quote:Op donderdag 15 april 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zijn jouw ervaringen met Helmond en Helmondenaren?
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:43 schreef x-cynthia-x het volgende:
DEN HAAG!!
Wat moet je nou? Ik woon niet in Helmond, maar heb exact dezelfde huiskamerpak. Jij noemt dat trainingspak, maar daar zit je fout. Ze zitten heel lekker hoor.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
Waar ze nog steeds in zulke trainingspakken rondlopen
[afbeelding]
nee, ik kom uit de buurt.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Be afraid......be very afraid
![]()
Ik ben een hagenees die af en toe in Helmond te vinden is en ik kan je toch eerlijk vertellen dat Helmond in mijn ogen het voorportaal van de hel is.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:43 schreef x-cynthia-x het volgende:
DEN HAAG!!
Nee man, je moet het pak aantrekken, niet erop zitten!quote:Op donderdag 15 april 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat moet je nou? Ik woon niet in Helmond, maar heb exact dezelfde huiskamerpak. Jij noemt dat trainingspak, maar daar zit je fout. Ze zitten heel lekker hoor.
omdat...quote:Op donderdag 15 april 2004 22:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik ben een hagenees die af en toe in Helmond te vinden is en ik kan je toch eerlijk vertellen dat Helmond in mijn ogen het voorportaal van de hel is.
Hoe kom je in godsnaam hierbij dat dat alleen in helmond is?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:39 schreef RichardQuest het volgende:
Waar ze nog steeds in zulke trainingspakken rondlopen
[afbeelding]
Dat is het probleem, Helmondenaren denken ook dat het voor dagelijks gebruik te dragen isquote:Op donderdag 15 april 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat moet je nou? Ik woon niet in Helmond, maar heb exact dezelfde huiskamerpak. Jij noemt dat trainingspak, maar daar zit je fout. Ze zitten heel lekker hoor.
en dat zegt iemand die uit den haag komt? lol?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik ben een hagenees die af en toe in Helmond te vinden is en ik kan je toch eerlijk vertellen dat Helmond in mijn ogen het voorportaal van de hel is.
de mensen?quote:Op donderdag 15 april 2004 22:49 schreef LostFormat het volgende:
Dooie stad, geen hol te beleven en de mensen daar vind ik niet te genieten.
lol ,je kent de a-sociale uit je eigen stad niet,heb je daar al eens op gelet.......quote:Op donderdag 15 april 2004 22:49 schreef LostFormat het volgende:
Dooie stad, geen hol te beleven en de mensen daar vind ik niet te genieten.
Kom er vaak genoeg. Woon in de buurt. Van elke stad waar ik geweest ben is Helmond de stad waar zo veel trainingspakken op straat rondlopenquote:Op donderdag 15 april 2004 22:48 schreef WittE_ReuS het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam hierbij dat dat alleen in helmond is?
Je bent er zeker nog nooit geweest?
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:51 schreef WittE_ReuS het volgende:
[..]
lol ,je kent de a-sociale uit je eigen stad niet,heb je daar al eens op gelet.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |