abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18454623
Hallo,

Ik kwam vanmiddag in eens op het volgende..

Zit er een verband tussen mensen die knuffels hadden ( t/m 16 jaar ofzo :S ) en het type mens (ja hoe moet ik het zeggen) sociaal, asociaal, zelfverzekerd, rustig druk...

Zelf heb ik nooit wat om knuffels gegeven, ik had ze wel, maar ze lagen meer naast het bed dan erop..
Ik vind mijzelf niet een super sociaal type, en ben ook totaal niet iemand voor in de zorgsector.

Ik ken ook mensen die wel veel om knuffels gaven, en die weer erg sociaal zijn...

Zou er een verband zijn tussen die 2 dingen??
Hoe denken jullie daarover??
pi_18454756
Mensen die veel om knuffels geven zijn vaak heel sociale mensen die veel liefde en aandacht nodig hebben.........merk ik in mijn omgeving
Ik heb dat niet, maar ik ben dan ook heel asociaal en een mensenhater
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 15 april 2004 @ 22:36:14 #3
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_18454761
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:31 schreef DonSauza het volgende:
Hallo,

Ik kwam vanmiddag in eens op het volgende..

Zit er een verband tussen mensen die knuffels hadden ( t/m 16 jaar ofzo :S ) en het type mens (ja hoe moet ik het zeggen) sociaal, asociaal, zelfverzekerd, rustig druk...

Zelf heb ik nooit wat om knuffels gegeven, ik had ze wel, maar ze lagen meer naast het bed dan erop..
Ik vind mijzelf niet een super sociaal type, en ben ook totaal niet iemand voor in de zorgsector.

Ik ken ook mensen die wel veel om knuffels gaven, en die weer erg sociaal zijn...

Zou er een verband zijn tussen die 2 dingen??
Hoe denken jullie daarover??
klopt wel, mensen met knuffels (ik slaap der zelf ook nog mee en ben der trots op!! ) zijn vaak rustiger en socialer
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_18454764
Euh, ik heb altijd al knuffels gehad en houd wel van lieve mensen om me heen, ookal houden mensen niet echt van mij.
Misschien zijn mensen met knuffels te freaky..
pi_18454862
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh, ik heb altijd al knuffels gehad en houd wel van lieve mensen om me heen, ookal houden mensen niet echt van mij.
awww
quote:
Ja, dat zal het zijn
That never existed
pi_18454895
dan zit ik er dus niet ver naast...
Ben zelf ook redelijk druk, zelfverzekerd...
En haat ook knuffels
pi_18455119
Ik hou ook van knuffels, heb een stuk of 40 denk ik. Als ik naar de kermis ga is om leuke knuffels te winnen, mijn vriendin wordt er gek van. Maar of ik sociaal ben?? De meeste mensen vertrouw ik niet, ben zelf een tikkie agresief en kan nooit stil zitten, moet altijd iets te doen hebben. Heb een heel hoge eigendunk en mensen die ik niet ken moeten me niet voor stommiteiten aanspreken, kan namelijk heel snel boos worden.
With God by my side I'll cross many rivers...!!
  donderdag 15 april 2004 @ 22:50:58 #8
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_18455205
ik heb een koeienknuffel
een whiney de pooh met hartjes in zijn hand met i love you erop
en een beest van monsters en co met 1 oog die groen

ik ben 15 jaar en man. wat ben ik voor een persoon. zeg ut maar.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_18455288
Ik hou niet zo van dat gemiep eerlijk.
pi_18455844
ik heb een gruwelijke hekel aan knuffels, als ik er een zou krijgen zou ik 'm weggooien.
maar ik werk wel in de zorgsector en ze vinden me daar nog aardig ook.
haal ik nu je theorie onderuit?
pi_18456466
ik heb één lieve knuffel waarmee ik altijd slaap (en nou bedoel ik dus níet een levende).
het is namelijk een pandabeer-knuffel en de rest van de knuffels vind ik alleen maar leuk voor de sier.
ik weet niet of het iets zegt over mijn sociale vaardigheden, maar ik heb wel maar twee echte vriendinnen en de rest is voor de sier.
pi_18465842
Mijn hele kamer ligt vol knuffels en ik heb twee slaap-knuffels...heerlijk Ik ben verder wel een sociaal volgens mij, ik maak snel contacten en ik heb ook best een grote vriendenclub, maar ik hou er ook wel van om soms ff alleen vanalles te doen...
  vrijdag 16 april 2004 @ 15:53:29 #13
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18469929
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:36 schreef ParanoidEv het volgende:
Wij houden wel van je hoor.
quote:
Dat zeker

Ik heb zelf ook lang een knuffel gehad. As a matter of fact; ik heb er nog steeds een. Niet waar ik echt meer mee knuffel maar wel een die nog vaak op/in mijn bed ligt. in tegenstelling tot wat TS verondersteld ben ik echt niet iemand voor de zorgsector. Daarentegen sta ik dan wel vaak weer klaar met raad en dergelijke, ik ben meer een adviserend persoon denk ik dan. ik ben wel een loner, maar ik heb ook graag vrienden om me heen, op zich ben ik naast eennerd wel een erg sociaal mens.
[KNE]-Mod
pi_18469970
heb nog steeds 1 beer in bed als ik alleen slaap.
gewoonte zeg maar.
maar ik betwijfel of het hebben van knuffels ook verder maar iets te maken heeft met je karakter.
May your ups and downs take place under the sheets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')