FF schuddequote:Op donderdag 15 april 2004 16:53 schreef Rooie_Zita het volgende:
Niet paniekeren en haar gewoon een tijdje rechtop laten zitten of staan (de zwaartekracht gebruiken) en ook eens proberen.
Als hij er binnen een aantal uurtjes niet vanzelf uitgezakt is,
Uiteindelijk biologisch afbreekbaar.....quote:Op donderdag 15 april 2004 17:24 schreef Tiemie het volgende:
Komt er vanzelf wel een keer uit.
echt niet hoor en als dat wel zo is... zoals ik al eerder zei : zal niet echt lekker ruiken daar....quote:Op donderdag 15 april 2004 17:26 schreef Romek het volgende:
[..]
Uiteindelijk biologisch afbreekbaar.....
toch.....?
Dat zou ik ook gezegd hebben als ik jou wasquote:Op donderdag 15 april 2004 17:57 schreef Xcessive1 het volgende:
Oh my god wat een reacties haha.
Beetje heel erg vaag i know, maar je zal het maar hebben eh.
Zo ff naar dokter.laat wel weten hoe het was enzo. leuk voor de searh.
Grtz
Ennuhh tlag niet aan het formaat
en dan nu nog naar de dokter.. anders val je die man even tijdens zijn hard verdiende maaltijd lastig?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:57 schreef Xcessive1 het volgende:
Grtz
Er ontstond een vacuum en die zoog zomaar het condoom van je pik.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:57 schreef Xcessive1 het volgende:
moet kunnen toch?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:55 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Er ontstond een vacuum en die zoog zomaar het condoom van je pik.
Dat werkt zo niet, want het is een ander gaatje.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze plast hem er dan wel even uit zeker!![]()
[off-topic]quote:Op donderdag 15 april 2004 19:00 schreef Sylvana het volgende:
en issie er al uit?
haha, ik mag al heel lang al weer posten hoor, me mentrix heeft er voor gezorgd dat ik weer achter de pc mocht, was in september ofzoquote:Op donderdag 15 april 2004 19:06 schreef motown het volgende:
[..]
[off-topic]
Hey, mag jij alweer posten?
Een tip over die foto's nog (oorspronkelijke topic van jou was gesloten): het klinkt misschien bizar, maar je hebt gewoon copyright op die foto's. Dus als mensen ze zonder jouw toestemming posten, kun je ze dreigen met juridische stappen. Ik ben serieus. Misschien een tip als je verdere verspreiding wil voorkomen/bestrijden.
[/off-topic]
ja doe ff filmen enzo hoe het ging etcquote:Op donderdag 15 april 2004 17:57 schreef Xcessive1 het volgende:
Grtz
ja, ben ik ook wel benieuwd naar, opent ie een topic en dan laat ie niks meer van zich horenquote:Op zondag 18 april 2004 20:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
en? issie er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |