pssst. je link doe het niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:35 schreef SuperSiem het volgende:
Iemand deze site al gevonden? http://www.nbc.com/nbc/Friends/friends_finale/index.shtml. Staan wel leuke dingen op. Vooral de timeline is wel aardig, al had hij wel iets uitgebreider gemogen. Maar het haalt we allemaal herinneringen naar boven.
Ik vind ze absoluut niet slechter worden. Ik vind juist de laatste paar aflevering briljant. En wat betreft de dejavu's. Ze zijn aan het afbouwen, om toch even te laten zien hoe het allemaal was.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:23 schreef Elusive het volgende:
hmz de episodes worden nu echt slecht!
Al die grappen zijn al eerder gemaakt in oudere episodes, kreeg alleen maar de-ja-vu's van de laatste 2 episodes.
Ik denk dat ze gewoon te oud zijn, en dan zijn al die kinderachtige grapjes niet zo leuk meer(of ligt dat nou aan mij?
)
ben blij dat het bijna over is
oh en gelukkig is scrubs er nog, goeie vervanger voor friends!
Erg leuk jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:35 schreef SuperSiem het volgende:
Iemand deze site al gevonden? http://www.nbc.com/nbc/Friends/friends_finale/index.shtml. Staan wel leuke dingen op. Vooral de timeline is wel aardig, al had hij wel iets uitgebreider gemogen. Maar het haalt we allemaal herinneringen naar boven.
En ik het meest op Monicaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:16 schreef Hare het volgende:
Haha, en ik lijk het meeste op Chandler volgens die site
Haha ja klopt. Ik zat laatst met iemand een herhaling op Net5 mee te kijken en hij was verbaasd dat ik zowat woordelijk mee kon praten de hele aflevering door.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Erg leuk ja
Wat ik wel raar vind is dat ik zo het idee heb dat alles wat je leest, van seizoen 1 en verder, pas net geleden gebeurt is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag helemaal vlak van het lachen...
Estranged ~ to arouse enmity or indifference in where there had formerly been love, affection, or friendliness...
[Mutual Misunderstanding...] [Fotoboek!]
Dat is niet de laatste toch ? We krijgen er nog 4 aldus TVtome.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:22 schreef Hare het volgende:
Deze donderdagnacht/vrijdagochtend. Nog maar 4 daagjes dus....
Nee, donderdag is echt de finale...die duurt wel veel langer dan normaal (of misschien zijn het een paar afleveringen achter elkaar), maar daarna is het toch echt afgelopen.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:31 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dat is niet de laatste toch ? We krijgen er nog 4 aldus TVtome.
http://www.tvtome.com/Friends/season10.html is momenteel down
Deze zegt weer iets andersWat is het nou
http://www.friends-tv.org/epguide.html
Aldus TVtome zou die dan dus 4 afleveringen durenquote:Op maandag 3 mei 2004 10:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, donderdag is echt de finale...die duurt wel veel langer dan normaal (of misschien zijn het een paar afleveringen achter elkaar), maar daarna is het toch echt afgelopen.
Donderdag zijn er 4 aflveringen, waarvan er 3 23 minuten zijn en de laatste wat langer.. 28 of 30 minuten. De eerste 2 aflveringen zijn flashback's. En daarna zitten de Friends' bij Leno voor een uur lang en praten ze eroverquote:Op maandag 3 mei 2004 10:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, donderdag is echt de finale...die duurt wel veel langer dan normaal (of misschien zijn het een paar afleveringen achter elkaar), maar daarna is het toch echt afgelopen.
Dat klopt...ze komen daarna bij de Tonight Show.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Donderdag zijn er 4 aflveringen, waarvan er 3 23 minuten zijn en de laatste wat langer.. 28 of 30 minuten. De eerste 2 aflveringen zijn flashback's. En daarna zitten de Friends' bij Leno voor een uur lang en praten ze erover
Tenminste, zo heb ik het een tijdje geleden gelezen.. Ga ff zoeken of ik het nog kan vinden
Zo is het helemaal!!quote:Op maandag 3 mei 2004 10:47 schreef neggix het volgende:
[..]
Donderdag zijn er 4 aflveringen, waarvan er 3 23 minuten zijn en de laatste wat langer.. 28 of 30 minuten. De eerste 2 aflveringen zijn flashback's. En daarna zitten de Friends' bij Leno voor een uur lang en praten ze erover
Tenminste, zo heb ik het een tijdje geleden gelezen.. Ga ff zoeken of ik het nog kan vinden
Vaagquote:Op maandag 3 mei 2004 10:47 schreef neggix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |