Waar?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Jennifer
Zoals het er staat. Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:04 schreef Wytze het volgende:
[..]
Say What![]()
Zou er nog een Thanksgiving aflevering komen dan ? Maar hier had Jennifer Aniston geen zin meer inquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Waar?![]()
Zeikerd![]()
[..]
Zoals het er staat. Zo moeilijk is dat toch niet
Ohh ja. Btw nu heb ik alle afleveringen op dvd![]()
Nu wachten tot 8 juni voor 9-16
ja precies, wat een hoer!! grrrrrrrrquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:04 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zou er nog een Thanksgiving aflevering komen dan ? Maar hier had Jennifer Aniston geen zin meer inBitch!
Toch vind ik Jennifer wel cute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door berc op 27-04-2004 15:23:55 ]
Is zij in het echt zo'n bitch dan ? Ze zal wel behoorlijk verwaand zijn maar toch is ze cutequote:Op dinsdag 27 april 2004 15:17 schreef berc het volgende:
[..]
ja precies, wat een hoer!! grrrrrrrr![]()
ik denk dat ze niet in het echt zo'n bitch is,quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:19 schreef Wytze het volgende:
[..]
Is zij in het echt zo'n bitch dan ? Ze zal wel behoorlijk verwaand zijn maar toch is ze cute
Hehe cool, zijn die Oprah uitzendingen ergens te downloaden of stukken ervan. Ik zou dat stukje graag zienquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:22 schreef berc het volgende:
[..]
ik denk dat ze niet in het echt zo'n bitch is,
ik denk eigelijk dat ze ondanks hun populairiteit best wel sociaal zijn gebleven,
hoor anders nooit van die verhalen waarin ze verwaand doen,
zoals je wel hoort van Jennifer Lopez, Die persee haar kleedkamer wit wilt hebben en dat soort dingen.
bij oprah zagen ze er in ieder geval wel heel aardig uit.
was wel leuk om te zien bij oprah, lieten ze de studio zien enzo,quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:31 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hehe cool, zijn die Oprah uitzendingen ergens te downloaden of stukken ervan. Ik zou dat stukje graag zien
Dacht volgens mij op Bittorrent een interview te zien staan met friends lui.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:04 schreef berc het volgende:
[..]
was wel leuk om te zien bij oprah, lieten ze de studio zien enzo,
DIe aflevering is al 2 keer op de hollandse tv geweest. Maar je kan ook (het is mij nie gelukt alle) de delen downloaden van kazaa, en heus wel andere sites, heb geen idee waar.
Ze staan op http://www.friendscafe.org/friends.shtml Have fun.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:04 schreef berc het volgende:
[..]
was wel leuk om te zien bij oprah, lieten ze de studio zien enzo,
DIe aflevering is al 2 keer op de hollandse tv geweest. Maar je kan ook (het is mij nie gelukt alle) de delen downloaden van kazaa, en heus wel andere sites, heb geen idee waar.
Hehe ja heb ik ook. Dat is de manier waarop je ze kent, je kent der ook als Rachel niet als Jennifer. Bij Joey heb ik dat helemaal hehe daar kan ik me echt geen ander persoon bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:38 schreef yanggie het volgende:
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze in het echt anders zijn. Het is natuurlijk wel zo, maar ik zie ze allemaal als Chandler, Joey, Ross, Monica Phoebe en Rachel en niet als Matthew, Matt, David, Courteney, Lisa en Jennifer. Ik denk dat er meer mensen last van hebben.
Dat vond ik ook, maar sowiezo al een paar episodes. Mijn god, alsof die rondloopt met de gedachte "was ik maar thuis gebleven"quote:Op woensdag 28 april 2004 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond hem wel leuk, maar het viel me op hoe slecht Chandler eruitziet zeg, die lijkt op een verlepte uitvoering van Tom Berringer.
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:15 schreef Mike het volgende:
Je mag hier niet verwijzen naar welke site dan ook om te downloaden.
Berichten worden gewist.
Hij zit nog steeds aan de coke zo te zien, zijn ogen zaten zowat dicht. En de grap: ik doe alsof ik verliefd ben op janice zodat ze weggaat hebben we ook al eens gezien.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:21 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar sowiezo al een paar episodes. Mijn god, alsof die rondloopt met de gedachte "was ik maar thuis gebleven"Maar hij zat toch aan de coke
[..]
Klopt, toen wilde ze bij hun intrekken. Maar toen was het Monica's innitiatief, nu dacht Chandler een keer zelf. Ook uniekquote:Op woensdag 28 april 2004 11:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds aan de coke zo te zien, zijn ogen zaten zowat dicht. En de grap: ik doe alsof ik verliefd ben op janice zodat ze weggaat hebben we ook al eens gezien.
Had je mijn antwoord gewist?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:15 schreef Mike het volgende:
Je mag hier niet verwijzen naar welke site dan ook om te downloaden.
Berichten worden gewist.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:53 schreef yanggie het volgende:
[..]
Had je mijn antwoord gewist?
Oh oke sorry dan, maar ik dacht kan ik niks fout deed.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Op het hele forum neemt de hoeveelheid posts over warez toe en er zal strenger tegen opgetreden moeten worden. Daarom wordt het gewoon gewist voortaan en de reacties erop ook.
De Big white dog, is dat dat ding waar ze op konden zitten en die Chandler mee nam tijdens de verhuizing ?quote:Op woensdag 28 april 2004 12:12 schreef yanggie het volgende:
Wat ik mij ook afvraag is of ze de attributen die ze hebben gebruikt voor Friends ook gaan veilen. The Big White Dog bijv. of dat tekenbord op de deur bij Joey en Chandler of Hugsy natuurlijk!!
Klopt.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:01 schreef Wytze het volgende:
[..]
De Big white dog, is dat dat ding waar ze op konden zitten en die Chandler mee nam tijdens de verhuizing ?
Kweet niet ik denk dat der een hoop Friends fans zijn met Big Doekoe'squote:Op woensdag 28 april 2004 14:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik denk dat de dingen die niet door de cast fo werknemers worden meegenomen worden geveild.
Ik vond wel raar dat Ross de Fussballtafel mee had genomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |