Was Friends op het nieuws?quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:12 schreef neggix het volgende:
Volgens RTL4 nieuws is de Finale vandaag al
Jupquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:13 schreef yanggie het volgende:
[..]
Was Friends op het nieuws?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:19 schreef scanman01 het volgende:
En dat knietje van Phoebe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]Die was inderdaad ook lachen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My soul is painted like the wings of butterflies
Ja rofl, eerst keek die zo "Hmm voelt goedquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Foto links: vóór het knietje
Foto rechts: ná het knietje
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]Hehe ja dat stukje was ook lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overall was het gewoon goede episode
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
"Dude, you couldn't be cool about it !"quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:36 schreef M_M het volgende:
't was een gave aflevering
Ook wel een beetje sad though =(
Heb ook in een deuk gelegen met Joey en Chandler indd :p
Ross zal wel met haar meegaanquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:41 schreef SunChaser het volgende:
Het einde was ook goed. Ze moet bij Ross blijven
Gebeurd ook wel, zij gaat heus niet naar dinges. Het is einde van 10 jaar friends, dat moet gewoon een happy end hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:41 schreef SunChaser het volgende:
Het einde was ook goed. Ze moet bij Ross blijven
Idd, die gaat Dino's graven in Parijsquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:49 schreef neggix het volgende:
[..]
Ross zal wel met haar meegaan
Hehe..quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:54 schreef Wytze het volgende:
[..]
Idd, die gaat Dino's graven in Parijs
Nehh dan blijven ze wel in NYC. Kan me neit voorstellen dat het zo eindigd. Kan me al niet eens voorstellen DAT het eindigd maar okquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:08 schreef M_M het volgende:
[..]
Hehe..Dino's graven in Parijs it is..
Hij zal indd wel mee gaan ja, zou wel een beetje flauw zijn anders.. Hey dan komen Rachel en Ross zeker ook niet op visite bij Joey in zn spin-off omdat dat te ver is![]()
Ja inderdaad... Maarja.. it had to end some time..quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:57 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nehh dan blijven ze wel in NYC. Kan me neit voorstellen dat het zo eindigd. Kan me al niet eens voorstellen DAT het eindigd maar ok
Toch zal dat wel gebeuren denk ik. Ik bedoel, dat is wel overduidelijk het einde van de vrienden samen.... en daarom een vrij logisch laatste deel dacht ik zo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:57 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nehh dan blijven ze wel in NYC. Kan me neit voorstellen dat het zo eindigd. Kan me al niet eens voorstellen DAT het eindigd maar ok
Waarom is dat een mooie circel?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:22 schreef SunChaser het volgende:
Ross en Rachel blijven denk ik wel bij elkaar, mooie cirkel met de Pilot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |