Vandaarquote:Op maandag 19 april 2004 11:21 schreef NOORD-414 het volgende:
[..]
Mag ook wel, aangezien hij Gymnasium heeft gedaan![]()
Hopen dat psv volgende week verliest dan of dat AJAX nog een keer verliest want 2 mei komt mij ook bijzonder slecht uitquote:Op maandag 19 april 2004 17:02 schreef keeper het volgende:
Klootzakken van Ajax, door dat gelijkspel gisteren worden ze op 2 mei tegen Zwolle kampioen en dan zit ik in Frankrijk. Ik hoop dan ook dat er tegen NEC (of Zwolle) puntjes worden gemorst, zodat ze een weekje later kampioen worden (is ook meteen een thuiswedstrijd, veel leuker...).
Same here,..quote:Op maandag 19 april 2004 17:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hopen dat psv volgende week verliest dan of dat AJAX nog een keer verliest want 2 mei komt mij ook bijzonder slecht uit
Helaas,quote:Dennis Bergkamp keert niet terug bij Ajax. Hij plakt er of nog een jaar bij Arsenal aanvast, of stopt na dit seizoen met betaald voetbal.
Ajax-trainer Ronald Koeman had Bergkamp, indien hij geen nieuw contract bij Ajax krijgt aangeboden, graag aan zijn selectie willen toevoegen. Volgens Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de aanvaller, kan Ajax z'n pogingen maar beter staken.
'Dennis zit te wachten op een uitnodiging van Arsenal', zegt Jansen deze week in Voetbal International. 'Als die club met hem verder wil blijft hij in Londen, zoniet dan stopt hij met het spelen van profvoetbal.'
Ja, dat zal nu niet meer gaan... op meerdere frontenquote:Op dinsdag 20 april 2004 01:07 schreef twi het volgende:
Je agenda trekken voor het moment dat je kampioen wilt worden...poeh poeh. Er is maar een moment waarop je je agenda kon trekken qua het behalen van het kampioenschap, en dat was 11 april in Rotterdam. Elke week daarna is een week te laat.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:07 schreef twi het volgende:
Als je al begint met "Ja, dan komt het niet zo goed uit....", dan kan ik die jongens op het veld ook geen ongelijk geven dat ze er zo makkelijk over denken. Wat een mentaliteit zeg. Gewoon direct als het kan kampioen worden, de rest interesseert me geen flikker.
Je agenda trekken voor het moment dat je kampioen wilt worden...poeh poeh. Er is maar een moment waarop je je agenda kon trekken qua het behalen van het kampioenschap, en dat was 11 april in Rotterdam. Elke week daarna is een week te laat.
van viquote:Anderlecht heeft Ajax benaderd over de mogelijkheden Wesley Sonk over te nemen. Volgens de Gazet van Antwerpen informeerde de Belgische club naar de vraagprijs.
Anderlecht is voor het nieuwe seizoen op zoek naar versterking van de aanval, zeker omdat Nenad Jestrovic in de belangstelling staat van Besiktas. Sonck is niet de enige gegadigde. De Brusselse club heeft Moeskroen-spits Mbo Mpenza bovenaan het lijstje staan.
Voor Sonck zou het een terugkeer in de Belgische competitie worden. De aanvaller maakte deze zomer de overstap van RC Genk naar Ajax. Door een blessure komt hij de laatste weken niet in actie voor de Amsterdamse club. Maar ook zonder de fysieke ongemakken is de Belgische aanvaller niet zeker van een basisplaats. De Belgische international wordt bovendien vooral aan de rechterkant geposteerd, terwijl hij zelf liever centraal speelt
Voor Sonck niet, want die heeft nooit een eerlijke kans gekregen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zou groot gezichtsverlies voor Sonck en Ajax betekenen mocht dit doorgaan. De grote aankoop die roemloos vertrekt
Als Kompany dan naar Ajax zou kunnen komen, hoor je mij niet klagen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
van vi
Dat zou groot gezichtsverlies voor Sonck en Ajax betekenen mocht dit doorgaan. De grote aankoop die roemloos vertrekt
Lijkt mij ook niet neequote:Op dinsdag 20 april 2004 10:26 schreef aldostuta het volgende:
Als Kompany dan naar Ajax zou kunnen komen, hoor je mij niet klagen hoor
Van Damme moet blijven, die krijgt zijn kansen nog wel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Anderlecht is ook op zoek naar een linksback en Van Damme zou daarvoor ook in aanmerking komen.
Volgens mij ook. Maar Brechet van Inter scheen geen optie te zijn en de linksback van 1860 Munchen scheen ook niet te voldoen, dus nu schijnt Van Damme weer in beeld te zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:33 schreef ChAoZ het volgende:
Van Damme was toch al afgevallen? Te licht bevonden of zo
Dat vind ik dus ook. Lijkt net de positie van Roy Makaai bij Oranje.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Voor Sonck niet, want die heeft nooit een eerlijke kans gekregen.
quote:FC Lahti kan niet aan vraag naar Litmanen-shirts voldoen
Lahti, 20 april 2004
Jari Litmanen blijft nog steeds razend populair bij Ajax-fans. Zo poplulair zelfs, dat zijn nieuwe club FC Lahti overspoeld wordt met verzoeken om het shirt met de naam van de middenvelder achterop te kopen. De Finse club kan echter niet aan de vragen gehoor geven, meldt de website van FC Lahti.
Op de website van FC Lahti laat de clubleiding in een Engelstalige verklaring weten geen Litmanen-shirts te kunnen leveren in het buitenland. De volledige tekst van het bericht in het Nederlands:
'FC Lahti is niet in staat fan-shirts van Jari Litmanen te leveren in het buitenland. De internetshop van de club bezorgt geen van zijn producten buiten Finland. Ook is FC Lahti, door beperkte personele bezetting, niet bij machte alle verzoeken en vragen te beantwoorden.
FC Lahti is zeer blij met alle interesse, maar we verontschuldigen ons voor het ongemak wat betreft de Litmanen-shirts.'
Wie het Fins machtig is, kan meer lezen over Jari Litmanen en de club op de website van FC Lahti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |