Ik dacht dat Ferrari aan kop stond van het constructeurskampioenschapquote:Op zondag 18 april 2004 18:12 schreef Suijk het volgende:
Overigens ook nog goed nieuws:
Ajax F1 is kampioen geworden!
Mag ook wel, aangezien hij Gymnasium heeft gedaanquote:Op maandag 19 april 2004 10:55 schreef Sloggi het volgende:
Gister bij SS nog even de reactie van De Ridder gezien. Komt over als een intelligente jongen
Sneijder is meer waard dan 5 miljoen en Kezman is minder waard dan 15 miljoen.quote:Op maandag 19 april 2004 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Kezman kost 15 miljoen voor jullie. Of 10 miljoen en Sneijder voor ons...
Je bent net zoveel waard als de gek ervoor wil geven. Een club met een fantastisch middenveld, maar zonder scorende spits zou meer voor Kezman kunnen geven dan voor Sneijder, omdat ze meer behoefte hebben aan een speler als Kezman.quote:Op maandag 19 april 2004 11:42 schreef BZ het volgende:
Sneijder is meer waard dan 5 miljoen en Kezman is minder waard dan 15 miljoen.
Het was het proberen waard he...quote:Op maandag 19 april 2004 11:42 schreef BZ het volgende:
[..]
Sneijder is meer waard dan 5 miljoen en Kezman is minder waard dan 15 miljoen.
Ik zeg niet dat Sneijder meer waard is dan Kezman , ik zeg alleen dat 15 miljoen voor Kezman veel geld is en 5 miljoen voor Sneijder weinig.quote:Op maandag 19 april 2004 11:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Je bent net zoveel waard als de gek ervoor wil geven. Een club met een fantastisch middenveld, maar zonder scorende spits zou meer voor Kezman kunnen geven dan voor Sneijder, omdat ze meer behoefte hebben aan een speler als Kezman.
Sikora en Soetaers iets voor jullie? Vijf miljoen. Komt Ajax ze nog brengen ook, met een mooie strik erom.quote:Op maandag 19 april 2004 12:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Het was het proberen waard he...
Sneijder is nu al met afstand de beste.quote:Op maandag 19 april 2004 13:52 schreef Chadi het volgende:
Sneijder zal uitgroeien tot een groot meester op het middenveld. Die houden we voorlopig zolang het nog kan
Hij kreeg rust geloof ik. Koeman heeft geleerd van vorig jaar toen de jeugd iedere wedstrijd moest spelen. Alleen liet de rest van het elftal ook zien dat ze rust konden gebruikenquote:Op maandag 19 april 2004 16:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom zat Sneijder gisteren dan op de bank ?
Dat was hoe dan ook onbegrijpelijk. De Ridder mag nooit spelen ten faveure van Sneijder.quote:Op maandag 19 april 2004 16:35 schreef tong80 het volgende:
Waarom zat Sneijder gisteren dan op de bank ?
De Ridder verdiende een plaats vanwegen z'n heldenrol afgelopen donderdag. Sneijder zie ik dat zo snel niet doen met z'n één meter 68.quote:Op maandag 19 april 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was hoe dan ook onbegrijpelijk. De Ridder mag nooit spelen ten faveure van Sneijder.
Dan moet Yakubu elke wedstrijd in de basis.quote:Op maandag 19 april 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Als je op basis van heldenrollen plaatsen weg gaat geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |