quote:Op donderdag 15 april 2004 20:08 schreef Proxima het volgende:
PS. Stopt de picserver nou of niet?
www.freeimagebox.comquote:Op donderdag 15 april 2004 20:03 schreef Proxima het volgende:
[..]
Liefst een .com en een engelse naam.
"is gewild" -> voltooid tegenwoordige tijdquote:Op donderdag 15 april 2004 20:07 schreef Baklap het volgende:
[..]
Toch een raar voltooid deelwoord, als het in de tegenwoordige tijd staat.
Maar you are probably right![]()
Fuck.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was een 1-april grap
tijd om de basisschool aan te klagen, baklap en dareaper...quote:Op donderdag 15 april 2004 20:07 schreef Baklap het volgende:
[..]
Toch een raar voltooid deelwoord, als het in de tegenwoordige tijd staat.
Maar you are probably right![]()
nou die is briljantquote:Op donderdag 15 april 2004 20:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
www.freeimagebox.com
Die bestaat nog niet. Dus wees er snel bij.
Erg mooie naamquote:Op donderdag 15 april 2004 20:10 schreef Lucille het volgende:
[..]
www.freeimagebox.com
Die bestaat nog niet. Dus wees er snel bij.
indeedquote:Op donderdag 15 april 2004 20:15 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
[..]
tijd om de basisschool aan te klagen, baklap...
Picserver blijft er dus gewoonquote:Most of you already knew this, but here is an official message. In about three month, on 1 June I'll be finished with my studies and I will have to shutdown PicServer and move out from the University campus. I didn't collect enough money to move PicServer to another host, so this means the end of PicServer.
I really enjoyed working on PicServer for two years. I'd like to thank all the people who helped me with the site, all people who donated money for support and of course the mirrors! Thanks YOU!
Update: alright people, I let me tell you the truth, the message above was just an April Fool! PicServer is nog closing (yet), but all donations are still welcome to help me buying a new, faster server.
zie je het staan? dat "bn."? betekent: "Bijvoeglijk naamwoord".quote:Op donderdag 15 april 2004 20:15 schreef JanDenSmeerpoets het volgende:
[..]
tijd om de basisschool aan te klagen, baklap en dareaper...
ge·wild (bn.)
1 waar veel vraag naar is => gegeerd, gevraagd, gezocht
2 niet van harte gaand
Waar ga je freefilebox.com voor gebruiken dan?quote:Op donderdag 15 april 2004 20:30 schreef Proxima het volgende:
Ik heb freefilebox.com en freeimagebox.com nu net geregged.
Je kunt restricties opgeven in het script die ik ga gebruiken.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:31 schreef daReaper het volgende:
[..]
Waar ga je freefilebox.com voor gebruiken dan?
Klinkt als iets dat als warez server gaat worden ge(of mis-)bruikt...
je rart je warez in chunks van 500KB en renamet ze naar .doc...quote:Op donderdag 15 april 2004 20:35 schreef Proxima het volgende:
[..]
Je kunt restricties opgeven in het script die ik ga gebruiken.
Dus bijv. max. 500 KB per upgeloade bestand ofzoo.
Ik denk dat er ook behoefte bestaat aan het bewaren van andere
bestanden dan foto's , zoals .doc.
Je hebt gelijk, maar zonder risico kan je nooit zo'n dienst beginnen.quote:Op donderdag 15 april 2004 20:37 schreef daReaper het volgende:
[..]
je rart je warez in chunks van 500KB en renamet ze naar .doc...
Uitkijken, want zo sluw zijn ze echt wel
dat zekerquote:Op donderdag 15 april 2004 20:40 schreef Proxima het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zonder risico kan je nooit zo'n dienst beginnen.
Ik denk dat er wat vrijwilligers nodig zijn om af en toe de upgeloade
bestanden te controleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |