nou je hebt nu wel mooi haar, hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb redelijk lang haar gehad, tot halverwege m'n rug ongeveer.
Af laten knippen en een spijt dat ik had! Was te kort, had beter in etappes kunnen doen. Paar korte kapsels gehad, en weer laten groeien. Een paar weken geleden had ik tot op m'n schouders, en heb het toen weer laten knippen, en nu in een kapsel dat ik wel leuk vind.
Uiteindelijk heeft het zo'n 5 jaar geduurd geloof ik voor ik tevreden was.
stalk maar een end wegquote:Op donderdag 15 april 2004 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou je hebt nu wel mooi haar, hoor(ben jou aan t stalken btw
)
![]()
![]()
ik zie dat je msn hebt, is het goed als ik je add??quote:Op donderdag 15 april 2004 18:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
stalk maar een end wegI don't give a f*ck
![]()
Iedereen zei de eerste keer tegen mij ook dat het geweldig stond. Ik vond hetquote:Op donderdag 15 april 2004 18:47 schreef saaw het volgende:
toen ik aan mensen vetelde dat ik het ging knippen zeiden ze dat het zonde was maar toen het er eenkeer af was vond iedereen het geweldig
ik zie je nietquote:Op donderdag 15 april 2004 18:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iedereen zei de eerste keer tegen mij ook dat het geweldig stond. Ik vond het![]()
Alles wentnu zit het wel okay
(heb nu 'een kapsel' ipv 'haar'
)
ik heb jou ff toegevoegd Renske, was je lekker voor![]()
Het is ook heel eng, maar in mijn geval viel mijn haar zo futloos en plat naar beneden. Het hing maar te hangen zeg maarquote:Op donderdag 15 april 2004 21:04 schreef Anneque het volgende:
foto's!!! zien zien! overtuig me!
nee echt.. ik denk erover.. maar vind het toch wel heel eng..
wow!quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:52 schreef moussy het volgende:
Owkee....
Voor
[afbeelding]
tussendoor is het tot rond mijn schouders geknipt, maar dat vond ik nog te lang... ik kon er nog geen zak mee.
Na
[afbeelding]
en ik kan niet mikken met de camera op de zelfontspandingesstand
Dat is ... een heel verschil ja.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:52 schreef moussy het volgende:
Owkee....
Voor
[afbeelding]
tussendoor is het tot rond mijn schouders geknipt, maar dat vond ik nog te lang... ik kon er nog geen zak mee.
Na
[afbeelding]
en ik kan niet mikken met de camera op de zelfontspandingesstand
dan moet je duidelijk zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:17 schreef Fixxxer het volgende:Ik ben dinsdag na dik een jaar naar de kapper geweest en ze heeft er teveel af gehaald naar mijn zin.
Die mensen zien echt niet in watvoor psychologische schade ze aanrichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |