dat weten we nog niet. maar verder weten we alles alquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:32 schreef Dagonet het volgende:
Wat lief
Wanneer gaan jullie trouwen?
En wie mogen er allemaal komen?
een heleboel kindjes zullen er komenquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:32 schreef Dagonet het volgende:
Wat lief
En wie mogen er allemaal komen?
Trouwjurk al uitgezocht? Pak? Auto gehuurd? Wie zijn de getuigen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:35 schreef blublub het volgende:
[..]
dat weten we nog niet. maar verder weten we alles al
jah. als ik nou een 11ling baar zijn we in 1 keer klaar Conflictquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
een heleboel kindjes zullen er komen
quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
een heleboel kindjes zullen er komen
van mij?quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
Meid ik hou van je, ik zou d'r bisueel van worden!![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
Meid ik hou van je, ik zou d'r bisueel van worden!![]()
Joh, daar heb ik heel geen moeite mee hoor. Je gaat je gang maar, ik weet hoe fijn een vent isquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:45 schreef blublub het volgende:
[..]
van mij?
maar ik ga al trouwen...
Ik ook van jou hoor Conflict!quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
Ze moet barsten van Jaloezie.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:55 schreef blublub het volgende:
zal Biancavia nu huilen als ze dit leest?
nee sorry, ik vond Liever Verliefd al zo een stomme film, ze moest gewoon die lekker nemen en niet allebei. die ander is kotsquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ze moet barsten van Jaloezie.
Ik ook trouwens, ik wil met Conflict trouwen, maar ook met Blublub
Liever Verliefd is ook een kutfilmquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:59 schreef blublub het volgende:
[..]
nee sorry, ik vond Liever Verliefd al zo een stomme film, ze moest gewoon die lekker nemen en niet allebei. die ander is kots
maar ik vind jou wel lief hoor
quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Liever Verliefd is ook een kutfilm
Jij bent ook een schat hoor, maar ik geloof dat ik toch meer op conflict val
quote:Op vrijdag 16 april 2004 02:43 schreef Neutrino het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/blubblub
blubblub ontmaskert...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |