Verbazingwekkendquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:24 schreef Jump het volgende:
(in Opera is ie goed zo te zien)
Heb 'm net eens door de validator heen getrokken, en hij bevat eigenlijk maar weinig fouten. Het ontbreken van de doctype, het niet bestaan van bg-color en het vergeten van wat type en alt attributes. Ik snap eigenlijk niet precies waarom Firefox hem zo vernaggeld weergeeft; mogelijk een probleem in het javascript, oid.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:03 schreef Zoefff het volgende:
Als je je gewoon aan de regeltjes voor het coden houd, XHTML of HTML4.1 dan is er niets aan de hand hoor
Dat is 'ie al.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:16 schreef fujin het volgende:
probeer um ook css valid te maken.
vaag jeb um vandaag 6x aangepast en elke keer was ie niet valid.!quote:
Zo het een en ander aangepast, wat vinden jullie er nu van:quote:Op donderdag 6 mei 2004 11:04 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Je kan met alleen grijstinten inderdaad ook een hele mooie, strakke pagina maken, maar persoonlijk vind ik dat je dat niet echt gelukt is.
De tekst van het menu is véél te groot vergeleken met de rest van de site. Die streepjes boven en onder vind ik wat simpel staan, maar dat is een mening. Verder moet je zorgen dat alles vast staat. Als je nu het venster wat groter maakt, word het allemaal uitgerekt, en heb je zó veel witruimte dat het echt afschuwelijk word.
Maak een vlak van zegmaar 700 * 500 pixels wat altijd in het midden van de site blijft staan, maak het lettertype van het menu kleiner, en zet alles in dit vlak. Dan ziet het er al stukken beter uit, en blijft het simpel/strak
Met veel geduld.quote:Op zondag 9 mei 2004 15:52 schreef TheMassive het volgende:
Die tekeningen, hoe worden die gemaakt?
Op die site niet, das pixelart, wordt meestal met Photoshop gemaakt.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:11 schreef Leshy het volgende:
3D Studio Max, Lightwave, Maya, take your pick.
Inderdaad, het lijkt alsof die joysticks met 3dsmax of iets dergelijks gemaakt zijn, maar ik meen mij te herinneren dat het toch pixelart is.quote:Op zondag 9 mei 2004 16:24 schreef yootje het volgende:
[..]
Op die site niet, das pixelart, wordt meestal met Photoshop gemaakt.
Al iets beter, nog wel erg minimalistisch. In elk geval heb je iets gedaan met de kritiekenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:00 schreef stefandv het volgende:
[..]
Zo het een en ander aangepast, wat vinden jullie er nu van:
http://www.peugeotheaven.tk/
Dat ligt eraan wat je precies met pagina bedoelt.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:21 schreef fujin het volgende:
Even een dom vraagje tussen door, Hoe kan je een "footer" daad werkelijk op de bodem van de pagina laten liggen.
Het is een misvatting dat CSS/HTML-valid code volgens de W3c standaard een identieke pagina op iedere browser aflevert. Iedere browser interpreteert op zijn eigen manier de HTML/CSS code. Dat doet een firefox net zo afwijkend als een IE. Het enige dat IE/MS echt fout doet is het accepteren van echte fouten in HTML en CSS, en die dan ook nog zelf aanmaakt met bijvoorbeeld een FrontPage en het browser specifiek maken van bepaalde functies (maar dat is iets waar een Netscape zich ook schuldig aan maakt).quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:05 schreef Leshy het volgende:
Heb 'm net eens door de validator heen getrokken, en hij bevat eigenlijk maar weinig fouten. Het ontbreken van de doctype, het niet bestaan van bg-color en het vergeten van wat type en alt attributes. Ik snap eigenlijk niet precies waarom Firefox hem zo vernaggeld weergeeft; mogelijk een probleem in het javascript, oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |