abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18472461
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 17:18 schreef Kupoi het volgende:
als je verder alle berichten op internet leest zitten er zeker rellen aan te komen
Ach, die grote bek op internet is er ook al jaren en wordt in de praktijk maar weinig waargemaakt. Gelukkig, overigens.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_18472465
Is Ronald de Boer niks voor Ajax, hij heeft gezegd dat hij vrijwel zeker weggaat bij Glasgow Rangers.
lollig
pi_18472466
En wat een kut-titel.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_18472514
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef keeper het volgende:
En wat een kut-titel.
Inderdaad Ajax 1 heeft hier toch niets mee te maken. Voor mij is dit gewoon een kampioenschap zoals er al zoveel zijn geweest voor Ajax ...lekker feesten dus
pi_18472580
GODVERDOMME! Ik wil een huldiging op het Leidseplein!
All good things must come to an end...
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:17:03 #56
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18472670
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:07 schreef VoodooChild het volgende:

[..]

Inderdaad Ajax 1 heeft hier toch niets mee te maken.
Ajax blijft Ajax! Als Jong Ajax ver in de AC komt, staat ook iedereen te schreeuwen 'we doen het goed'. Jong Ajax valt ook gewoon onder de club Ajax, al schijnen sommigen van jullie niet te snappen dat een club meer is dan een team alleen...

[ Bericht 14% gewijzigd door Ruud_Gullit op 16-04-2004 18:25:46 ]
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:49:38 #57
82560 Ruud_Gullit
pi_18473263
quote:
AJAX STUURT FEYENOORD TWINTIG BOEKETTEN ROZEN

Feyenoord heeft van Ajax vrijdagmiddag twintig boeketten rozen ontvangen, voor iedere speler van Jong Feyenoord één. Bij ieder boeket zat een kaartje met de volgende tekst: ‘Op dit moment is het eerste wat we kunnen doen het sturen van bloemen, om te proberen het nare gevoel te verzachten. AFC Ajax.’ De boeketten zullen dit weekend aan de spelersgroep overhandigd worden.

De Chileense ambassadeur in Nederland belde eerder op dag met de clubleiding van Feyenoord. Hij wilde zich graag op de hoogte stellen van de toestand van landgenoot Kike Acuña. De ambassadeur liet weten geprobeerd te hebben de Feyenoordspeler te bellen om hem een hart onder de riem te steken, maar dat het tot op heden niet is gelukt om contact te leggen.
pi_18473331
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Ajax blijft Ajax! Als Jong Ajax ver in de AC komt, staat ook iedereen te schreeuwen 'we doen het goed'. Jong Ajax valt ook gewoon onder de club Ajax, al schijnen sommigen van jullie niet te snappen dat een club meer is dan een team alleen...
Boeie, Ajax gaat kampioen worden en dat incident kan me dan even gestolen worden...we gaan gewoon feesten op het Leidse .
pi_18473383
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:52 schreef VoodooChild het volgende:

[..]

Boeie, Ajax gaat kampioen worden en dat incident kan me dan even gestolen worden...we gaan gewoon feesten op het Leidse .
Maar hij heeft wel een punt....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_18473494
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:54 schreef superjoden het volgende:

[..]

Tuurlijk, want het slaat echt nergens op wat er gebeurd is. Maar mijn punt is dat het kampioenschap, vanuit een persoonlijk perspectief gezien daar niet minder mooi op wordt.
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:00:47 #61
82560 Ruud_Gullit
pi_18473546
quote:

[..]

Als je een echte Ajax-fan bent, denk er dan even bij na dat er "supporters" namens jouw club de naam van Ajax schade hebben toegebracht (en niet alleen de naam). Ok, je moet deze mensen niet hun zin geven door alles maar stop te zetten, maar een beetje gepaster reageren kan best.
pi_18473951
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]

Als je een echte Ajax-fan bent, denk er dan even bij na dat er "supporters" namens jouw club de naam van Ajax schade hebben toegebracht (en niet alleen de naam). Ok, je moet deze mensen niet hun zin geven door alles maar stop te zetten, maar een beetje gepaster reageren kan best.
Kom ik bot over dan Het probleem is dat je als Ajax supporter weinig tegen het wangedrag van de "rotte appels" kunt doen. Ik weet uit ervaring dat dit ook het geval is voor de Feyenoord aanhang aangezien ik ooit voor m'n leven heb moeten rennen bij de Kuip en toen grepen de "echte Feyenoord supporters" ook niet in. Je kunt toch niets meer doen dan je afschuw uitspreken over dit soort walgelijke praktijken. Het is aan de beleidsvoerders om nu eindelijk eens een daad te stellen
pi_18474008
Leuk, die bloemetjes.

John O'Brien een nieuw contract. Tja...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18474037
never nooit niet dat ik naar P2 GA LEIDSCHE is de enige plek en de schaal zal net zoals 2 jr geleden op het bordes kome met medewerking van de gemeente of zonder!!!

JoDeN
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
pi_18474199
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:54 schreef superjoden het volgende:

[..]

Dr wordt nu wel weer veel te veel aandacht aan gegeven..

Ik voel me niet verantwoordelijk voor wat er gebeurt is dus mijn feest(gevoel) is er niet minder om.. Ben alleen pissed op die gasten omdat ze ons feest in gevaar brengen, en omdat het een stel randdebielen is. Maar ze worden vast nog wel flink op de vingers getikt.
pi_18474356
Aargg stomme kut"supporters" die gisteren die feyenoorders mishandeld hebben Wat is een huldiging nou als het niet op het Leidscheplein is Mogen we zeker weer naar P2 toe, nou wat gezellig zeg

Echt zo kut dat die paar gasten het voor iedereen moeten verzieken Echt niet normaal wat ze gedaan hebben en ik hoop echt dat ze ze snel kunnen oppakken
pi_18474538
Stadionverbodje geven.
www.thuisuiteten.nl
pi_18474675
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Stadionverbodje geven.
dat helpt voor geen fuck!!!!!!

ken er zat die gewoon gaan *ander vak* waar niet op je id gecontroleerd wordt dus:)
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
pi_18474717
Jij bent ook een reller op zich?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:53:47 #70
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18474967
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
maar een beetje gepaster reageren kan best.
Anders overdrijf je even.
Moeten we tijdens de huldiging ook 3 minuten stil zijn voor de slachtoffers..
-
pi_18475058
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 19:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Anders overdrijf je even.
Moeten we tijdens de huldiging ook 3 minuten stil zijn voor de slachtoffers..
Dit is natuurlijk een schandalige gebeurtenis, maar nu het relatief goed afgelopen is moet je er ook niet te lang stil bij blijven staan vind ik. Wel lering uit trekken.
www.thuisuiteten.nl
pi_18475375
agh de media overdrijft het zo het is misschien wel de fout van enkele ajax support0ers maar bij zulke wedstrijden weet je dat er gezeik is en als je dan maar 7 politie agenten en 17 stewards in zet voor 3500 man en je ziet hoe de stemming is had je de wedstrijd nooit moete door late gaan als van persie niet eens een corner kan nemen omdat ie dan onder wordt getuft en alles naar zich toe krijgt dan lijkt het me logische dat je de wedstrijd in de rust gewoon stil legt voor de veiligheid van de spelers en als je dat niet doet weet je dat dit kan gebeure 2 jaar geleden is precies hetzelfde gebeurd alleen toen was het alleen de keeper geklapt dan lijkt het me dat je beter bent voorbereid en niet dat de M.E. pas na een uur ter plaatse is

dusss...... jaja de media Moet gewoon niet overdrijven ze doen net of heel feyenoord kreupel loopt en nooit meer hersteld enzo dus.........
AMSTERDAM H0oLiGANS!!!
  vrijdag 16 april 2004 @ 20:14:24 #73
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_18475477
quote:

[..]

hier ben ik het dus wel mee eens
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_18475607
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:10 schreef JOODZKI het volgende:

dusss...... jaja de media Moet gewoon niet overdrijven ze doen net of heel feyenoord kreupel loopt en nooit meer hersteld enzo dus.........
Mja en bij jou klinkt het net alsof je het de normaalste zaak van de wereld vindt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_18477076
nou er zijn foto's van die mongolen en van mij mogen ze opgepakt worden en hetfeest missen op het leidse en volgend weer het feest missen omdat z enog steeds vast zitten die tering rand debielen. Door hen gaat er geen gezin meer naar het statdion omdat zulke freaks het een geweldadige sfeer meegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')