quote:Op donderdag 22 april 2004 09:45 schreef BazP het volgende:
Ik heb ze nu gezien, wordt er alleen niet veel wijzer van.Nog 3 weken en dan weet je of ze wel of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O+ BlaBlub O+
quote:Op donderdag 22 april 2004 09:45 schreef BazP het volgende:
Ik heb ze nu gezien, wordt er alleen niet veel wijzer van.In het promofilmpje ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2004 09:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Nog 3 weken en dan weet je of ze wel of niet![]()
Aaah, okee, Maar goed. Als je over 3 weken hier de spoilers leest weet je ook vast wel hoe het aflooptquote:Op donderdag 22 april 2004 11:21 schreef BazP het volgende:
[..]
ik kijk alleen de afleveringen op DVD, dus ik ben pas bij 10 1-8..
De laatste keer dat ik er een down*kuch*kuch*de vond ik de kwaliteit mager, vergeleken met DVD. en ik wil ze toch hebben, dus dan maar ff geduld.
Chill, wel leuk dat ze dat ook nog ff afrondenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:09 schreef berc het volgende:
FRIENDS FAN Q&A
Ask the writers of the show about your favorite "Friends"! Email them at friends@wb.com.
Q: Whatever happened to the chick and the duck??? -- Rafi
A: This one is answered in one of the final episodes this season so stay tuned!
wat spannend!!!
Kewl, Mijn gebeden zijn verhoord. Vorige topic vroeg ik me al af waar ze warenquote:Op donderdag 22 april 2004 18:09 schreef berc het volgende:
FRIENDS FAN Q&A
Ask the writers of the show about your favorite "Friends"! Email them at friends@wb.com.
Q: Whatever happened to the chick and the duck??? -- Rafi
A: This one is answered in one of the final episodes this season so stay tuned!
wat spannend!!!
wat leuk ik ga kijken!quote:Op donderdag 22 april 2004 19:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Kewl, Mijn gebeden zijn verhoord. Vorige topic vroeg ik me al af waar ze waren![]()
Hopelijk komen ze ook echt weer terug en zien we ze
En de nieuwe word vannacht 2 uur uitgezonden![]()
quote:Op donderdag 22 april 2004 22:26 schreef SuperSiem het volgende:
Zit je weken te wachten op een nieuwe aflevering, wordt die precies uitgezonden de dag voor het Batavierenraceweekend.Kunnen die lui daar in Amerika geen rekening houden met downloadende studenten die aan een hardloopwedstrijd meedoen?
Nu kan ik hem pas maandag kijken op zijn vroegst.
Jaaah stom. Gary Oldman. Ofcoursequote:Op donderdag 22 april 2004 22:51 schreef Retarded het volgende:
en Gary Oldman natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |