abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18748529
quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat de dingen die niet door de cast fo werknemers worden meegenomen worden geveild.

Ik vond wel raar dat Ross de Fussballtafel mee had genomen
Omdat Joey en Chandler dat ding geweldig vinden betekent niet dat Matt en Matthew het in het echt leuk vinden, en wie weet heeft David Schwimmer wel elke keer tussen de opnames door op dat ding gespeeld... en daarom nam hij hem mee..
pi_18754922
quote:
Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef yanggie het volgende:
Wat ik mij ook afvraag is of ze de attributen die ze hebben gebruikt voor Friends ook gaan veilen. The Big White Dog bijv. of dat tekenbord op de deur bij Joey en Chandler of Hugsy natuurlijk!!
The white dog wil ik wel kopen!!!!
  donderdag 29 april 2004 @ 10:27:24 #128
16082 Wytze
...Confidential
pi_18765382
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:59 schreef berc het volgende:

[..]

The white dog wil ik wel kopen!!!!
Ik denk dat die dingen ook op Ebay gaan ofzo. Gewoon Highest Bidder. Maar toch kan ik niet geloven dat het "The End" is
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  donderdag 29 april 2004 @ 10:31:21 #129
4180 Hare
Come fly with me!
pi_18765464
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:27 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen ook op Ebay gaan ofzo. Gewoon Highest Bidder. Maar toch kan ik niet geloven dat het "The End" is
You better start believing
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  donderdag 29 april 2004 @ 11:07:14 #130
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_18766350
Hier had ik zo enorm hard om gelachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The End!
  donderdag 29 april 2004 @ 11:38:19 #131
16082 Wytze
...Confidential
pi_18767137
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:31 schreef Hare het volgende:

[..]

You better start believing
I refuse
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:07 schreef yanggie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL Klopt dat stukje was masterlijk. En dan met die blik erbij van Huhh ? (I'm good)
pi_18770291
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:07 schreef yanggie het volgende:
SPOILER
jah, das inderdaag een meesterlijk stukje, en niet alleen dat, het hele gedeelte waar joey dat spel speelt,
SPOILER
SPOILER
en natuurlijk the stripper zelf,
SPOILER
  donderdag 29 april 2004 @ 13:56:04 #133
16082 Wytze
...Confidential
pi_18770353
Joey is gewoon koning. Ben ook blij dat hij zijn eigen serie krijgt
Hoop alleen dattie niet gaat floppen, zou zonde zijn
  donderdag 29 april 2004 @ 14:13:46 #134
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_18770786
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:56 schreef Wytze het volgende:
Joey is gewoon koning. Ben ook blij dat hij zijn eigen serie krijgt
Hoop alleen dattie niet gaat floppen, zou zonde zijn
Joey is zekergaaf, maar ik ben toch bang dat zijn serie gaat floppen. Hoop het niet natuurlijk. Joey is leuk omdat hij in Friends speelt, zijn grappen pas bij de andere. Het is 1 team, maar of hij het alleen redt?
The End!
pi_18773228
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:13 schreef yanggie het volgende:

[..]

Joey is zekergaaf, maar ik ben toch bang dat zijn serie gaat floppen. Hoop het niet natuurlijk. Joey is leuk omdat hij in Friends speelt, zijn grappen pas bij de andere. Het is 1 team, maar of hij het alleen redt?
Het is vraag wat ze daarvan verwachten. Als ze verwachten dat het net zo'n grote hit wordt als Friends, dan zal ze dat niet lukken. Friends speelde in op een behoefte van het publiek. Joey zal een deel van die behoefte kunnen voeden, maar zal zeker ten opzichte van Friends een stuk minder kijkcijfers behalen.
  donderdag 29 april 2004 @ 16:19:22 #136
16082 Wytze
...Confidential
pi_18773692
Is er al iets meer over bekend eigenlijk ? Ze zullen nu toch wel moeten beginnen met filmen aangezien de show na de zomer van start gaat
  Redactie Frontpage donderdag 29 april 2004 @ 19:39:16 #137
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18778030
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:19 schreef Wytze het volgende:
Is er al iets meer over bekend eigenlijk ? Ze zullen nu toch wel moeten beginnen met filmen aangezien de show na de zomer van start gaat
Ik geloof dat ze al ver zijn en dat de berichten negatiefzijn, vandaar dat Rachel veel te zien zal zijn.
pi_18778923
Slechte kritieken zeggen helemaal niets. Je moet het gewoon zelf kijken en beoordelen.
pi_18782044
Yes, vanavond weet 1
oftewel morgen voor ons
en voor de hele snelle nog vannacht
pi_18783400
Zal m vann8 eens binnenhalen .. Als ie niet te laat komt..

Friends S10E15 btw, ik heb die van 23 minuten .. Maar daar zeggen ze dat er naar de reclame nog een Friends komt, met de funeral van Estelle .. (Dan zie je zo`n kerel met Joey staan, en een grote foto van Estelle) .. Maar ik heb nergens een aflevering waar die begravenis van Estelle te zien is ?? Gaat dat vanavond verder, of is dat een fout bij NBC geweest .. Snap er namelijk niks van
SPOILER
Gebruikte voor de zekerheid die tags ff, misschien dat sommige de naam van E16 niet willen weten
  Redactie Frontpage donderdag 29 april 2004 @ 23:46:08 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18783449
Na de reclame zie je Joey die een speech wil houden en hij staat er samen met Estelle's andere client, de papier etende man, dus waar is de speech denk je?
pi_18783532
Ja dat snap ik .. Joey zei al dat Estelle nog een client had, maar die eet papier ..
Maar het gaat bij erom (ik heb de TV release) dat er op het eind (waar Rachel en Ross elkaar omarmen) een stukje komt met :

Another Friends is coming up , next here ....
En dan zie je dus een voorstukje van die begravenis .. Maar waar is die aflevering waar je de rest van de begravenis ziet dan ? Heb verder geen 2e deel gezien ..
pi_18783571
OMG.. Laat maar, heb het al ..
Ik d8 dat die begravenis uitgebreider was, tis gewoon een klein stukje die hoort bij aflevering 15 .. (Zo`n laatste grap, die bijna altijd na een aflevering komt, stukkie van 20 seconden ofzo )
Dat "Another Friends is coming up next here" was bedoeld voor een oude episode die gelijk erna kwam zag ik op NBC
Dacht dat er nog die avond een vervolg kwam met de rest van de begravenis .. Achja tis al laat eh
pi_18784701
Hey, kijk eens bij Tv Tome: http://www.tvtome.com/Friends/season10.html
The One With The Other Ones, die stonden er eerder nog niet...
...
  vrijdag 30 april 2004 @ 01:02:02 #145
4180 Hare
Come fly with me!
pi_18785042
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 00:44 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hey, kijk eens bij Tv Tome: http://www.tvtome.com/Friends/season10.html
The One With The Other Ones, die stonden er eerder nog niet...
Hmm, raar.

Maar ik denk dat het iets is met dat een normale aflevering een half uur duurt, en dat er zoals bekend eerst een uur terugblik is en het allerlaatste uur echt de laatste aflevering. Elk uur bestaat dus uit twee 'normale' afleveringen, dus denk dat ze op die manier aan vier komen
pi_18788367
Ik ga m nu ff kijken .. Vannacht was hij er idd te laat.. Moet zo ook weer werken, dus moest ff op tijd het bed in duiken
pi_18788840
Hij was zeker wel goed .. Friends S10E16
SPOILER
Ben beniewd wat de laaste aflevering ons zal brengen, zal niet zonder de nodige emoties zijn
  vrijdag 30 april 2004 @ 11:57:59 #148
4180 Hare
Come fly with me!
pi_18789871
Prachtige aflevring idd nummertje 16.
SPOILER
Ik kan niet wachten tot volgende week, en aan de andere kant komt het me veel te snel. Het einde is nu wel echt dichtbij
  Moderator vrijdag 30 april 2004 @ 12:08:08 #149
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18790001
In een paar andere topics stond deze mededeling al, maar dan ook maar hier:

Dit topic is geen opsomtopic van mensen die vertellen dat ze iets aan het downloaden zijn, dat de kwaliteit van de download niet goed is of dat ze 'm niet kunnen vinden. Elke post die verwijst naar downloaden wordt verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_18798482
Over aflevering 16:
SPOILER
And there was much rejoicing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')