655
http://www.fateback.com/
of www.brinkster.com

Of ga anders eens googlen, want ze bestaan nog: gratis hosting zonder banners
  donderdag 13 mei 2004 @ 15:11:05 #296
75449 stefandv
pi_19100609
Hosting zonder banners, is niet zo moeilijk te vinden maar een host die:
- genoeg ruimte biedt. 50mb+
- genoeg bandbreedte 2gig+
- PHP, MYSQL en GD aanbied
- ftp toegang.
pi_19103810
Anders geef je iets van ¤ 40,- per jaar uit aan fatsoenlijke hosting en een domeinnaam...
pi_19104710
Gratis heeft altijd z'n beperkingen..
Zeer beperkte datalimit
Geen domein
Geen FTP
Geen Database

dat soort dingen allemaal...
  Lieve Belg donderdag 13 mei 2004 @ 17:46:24 #299
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19104762
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:43 schreef Triloxigen het volgende:
Gratis heeft altijd z'n beperkingen..
Zeer beperkte datalimit
Geen domein
Geen FTP
Geen Database

dat soort dingen allemaal...
tenzij je hosting kan krijgen bij een vriend/vriendin (heeft nu hosting en domein voor 48 euro int jaar en is er zeer tevreden van )
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19105033
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:46 schreef Jump het volgende:

[..]

tenzij je hosting kan krijgen bij een vriend/vriendin (heeft nu hosting en domein voor 48 euro int jaar en is er zeer tevreden van )
48euri is niet gratiis..

Ik heb ook 5 jaar hosting gehad bij een vriend, gratis met alles erop en eraan (y)
Maar nu heb ik een eigen server met alles erop en eraan (y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')