Juist.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een schandalige gebeurtenis, maar nu het relatief goed afgelopen is moet je er ook niet te lang stil bij blijven staan vind ik. Wel lering uit trekken.
Heb je gelijk in. Maar met b.v. 'boeiend!" doe je alsof het je niks kan schelen, zolang jij maar feest kan vieren. Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:15 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Kom ik bot over danHet probleem is dat je als Ajax supporter weinig tegen het wangedrag van de "rotte appels" kunt doen. Ik weet uit ervaring dat dit ook het geval is voor de Feyenoord aanhang aangezien ik ooit voor m'n leven heb moeten rennen bij de Kuip en toen grepen de "echte Feyenoord supporters" ook niet in. Je kunt toch niets meer doen dan je afschuw uitspreken over dit soort walgelijke praktijken. Het is aan de beleidsvoerders om nu eindelijk eens een daad te stellen
![]()
neeeh het had niet moge gebeure maar ja het gebeurde en ik vindt dat je door 50/100 man niet een heel feest moet afzegge voor 1000den mensen die gasten die op het veld kwamen om de spelers te meppen van feyenoord die hebben de erecode niet in acht genomen " nooit spelers de dupe late worde" en er zal nog wel heel wat gana gebeuren als we zo euhm Holligantje vinden;) ze hebben de naam f-side VERNEDERD......quote:Op vrijdag 16 april 2004 20:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mja en bij jou klinkt het net alsof je het de normaalste zaak van de wereld vindt
De goeden lijden altijd al onder de kwaden! Waarom zou jij je moeten schamen voor daden van een paar individuen? Of je moet zelf geen haar beter zijn. Anders snap ik dat niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Ben al heel lang AJAX-fan, maar ik snap nu heel goed dat de gemeente niet wil betalen voor een AJAX-feest, van onze belastingcenten. Moetn die zogenaamde supporters maar eens gaan nadenken. En het is nu wel eens tijd worden dat de goeden onder de kwaden gaan lijden. Al dat toegeven aan die gasten heeft helemaal nooit iets geholpen!! Ik schaam me diep voor de wanvertoning van gisteren, echt heel erg!
Nep-supporter, ga toch weg.quote:Dus geen feest, helemaal niks wat mij betreft!!
Volgensmij zijn die ´suporters´ die bij jong Ajax Feyenoordspelers hebben geslagen suporters van Ajax. Dat staat er dus niet los van.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:10 schreef twi het volgende:
Nouja, die nasmaak heeft met Jong Ajax te maken, dat zie ik helemaal los van Ajax 1 en diens kampioensfeest.
Het is klote wat er gebeurd is maar het kampioenschap hebben we het hele jaar voor gestreden en dat laat ik niet verzieken door een paar eikels.quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:37 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Volgensmij zijn die ´suporters´ die bij jong Ajax Feyenoordspelers hebben geslagen suporters van Ajax. Dat staat er dus niet los van.
Stoer zeg.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:07 schreef Aeroxie het volgende:
Tis jammer voor jullie, maar het grootste gedeelte van jullie publiek zijn gewoon een stel laffe honden. Ik kan je vertellen dat er van Feyenoordkant al acties geplant worden op internet, en dan niet zo laf als jullie doen.
Dit is de begin topic van een Topic op een Feyenoord Forum:
ZE WILLEN OORLOG , DIE KUNNEN ZE KRIJGEN!
[afbeelding]
Tenminste niet laf zoals julliequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stoer zeg.
Wij doen laf??quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:07 schreef Aeroxie het volgende:
Ik kan je vertellen dat er van Feyenoordkant al acties geplant worden op internet, en dan niet zo laf als jullie doen.
Ga nu maar weer terug naar de ballenbak.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:11 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Tenminste niet laf zoals jullie![]()
dag internet houlliequote:Op zaterdag 17 april 2004 17:11 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Tenminste niet laf zoals jullie![]()
Grootste gedeelte? Enkele tientallen op honderduizenden Ajacieden, dat is inderdaad wel een heel groot gedeelte.. Je hebt echt het IQ van een kakkerlak.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:07 schreef Aeroxie het volgende:
Tis jammer voor jullie, maar het grootste gedeelte van jullie publiek zijn gewoon een stel laffe honden. Ik kan je vertellen dat er van Feyenoordkant al acties geplant worden op internet, en dan niet zo laf als jullie doen.
Dit is de begin topic van een Topic op een Feyenoord Forum:
Ben geen jood, gewoon ajaxfan en meer nederlander dan jij ooit zult zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:15 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
dag jood
quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Grootste gedeelte? Enkele tientallen op honderduizenden Ajacieden, dat is inderdaad wel een heel groot gedeelte.. Je hebt echt het IQ van een kakkerlak.
En wat kan mij die gaykrant van jullie schelen, lekker verrassend dat er acties komen. Je loopt te zeiken over zinloos geweld, maar vind het ondertussen wel stoer dat je homo vriendjes een tegenactie voorbereiden. Domme internethoolie.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben geen jood, gewoon ajaxfan en meer nederlander dan jij ooit zult zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |