abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18478025
Ben al heel lang AJAX-fan, maar ik snap nu heel goed dat de gemeente niet wil betalen voor een AJAX-feest, van onze belastingcenten. Moetn die zogenaamde supporters maar eens gaan nadenken. En het is nu wel eens tijd worden dat de goeden onder de kwaden gaan lijden. Al dat toegeven aan die gasten heeft helemaal nooit iets geholpen!! Ik schaam me diep voor de wanvertoning van gisteren, echt heel erg! Dus geen feest, helemaal niks wat mij betreft!!
geniet nooit met mate
  vrijdag 16 april 2004 @ 22:05:18 #77
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18478441
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een schandalige gebeurtenis, maar nu het relatief goed afgelopen is moet je er ook niet te lang stil bij blijven staan vind ik. Wel lering uit trekken.
Juist.
  vrijdag 16 april 2004 @ 22:06:53 #78
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18478466
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:15 schreef VoodooChild het volgende:

[..]

Kom ik bot over dan Het probleem is dat je als Ajax supporter weinig tegen het wangedrag van de "rotte appels" kunt doen. Ik weet uit ervaring dat dit ook het geval is voor de Feyenoord aanhang aangezien ik ooit voor m'n leven heb moeten rennen bij de Kuip en toen grepen de "echte Feyenoord supporters" ook niet in. Je kunt toch niets meer doen dan je afschuw uitspreken over dit soort walgelijke praktijken. Het is aan de beleidsvoerders om nu eindelijk eens een daad te stellen
Heb je gelijk in. Maar met b.v. 'boeiend!" doe je alsof het je niks kan schelen, zolang jij maar feest kan vieren. Dat bedoelde ik
pi_18485525
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Mja en bij jou klinkt het net alsof je het de normaalste zaak van de wereld vindt
neeeh het had niet moge gebeure maar ja het gebeurde en ik vindt dat je door 50/100 man niet een heel feest moet afzegge voor 1000den mensen die gasten die op het veld kwamen om de spelers te meppen van feyenoord die hebben de erecode niet in acht genomen " nooit spelers de dupe late worde" en er zal nog wel heel wat gana gebeuren als we zo euhm Holligantje vinden;) ze hebben de naam f-side VERNEDERD......

mjahhh je kan er wel lekker stil bij gaan staan maar daar het niemand wat aan de scf heeft al gezegd niet spelers aan te gaan valle en degene die het weldoen worden hard aangepakt
en ik hoop dta de f-side nu die hooligantjes ook hard aanpakt:) zondag in ut vak voor je voetbal achter je boks party
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
pi_18486206
Fuck die hele tyfus ere code van hooligang . Snotapen
pi_18486261
Begrijpelijk, maar wel jammer is dat overschaduwd wordt dat het team erg goed speelde, met name RYAN BABEL en Daniël de Ridder.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18491072
jaja ik had ryan babel dr al veel eerder in gedaan!!! en ik vondt obodai ook goed voetballe:)
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
pi_18491136
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 21:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Ben al heel lang AJAX-fan, maar ik snap nu heel goed dat de gemeente niet wil betalen voor een AJAX-feest, van onze belastingcenten. Moetn die zogenaamde supporters maar eens gaan nadenken. En het is nu wel eens tijd worden dat de goeden onder de kwaden gaan lijden. Al dat toegeven aan die gasten heeft helemaal nooit iets geholpen!! Ik schaam me diep voor de wanvertoning van gisteren, echt heel erg!
De goeden lijden altijd al onder de kwaden! Waarom zou jij je moeten schamen voor daden van een paar individuen? Of je moet zelf geen haar beter zijn. Anders snap ik dat niet.
quote:
Dus geen feest, helemaal niks wat mij betreft!!
Nep-supporter, ga toch weg.
pi_18491503
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 01:10 schreef twi het volgende:
Nouja, die nasmaak heeft met Jong Ajax te maken, dat zie ik helemaal los van Ajax 1 en diens kampioensfeest.
Volgensmij zijn die ´suporters´ die bij jong Ajax Feyenoordspelers hebben geslagen suporters van Ajax. Dat staat er dus niet los van.
pi_18491698
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 16:37 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Volgensmij zijn die ´suporters´ die bij jong Ajax Feyenoordspelers hebben geslagen suporters van Ajax. Dat staat er dus niet los van.
Het is klote wat er gebeurd is maar het kampioenschap hebben we het hele jaar voor gestreden en dat laat ik niet verzieken door een paar eikels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_18491861
Dus een kampioenschap gaat boven zinloos geweld???
pi_18492001
Tis jammer voor jullie, maar het grootste gedeelte van jullie publiek zijn gewoon een stel laffe honden. Ik kan je vertellen dat er van Feyenoordkant al acties geplant worden op internet, en dan niet zo laf als jullie doen.

Dit is de begin topic van een Topic op een Feyenoord Forum:

ZE WILLEN OORLOG , DIE KUNNEN ZE KRIJGEN!

[plaatje verwijderd]

[ Bericht 13% gewijzigd door Doc op 18-04-2004 13:03:04 ]
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 april 2004 @ 17:08:52 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_18492025
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:07 schreef Aeroxie het volgende:
Tis jammer voor jullie, maar het grootste gedeelte van jullie publiek zijn gewoon een stel laffe honden. Ik kan je vertellen dat er van Feyenoordkant al acties geplant worden op internet, en dan niet zo laf als jullie doen.

ZE WILLEN OORLOG , DIE KUNNEN ZE KRIJGEN!

[afbeelding]
Stoer zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18492084
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Stoer zeg.

Tenminste niet laf zoals jullie
pi_18492086
quote:
Ik kan je vertellen dat er van Feyenoordkant al acties geplant worden op internet, en dan niet zo laf als jullie doen.
Wij doen laf??
  Trouwste user 2022 zaterdag 17 april 2004 @ 17:12:03 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_18492094
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:11 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

Ga nu maar weer terug naar de ballenbak.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18492099
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:11 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

dag internet houllie
pi_18492151
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:12 schreef F1Bas het volgende:

[..]

dag internet houllie
dag jood
pi_18492180
quote:

Grootste gedeelte? Enkele tientallen op honderduizenden Ajacieden, dat is inderdaad wel een heel groot gedeelte.. Je hebt echt het IQ van een kakkerlak.

En wat kan mij die gaykrant van jullie schelen, lekker verrassend dat er acties komen. Je loopt te zeiken over zinloos geweld, maar vind het ondertussen wel stoer dat je homo vriendjes een tegenactie voorbereiden. Domme internethoolie.
pi_18492183
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:15 schreef Aeroxie het volgende:

[..]

dag jood
Ben geen jood, gewoon ajaxfan en meer nederlander dan jij ooit zult zijn.
pi_18492210
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Grootste gedeelte? Enkele tientallen op honderduizenden Ajacieden, dat is inderdaad wel een heel groot gedeelte.. Je hebt echt het IQ van een kakkerlak.

En wat kan mij die gaykrant van jullie schelen, lekker verrassend dat er acties komen. Je loopt te zeiken over zinloos geweld, maar vind het ondertussen wel stoer dat je homo vriendjes een tegenactie voorbereiden. Domme internethoolie.
pi_18492226
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ben geen jood, gewoon ajaxfan en meer nederlander dan jij ooit zult zijn.
Hoe weet je dat?
pi_18492252
Misschien is dit iets voor je
pi_18492277
Wat zielig dat jullie geen feestje krijgen

- 110% anti neus
pi_18492284
quote:
Op zaterdag 17 april 2004 17:19 schreef devv05 het volgende:
Misschien is dit iets voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties