quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Heb je ook foto's van die zussen?
ik wil eerst weten hoe oud zijn zussen zijn voordat ik foto's wil zien...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Dit moet een d zijn, meneer.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:43 schreef MrTorture het volgende:
Hier wachten we op mekaar, maar bij m'n ex had de badkamer geen slot... Het is maar net hoe je er mee opgroeit denk ik
En een paar sexy foto's van jezelf plaatsen? Lijkt je dat wat?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef p-etr-a het volgende:
ik vind het wel erg als ze mij bloot zien, andersom is dat niet het geval.
ik ben de meest preutse hier tegenover de rest.
Ja ik meen het serieus. Wij zijn gewoon een heel vies gezin.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:44 schreef FuifDuif het volgende:
Meen je dat serieus? Ik moet er niet aan denken dat ik mijn gezinsleden naakt te zien krijg en andersom al helemaal niet. Bij ons gaat de badkamer altijd netjes op slot.
Ik weet nog dat ik vroeger een keertje voor de lol bij mijn ouders op de kamer (mijn moeder en mijn zusje waren daar toen) mijn broek en onderbroek snel naar beneden deed en snel weer omhoog. Gewoon voor de kick, weet je.. Mijn moeder werd boos en vond dat ik niet zo vies moest doen.
wat hij zei...quote:Op donderdag 15 april 2004 21:42 schreef Tiemie het volgende:
Ach jij moet echt nodig optiefenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit moet een d zijn, meneer.
ik dacht van niet, meneerquote:Op donderdag 15 april 2004 21:45 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit moet een d zijn, meneer.
Vrouwen horen niet te denken, die horen achter het aanrecht te staan.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
ik dacht van niet, meneer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |