Dat is niet mis wat je hebt en hebt moeten doorstaan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:20 schreef systemlord het volgende:
Ik hier, iedere 3 weken inmiddels prik halen.
Zo'n lekker prik met zo'n dikke lange naald![]()
Tja, je hebt Crohn en dan moest op een gegeven moment met spoed de overgang van de dunne naar dikke darm eruit (spoed = 3 uur 's nachts), omdat hij geperforeerd was.
Maarja, dan mis je letterlijk het stuk darm dat voor de opname van b12 zorgt...
Terwijl dat een gegeven feit is, duurt het toch een kleine 2 jaar voor de doktoren bovenstaande klachten op miraculeuze wijze verklaarden > B12![]()
En nu, anderhalf jaar later, kan ik niet zeggen dat alle destijds ontstaande klachten, ook verdwenen zijn, maja![]()
Misschien wel in bepaalde ( je hebt aardig wat b vitamines waaronder: b6, b11)quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:21 schreef El_Nino het volgende:
Vitamine B zit toch in bier?
Ow? wist ik nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 02:25 schreef giulio het volgende:
Er zit heel veel vitamine b in red bull.
En bij de aldi heet dat golden power!!!
Een chronische rotziekte.. maar je kunt ermee leven ( tja je moet wel)quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:50 schreef systemlord het volgende:
Ik laat mij altijd in mijn echter bovenbeen prikken, raakt de ass. per ongeluk daar mijn bot...
Ehhhhm, lijkt het mij minder erg, dan dat ik dalijk niet zitten kan
Opzich mag je wel wat voelen, maar niet elke keer ruwe pijn,
je kan ook switchen tussen het prikvolk en dan kies je op het slaatst gewoon de beste prikker
En wat het doorstaan betreft, tis chronisch, en de darmpies enzo 'zijn gewoon kapoet'.
Maar: Lang leve de prednison, sinds vandaag weer gekregen(feliciteer systemlord in onzin
![]()
Quick specs: p/d 2gr pentasa, 30Mg pretnison, tramal 100, 2 questran, 2 pantozol, 9Mg entocort en tussendoor nog is actonel, imodium, ibuprofen enz enz enz en de b12 prik natuurlijk
(bedank systemlord in klaagbank voor de ziektekostenpremiesverhogingen)
Jammergenoeg zitten deze dingen van binnen, en neemt de helft je nieteens serieus
Damn.. jakkesquote:Op vrijdag 16 april 2004 03:01 schreef systemlord het volgende:
De 2e prik is altijd minder pijnlijk in mijn ervaring, maar er zitten zeker gemene tussen!
De klachten werden wel minder, hoewel ik wel een keer compleet de weg kwijt was op de terugweg naar huis. (in een ader geprikt?, kweenie) morgen mag ik weer
Dat klotegevoel blijft wel iedere keer denk ik. Al had ik minder last van de prik zelf dan van het gevoel dat erna bleef hangen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:25 schreef Brennie het volgende:
Systemlord, waar laat jij het prikken?
( bil of been?)
En is het alleen de 1e keer een klotegevoel ( de vloeistof) of maakt dat niet uit?
Hmmm das minder, en idd de prik zelf stelt weinig voor, tis de vloeistofquote:Op vrijdag 16 april 2004 03:10 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Dat klotegevoel blijft wel iedere keer denk ik. Al had ik minder last van de prik zelf dan van het gevoel dat erna bleef hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |