abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 21:46:47 #176
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_21192155
neej, alleen 3 dagen achterelkaar een injectie, daarna het onderhoud.
That's the way the cookie crumbles
pi_23904921
Depressies kunnen volgens mij ook vaak veroorzaakt worden door een tekort aan B12.
  zondag 12 december 2004 @ 01:19:59 #178
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_23911857
*Hoopt dat Brens zwarte lettertjes hier niets mee te maken hebben.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_23925377
quote:
Op zondag 12 december 2004 01:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
*Hoopt dat Brens zwarte lettertjes hier niets mee te maken hebben.
Eeeeh..
In april opende ik dit topic, inmiddels is het december.
Sommige dingen ( die ik in de Op schreef) zijn minder heftig aanwezig of verdwenen, andere klachten die ik in de Op schreef zijn verergerd. Helaas zijn er ook nog andere klachten bijgekomen.
Ik had een ernstig tekort, maar de artsen denken niet dat het (alleen) daar aan ligt.
Na de injecties had ik namelijk op moeten knappen.
Mijn zwarte lettertjes hebben er dus wel mee te maken, helaas.
Verder wil ik er niet teveel over uitwijden.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zaterdag 29 juli 2006 @ 22:13:27 #180
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_40308141
*kick*

Afgelopen donderdag zat ik bij de internist vanwege mijn PDS problemen. Wat bleek, ik heb helemaal geen PDS maar blijkbaar al jaren een B12-tekort.

De internist zei dat het kon komen dat mijn lichaam gewoon geen vitamine B12 opneemt of dat er misschien een parasiet in mijn maag zit die voorkomt dat er B12 opgenomen word. Gek, dat ik dit hier nog niet eerder gelezen heb. Ik krijg wel vast de B12 injecties en 29 augustus krijg ik een echoscopie (*ril*) waarbij ze een stukje van mijn maagslijmvlies weghalen om te controleren op parasieten. Indien er geen parasiet gevonden word moet ik dus elke 2 maanden een injectie.

Heeft er iemand wel eens een echoscopie gehad naar aanleiding van het B12 tekort?

Brennie, ik heb het hele topic gelezen en vraag me af hoe het nu met je is! Hopelijk komt die topic weer naar boven in je AT en hopelijk gaat het nu beter met je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')