Ja, jij, ik en velen anderen, helaas..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:48 schreef IJzercookie het volgende:
Brennie, klinkt als het verhaal dat ik zou kunnen schrijven
Mijn vriend gaat mee..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kun je niet iemand meenemen naar een volgende afspraak? Met z'n tweeën sta je sterker. Een vriend(in) die je verhaal en geschiedenis kent kan een hele steun zijn naast je...
Wat ben jij achterlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:11 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jaja. we hebben al medelijden hoor. sjonge jonge.
/zal de hitte zijn. sorry.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:56 schreef Roönaän het volgende:
Alsof er meer gedaan wordt als je er telkens op wijst hoeveel medelijden er wel niet moet zijn. Lekker constructief ook. Je mag blij zijn dát er artsen zijn die het proberen op te lossen.
CVS/ ME is een nog grijs gebied waar niet voldoende onderzoek is gepleegd. En door te zuchten en te steunen komt daar echt geen verandering in. Alsof mogelijke donateurs nog enig idee hebben waar ze hun geld moeten doneren als er tig verschillende stichtingen zijn die plegen iets te doen met ME, maar er nauwelijks iets gebeurd.
En ik vind niet dat je het de artsen erg kan kwalijk nemen. Niet alsof jullie massaal genegeerd worden.
Moet je een andere arts zoeken. Jullie zijn toch niet labiel ofzo. Ga je op je strepen zijn. Er zijn voldoende artsen die vermoeidheidspatienten wel serieus oppakken; maar die laten we maar even buiten beschouwing, dan is het makkelijker om je zo veroordeeld te voelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Telkens op wijst
En weet je wel dat heel veel artsen ME patienten met opzet van het kastje naar de muur sturen in de hoop dat ze hun "waan" ideeen kwijt raken.
En dat is geen excuus dat je niet normaal kunt reageren op mijn post, je bent toch geen pubertje meer![]()
Hoeveel tijd denk jij dat er al verloren is voordat mensen hier achter zijn?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:01 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Moet je een andere arts zoeken. Jullie zijn toch niet labiel ofzo. Ga je op je strepen zijn. Er zijn voldoende artsen die vermoeidheidspatienten wel serieus oppakken; maar die laten we maar even buiten beschouwing, dan is het makkelijker om je zo veroordeeld te voelen.
Het ging hier om B12, wat helpt bij vermoeidheidsklachten. Waarom jij er dan steeds cvs/ me bij moet halen weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:04 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd denk jij dat er al verloren is voordat mensen hier achter zijn?
Tuurlijk moet je op je strepen staan, maar je bent zelf geen arts, dus voordat jij erachter bent dat sommige zaken volledig fout gegaan zijn ben je al een hele tijd verder.
En ik voel me totaal niet veroordeeld hoor![]()
En ik denk de meeste ME patienten ook niet, dus waarom noem je dat nou de hele tijd.
Je miste het hele punt van de discussie :')
Steedsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:06 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Het ging hier om B12, wat helpt bij vermoeidheidsklachten. Waarom jij er dan steeds cvs/ me bij moet halen weet ik ook niet.
Weet je ongeveer hoe "laag" je waarde is dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:41 schreef IJzercookie het volgende:
de reden is nooit gevonden bij de internist. Voeding was oke, dat is uitgezocht bij de dietiste, Intrinsic factor was ook goed volgens de internist.... en daarmee was het afgelopen.
Internist vond 1 injectie per 2 maanden oke als onderhoudsdosis, eerst drie injecties vlak achter elkaar gehad. Huisarts wilde over gaan naar 1 keer per maand, wat nu dus weer aangepast gaat worden naar 1x per twee weken.
Heb je wel een stootkuur gehad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:32 schreef IJzercookie het volgende:
Vandaag heb ik de uitslag terug van een bloedtest, even voor de zekerheid. Nu blijkt dat ondanks mijn maandelijkse injecties het vitamine B12 gehalte nog steeds aan de lage kant is. Wat de waarde precies was ben ik natuurlijk weer vergeten te vragen.
Nu moet ik om de twee weken een injectie gaan halen.
Ik vind dat wel raar hoor. Ik krijg elke maand 1000 ug Hydrocobamine, en heb de laatste vier weken multivitamine geslikt omdat ik geen voeding binnen kon houden. Daar zat 100% van de dagelijks aanbevolen hoeveelheid in. Dat geeft maar weer aan dat het met een pilletje echt niet werkt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |