Ach, die grote bek op internet is er ook al jaren en wordt in de praktijk maar weinig waargemaakt. Gelukkig, overigens.quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:18 schreef Kupoi het volgende:
als je verder alle berichten op internet leest zitten er zeker rellen aan te komen![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef keeper het volgende:
En wat een kut-titel.
Ajax blijft Ajax! Als Jong Ajax ver in de AC komt, staat ook iedereen te schreeuwen 'we doen het goed'. Jong Ajax valt ook gewoon onder de club Ajax, al schijnen sommigen van jullie niet te snappen dat een club meer is dan een team alleen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
InderdaadAjax 1 heeft hier toch niets mee te maken.
quote:AJAX STUURT FEYENOORD TWINTIG BOEKETTEN ROZEN
Feyenoord heeft van Ajax vrijdagmiddag twintig boeketten rozen ontvangen, voor iedere speler van Jong Feyenoord één. Bij ieder boeket zat een kaartje met de volgende tekst: ‘Op dit moment is het eerste wat we kunnen doen het sturen van bloemen, om te proberen het nare gevoel te verzachten. AFC Ajax.’ De boeketten zullen dit weekend aan de spelersgroep overhandigd worden.
De Chileense ambassadeur in Nederland belde eerder op dag met de clubleiding van Feyenoord. Hij wilde zich graag op de hoogte stellen van de toestand van landgenoot Kike Acuña. De ambassadeur liet weten geprobeerd te hebben de Feyenoordspeler te bellen om hem een hart onder de riem te steken, maar dat het tot op heden niet is gelukt om contact te leggen.
Boeie, Ajax gaat kampioen worden en dat incident kan me dan even gestolen worden...we gaan gewoon feesten op het Leidsequote:Op vrijdag 16 april 2004 18:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ajax blijft Ajax! Als Jong Ajax ver in de AC komt, staat ook iedereen te schreeuwen 'we doen het goed'. Jong Ajax valt ook gewoon onder de club Ajax, al schijnen sommigen van jullie niet te snappen dat een club meer is dan een team alleen...
Maar hij heeft wel een punt....quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Boeie, Ajax gaat kampioen worden en dat incident kan me dan even gestolen worden...we gaan gewoon feesten op het Leidse.
Tuurlijk, want het slaat echt nergens op wat er gebeurd is. Maar mijn punt is dat het kampioenschap, vanuit een persoonlijk perspectief gezien daar niet minder mooi op wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt....
Als je een echte Ajax-fan bent, denk er dan even bij na dat er "supporters" namens jouw club de naam van Ajax schade hebben toegebracht (en niet alleen de naam). Ok, je moet deze mensen niet hun zin geven door alles maar stop te zetten, maar een beetje gepaster reageren kan best.quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Boeie, Ajax gaat kampioen worden en dat incident kan me dan even gestolen worden...we gaan gewoon feesten op het Leidse.
Kom ik bot over danquote:Op vrijdag 16 april 2004 19:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Als je een echte Ajax-fan bent, denk er dan even bij na dat er "supporters" namens jouw club de naam van Ajax schade hebben toegebracht (en niet alleen de naam). Ok, je moet deze mensen niet hun zin geven door alles maar stop te zetten, maar een beetje gepaster reageren kan best.
Dr wordt nu wel weer veel te veel aandacht aan gegeven..quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt....
dat helpt voor geen fuck!!!!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Stadionverbodje geven.
Anders overdrijf je even.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
maar een beetje gepaster reageren kan best.
Dit is natuurlijk een schandalige gebeurtenis, maar nu het relatief goed afgelopen is moet je er ook niet te lang stil bij blijven staan vind ik. Wel lering uit trekken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders overdrijf je even.
Moeten we tijdens de huldiging ook 3 minuten stil zijn voor de slachtoffers..
hier ben ik het dus wel mee eensquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Mja en bij jou klinkt het net alsof je het de normaalste zaak van de wereld vindtquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:10 schreef JOODZKI het volgende:
dusss...... jaja de media Moet gewoon niet overdrijven ze doen net of heel feyenoord kreupel loopt en nooit meer hersteld enzo dus.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |