quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:16 schreef Proxima het volgende:
De servers zitten in het 5000 m2 grote gebouw van Novaxess te Schiphol-Rijk. Die is aangesloten op het AMS-IX en enkele transitproviders, waaronder Level3 en Worldcom. Daarbij dus 1000 Mbit peering naar AMS-IX.
Mijn hoster gaat ook naar Schiphol-Rijk verhuizenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:16 schreef Proxima het volgende:
De servers zitten in het 5000 m2 grote gebouw van Novaxess te Schiphol-Rijk. Die is aangesloten op het AMS-IX en enkele transitproviders, waaronder Level3 en Worldcom. Daarbij dus 1000 Mbit peering naar AMS-IX.
Aha, jij hebt zo'n mooie gekooide server daar!! Beveiligd en wel en mocht de stroom uitvallen, loopt jouw server op de grote machinemotor in het gebouwtje links naast dat 5000 m2 grote gebouwquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:16 schreef Proxima het volgende:
Ow ok, dan zie ik je wel verschijnenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:22 schreef Proxima het volgende:
Ik kan je trouwens nog niet toevoegen op mijn lijst, want ik kan niet inloggen.
"Dienst tijdelijk niet mogelijk" zegt ie. Ik zal het later nogmaals proberen.
daar past linux mooi in... ik zou zeggen gooi er een zooi linux distros op... om te beginnen de nieuwste mandrake 10.0 die is namelijk eergister uitgekomen official version!!! lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 15 april 2004 19:58 schreef Proxima het volgende:
[..]
Nee, ik wil hier niets mee verdienen. Mijn doel is eigenlijk om een banner
te plaatsen van mijn eigen bedrijf. Zo bereik ik veel mensen. Dus de site
wordt eigenlijk nonprofit en gratis.
Dat kan je overal al downloadenquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
daar past linux mooi in... ik zou zeggen gooi er een zooi linux distros op... om te beginnen de nieuwste mandrake 10.0 die is namelijk eergister uitgekomen official version!!! lijkt me een goed ideeen is volledig legaal
en dan heeft ie nog 599,99 GB over ...quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:24 schreef Lkw het volgende:
Je kunt ook een radiostation beginnen met deze bandbreedte. Muziek uitzenden van beginnende bandjes, zodat je geen royalties hoeft te betalen en de Bumaboeren geen vat op je krijgen.
Proxima, dé motor achter de Nederlandse popmuziek!!!
Of zoiets....![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:16 schreef Proxima het volgende:
Das een duur geintje.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:12 schreef Proxima het volgende:
[..]
1000 Mbit AMS-IX peering
1000 Mbit NL-IX peering
155 Mbit BN-IX peering
155 Mbit DC-IX peering
155 Mbit MCI Worldcom transit
155 Mbit Level3 transit
155 Mbit Colt transit
155 Mbit TSR transit
155 Mbit Carrier1 transit
155 Mbit NTT/Verio transit
155 Mbit Abovenet transit