Dat werkt maar een keer, de volgende ochtend loop je gewoon langs alle voorwerpen heenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:10 schreef EMW het volgende:
Je wekker aan de andere kant vd kamer zetten en op de weg dr naartoe wat voorwerpen laten slingeren zodat je je teen stoot. Slapen zul je dan niet meer. Geen dank voor deze tip.
eenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat werkt maar een keer, de volgende ochtend loop je gewoon langs alle voorwerpen heen.
Tevens een tvp, ben ook benieuwd daar het antwoord, heb dit zelf ook altijd namelijk
hoequote:Op vrijdag 16 april 2004 00:23 schreef schatje het volgende:
Ik word automatisch wakker. Door de weeks om 6:30 en in het weekend om 11:00.
Er zijn mensen die zelfs dan nog gewoon wakker kunnen worden, onder welke omstandigheden ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:26 schreef JeOma het volgende:
Is het misschien handig om op tijd naar bed te gaan en niet als een laffe lul om 00:23 op Fok berichtjes te gaan zitten posten dat je niet om 06:00 wakker kunt worden?
Ja, sommige kunnen dat niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:26 schreef JeOma het volgende:
Is het misschien handig om op tijd naar bed te gaan en niet als een laffe lul om 00:23 op Fok berichtjes te gaan zitten posten dat je niet om 06:00 wakker kunt worden?
Werkt bij mij nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:27 schreef onanymous het volgende:
ik ken het
de enige adequate oplossing zijn die tyfusirritante wekkers van de hema met een rood LCD display die de hele tijd een monotome piep geven, totdat je hem zelf uit zet. Je kan instellen dat je hem 2 of 3 keer moet uitzetten, anders begint ie een minuut later weer. Gegarandeerd dat je wakker blijft alleen krijg je wel een tyfushekel aan het ding
Nou ik heb serieus ook 'n beetje jouw probleem, maar als mijn wekker gaat en ik heb maar iets van 5 of 6 uur geslapen (ik heb 8 a 9 uur slaap nodig per etmaal, Einstein had er 10 nodig, dus ik schaam me niet) dan slaap ik ook wel 2x door de wekker heen (tenzij ik iets belangrijks te doen heb, dan gaat er een intern alarm ofzo, dan lukt het wel). Als ik gewoon op tijd ga slapen heb ik geen problemen, dan ben ik meestal tegelijk met m'n wekker wakker.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:27 schreef daReaper het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zelfs dan nog gewoon wakker kunnen worden, onder welke omstandigheden ook
Ik wil dat verdomme ook kunnen
Daar zit het probleem. Je moet niet terug je nest induiken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:07 schreef daReaper het volgende:
Ik schrik me dood, ren mn bed uit, zet die klere herrie uit, en ga weer rustig in mn bed liggen, waarna ik in 1 seconde slaap.
Smartass...quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Je moet niet terug je nest induiken.
Ik kan er nix aan doenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Je moet niet terug je nest induiken.
Op de stoel gaan zitten heeft ook geen zinquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:33 schreef erikvw het volgende:
heeft gewoon te maken met een bepaalde instelling..
als je van te voren al weet dat de verleiding bestaat dat je weer terug je bed in wil kruipen, dan weet je ook dat als je wakker wordt (het beste is dan idd je wekker aan de andere kant van de kamer te zetten) je 'streng' voor je zelf moet zijn.... Ik heb er ook weleens moeite mee, wat ik dan doe is het licht aan (deed mijn vader vroeger al bij mij, werkte goed) en op mijn stoel gaan zitten...
Je moet je er juist niet aan toegeven, het is ff kut omdat je nog moe bent, maar als je meteen aan de slag gaat (douchen, naar de wc e.d) dan is die vermoeidheid zo over, en wen je er vanzelf aan....
Dat interne alarm is inderdaad geweldig! Toch jammer dat ie alleen werkt bij belangrijke dingen, niet als je gewoon een hele dag voor je wil hebben, ipv een paar uurtjes voor het donker wordt.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:30 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nou ik heb serieus ook 'n beetje jouw probleem, maar als mijn wekker gaat en ik heb maar iets van 5 of 6 uur geslapen (ik heb 8 a 9 uur slaap nodig per etmaal, Einstein had er 10 nodig, dus ik schaam me niet) dan slaap ik ook wel 2x door de wekker heen (tenzij ik iets belangrijks te doen heb, dan gaat er een intern alarm ofzo, dan lukt het wel). Als ik gewoon op tijd ga slapen heb ik geen problemen, dan ben ik meestal tegelijk met m'n wekker wakker.
*jaloers*quote:Maar goed, ik ben morgen vrij, dus ik ga GEEN wekker zetten. DAT is nog beter. AAARGH HEERLIJK!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |