Bedankt voor de ophelderingquote:Op maandag 3 mei 2004 12:42 schreef TheGeneral het volgende:
The next Friends episode is 1017,1018 - The Last One (Season/Series Finale) and will air on NBC in approximately 3days 14hrs 19mins.
This will be the last Friends episode ever aired. Before this finale is a 1 hour Clip Show/Special on NBC called The One With All The Other Ones - A Friends Retrospective
Ja dat word iequote:Op maandag 3 mei 2004 12:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering
Hopelijk wordt TOW all the other ones ook gecaptured door onze buitenlandse vriendjes
En het interview met Jay Lenoquote:Op maandag 3 mei 2004 12:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering
Hopelijk wordt TOW all the other ones ook gecaptured door onze buitenlandse vriendjes
Weet ik niet zeker, maar hoogst waarschijnlijk welquote:Op maandag 3 mei 2004 12:58 schreef Hare het volgende:
[..]
En het interview met Jay Leno
welke site?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:40 schreef Wytze het volgende:
Wel toevallig ben net Friends Fun Stuff and Interviews aan het downloaden998 MB aan Interviews
oh leuk,quote:Op maandag 3 mei 2004 13:37 schreef neggix het volgende:
Even speciaal voor die avond een decoder+schotel regelen. Als echte fan doe je dat natuurlijk ff
mail me maar even op wytzevandebelt@planet.nl dan regelen we het wel. Modjes zijn niet echt blij met zulke dingenquote:Op maandag 3 mei 2004 20:51 schreef berc het volgende:
[..]
welke site?
friendscafe?
Was 16 de laatste ? Rachell viel zowat om. 3 stappen naar achter, wankelend op der voeten.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:37 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren afl 15 en 16 gekeken...
Mooi eind aan deel 16
* Wytze heeft nog seizoenen die die nog nooit heeft gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:18 schreef yanggie het volgende:
Nog 2 dagen, dan is definitief afgelopen. Boeh![]()
Ja? is dat zo. Wel slecht zeg. Nooit opgevallen eerlijk gezegt. Ik ken alle aflevering nagenoeg allemaal al uit mijn hoofd, dus let daar nooit meer op.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:52 schreef belanov het volgende:
wat zijn de ondertitels op NET5 slecht zeg... Wanneer Janice "Chandler Bing" zegt wordt het vertaald als Chandler-bink; Joey Tribbiani wordt gespeld als Joey Tripiani en wanneer Joey zegt "and the fact that you dumped him because he hit on Phoebe?" wordt dat vertaald als "Phoebe slaan" in plaats van "Phoebe versieren".
Ik ben nu de NBC special aan het kijken met de memorabele momenten. Het is eerder:quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 2 daagjes
Gewoon blijven proberen, ik kan ze allemaal wel downenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit dat met dat Friendscafé? Waarom kun je bepaalde bestanden wel gewoon downloaden en krijg je bij de rest een foutmelding? Staan die er gewoon niet meer op ofzo?
Staat die ook op Friendscafe? Onder "specials" zie ik geen NBC special staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben nu de NBC special aan het kijken met de memorabele momenten. Het is eerder:
Ja dat klopt, de smilie was meer omdat je dan weet hoe het afloopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben nu de NBC special aan het kijken met de memorabele momenten. Het is eerder:
Nog 2 daagjes
Zoek anders gewoon even zelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat die ook op Friendscafe? Onder "specials" zie ik geen NBC special staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |