quote:Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
... en weer een ziel voor je gewonnen.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:46 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb vernomen dat een aantal mensen een hekel aan mij beginnen te krijgen.
Ja, maar geldt dat ook voor een klaagbaak-topic over jezelf?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook. Dank!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:53 schreef Bolderbast het volgende:
mag ik hier ook waardering uitten? zoja: FuifDuif ik vind je topics altijd wel amusant
Welk woord snap je niet?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, maar geldt dat ook voor een klaagbaak-topic over jezelf?
Nogmaals: Waarom zouden mensen een hekel aan je hebben? Wat doe je dat anderen niet doen?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:52 schreef FuifDuif het volgende:
Klonk, er is behoefte aan. Ik open de deuren voor de critici.
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:53 schreef Tiemie het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:52 schreef FuifDuif het volgende:
Klonk, er is behoefte aan. Ik open de deuren voor de critici.
Ja, maar dat stukje impliceert geklaag over anderen. Ik open nu de deuren zelf open voor kritiek op mij.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:54 schreef Lucille het volgende:
Welk woord snap je niet?
Huilliequote:Op donderdag 15 april 2004 19:56 schreef QyRoZ het volgende:
Ik baal er van dat FuifDuif de FAQ niet leest. *klaag*
Kijk maar eens rond in 'Seksualiteit'.quote:Op donderdag 15 april 2004 19:54 schreef Silencer666 het volgende:
Nogmaals: Waarom zouden mensen een hekel aan je hebben? Wat doe je dat anderen niet doen?
Ik kom namelijk meestal in dit forum (hier kun je het meeste lachen) en ben niet bekend met je posts.
Homo!quote:Op donderdag 15 april 2004 19:57 schreef FuifDuif het volgende:
Maar hoe het ook zij; ik hou van jullie lieverdjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |