Volgens mij kan korter dan 8 uur geen kwaad ivm met infecties e.d.quote:Op maandag 19 april 2004 09:12 schreef erodome het volgende:
Ik denk wel dat het kwaad kan om dat ding er een tijdje in te laten, denk dat je er verschrikkelijk van gaat stinken en kans op infectie krijgt...
Het lichaam gaat toch proberen het ding eruit te werken....
Gaat dat nit goedschks dan maar kwaadschiks...
Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het 'probleempje' is opgelost.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:16 schreef Sylvana het volgende:
ook fijn hoor, opent ie een topic en dan vertelt ie niet eens ff hoe het afgelopen is
is mogelijk, jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:52 schreef Brabantse_nachten het volgende:
He ik had dus hetzelfde mijn vriendin en ik waren ook bezig en we waren nog niet zo lang bezig en die condoom ging eraf.....Er was totaal geen spraken van een zaadlozing in elk opzicht we hebben meteen die condoom eruit gehaalt en gedacht dat het niet echt kwaad kon dus geen morning afterpil gehaalt kan ze nu zwanger zijn ondanks er geen zaadlozing was ?!
jup, van voorvocht kun je ook zwanger raken, dus je hoeft niet perse klaargekomen te zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:52 schreef Brabantse_nachten het volgende:
He ik had dus hetzelfde mijn vriendin en ik waren ook bezig en we waren nog niet zo lang bezig en die condoom ging eraf.....Er was totaal geen spraken van een zaadlozing in elk opzicht we hebben meteen die condoom eruit gehaalt en gedacht dat het niet echt kwaad kon dus geen morning afterpil gehaalt kan ze nu zwanger zijn ondanks er geen zaadlozing was ?!
quote:Op donderdag 22 april 2004 14:23 schreef kryators het volgende:
We krijgen pas na 9 maanden bericht denk ik![]()
En, vervolgens kreeg je een gigantische knal tegen je harsens?quote:Op donderdag 22 april 2004 11:23 schreef Brabantse_nachten het volgende:
thnx god is ze ongsteld geworden !!!! WHAHAHAHAHWHHAHA ik stond te springen toen ze het zei terwijl zij dood ging van de pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |