SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:39 schreef neggix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder niet al te geweldige aflevering, de twee hiervoor, die ik net ook ff gekeken had om ff op te frissen waren leuker
Nog 2 te gaan!!!The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Ik moet nog tot 7 uur wachtenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:04 schreef TheGeneral het volgende:
damn, nog een uur dan heb ik hem pas... heb er wel zin in hoor
23 minuutjesquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe lang duurt de aflevering eigenlijk?
Ik heb in mijn uiterst krappe schema even 23 minuten tijd gemaakt. En ik moet zeggen, na al die weken wachten was ik niet teleurgesteld. Het was geen topper, maar ik heb toch wel flink gelachen.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:26 schreef SuperSiem het volgende:
Zit je weken te wachten op een nieuwe aflevering, wordt die precies uitgezonden de dag voor het Batavierenraceweekend.Kunnen die lui daar in Amerika geen rekening houden met downloadende studenten die aan een hardloopwedstrijd meedoen?
Nu kan ik hem pas maandag kijken op zijn vroegst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer een nieuwe aflevering, alleen dan houden die Amerikanen weer geen rekening met de komst van Beatrix naar Groningen.![]()
Wel het Empire State Building oranje verlichten, maar voor de rest, ho maar.
[ Bericht 2% gewijzigd door SuperSiem op 23-04-2004 16:09:14 (Tags op verzoek) ]And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:57 schreef SuperSiem het volgende:
[..]Was idd zeer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DUDE, hiervoor zijn de spoiler tags uitgevondenquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:57 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik heb in mijn uiterst krappe schema even 23 minuten tijd gemaakt. En ik moet zeggen, na al die weken wachten was ik niet teleurgesteld. Het was geen topper, maar ik heb toch wel flink gelachen. Chandler was wel op dreef met zijn Beyonce-opmerking.En Phoebe praatte echt net als Estelle, knap gedaan.
Volgende week weer een nieuwe aflevering, alleen dan houden die Amerikanen weer geen rekening met de komst van Beatrix naar Groningen.![]()
Wel het Empire State Building oranje verlichten, maar voor de rest, ho maar.
Het spijt me, ik had juist heel erg rekening gehouden met spoilers. Als ik het heb overquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:01 schreef Magistic het volgende:
[..]
DUDE, hiervoor zijn de spoiler tags uitgevonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan weet je toch nog niks? Dat wil ik niet rekenen onder spoilers. Maar mijn excuses.
Ik word juist gek van die spoilertags, bekijk het The OC of 24 seizoen 3 topic maar, dat wordt onleesbaar door al die tags.Maar ik zal ze in het vervolg hier ook wel zetten.
And there was much rejoicing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |