Season 1 tm 7 kost 200 Euro op Amazon. Kan je nagaan wat het kost t/m season 10quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:49 schreef Jump het volgende:
[..]
idd, er zijn er héél veel anderen die dat doen. Heb ier ook enkele volledige seizoenen staan, maar heb ier ook gans de dvd box van seizoen 1 tot 10 (aflevering 1-8 dan wel)
Als je ze echt allemaal wilt zien, ga je ze niet downloaden, maar kopen
Je moet het ook in stappen doen he. Om de zoveel tijd een seizoen. De eerste paar seizoenen kostten geen drol meer.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:52 schreef Wytze het volgende:
[..]
Season 1 tm 7 kost 200 Euro op Amazon. Kan je nagaan wat het kost t/m season 10Juist ja VEEEEEEEEEEEL
Niet echt bevorderlijk voor mijn banksaldoquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:14 schreef neggix het volgende:
heb de hele box, dus 1 t/m 10(1-9) voor 184 euro In totaalVind het nog best meevallen
Nehh dan kan je niet zeggen dat je de Friends-Super-Sized-Mega-Deluxe-All-Season-Box-Set hebtquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:07 schreef yanggie het volgende:
[..]
Je moet het ook in stappen doen he. Om de zoveel tijd een seizoen. De eerste paar seizoenen kostten geen drol meer.
O jawel hoor. Ik ga alle seizoenen tot en met 10 in losse box kopen(heb tot en met 9 al) en als dan de Friends-Super-Sized-Mega-Deluxe Season-Box-Set uitkomt, dan koop ik die ook nog eens.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:17 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nehh dan kan je niet zeggen dat je de Friends-Super-Sized-Mega-Deluxe-All-Season-Box-Set hebt
Duidelijk!quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:20 schreef berc het volgende:
Q: Hi! I was just wondering what would be happening to the props and furniture used on the sets of "Friends" after the show is off the air for good. Will there be any contests or auctions that I and other "Friends" fans can participate in?
- Andrea W.
A: Warner Bros. is keeping both the Central Perk set and Monica and Chandler's Apartment set for the WB Museum.
wat leuk, die moet ik bezoeken!
Je hoeft niet altijd te reageren hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:21 schreef yanggie het volgende:
[..]
Duidelijk!
Wat is dit nou weer voor lullige opmerking. Het lijkt mij super gaaf om een keer de set te bezoeken. Liever een aflevering bijwonen, maar dat gaat niet meer, dan maar de set. Mijn antwoord was kort maar duidelijk. En trouwens zit je ermee ofzo? Ben je bang dat de topic te snel vol raakt ofzo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:36 schreef neggix het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd te reageren hoor.
Nou, vind het niet erg, maar als iedereen een soort van "ja ik snap het" post en dat met minimale woorden zoals "duidelijk, ok, mooi etc." dan krijg je niet echt een boeiend topic hequote:Op donderdag 6 mei 2004 15:48 schreef yanggie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor lullige opmerking. Het lijkt mij super gaaf om een keer de set te bezoeken. Liever een aflevering bijwonen, maar dat gaat niet meer, dan maar de set. Mijn antwoord was kort maar duidelijk. En trouwens zit je ermee ofzo?
Oke. zal ik je wat verklappen. Ik reageer expres veel zodat er een 10e topic komt wat mooi aansluit bij het einde van Friends season 10.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:58 schreef neggix het volgende:
[..]
Nou, vind het niet erg, maar als iedereen een soort van "ja ik snap het" post en dat met minimale woorden zoals "duidelijk, ok, mooi etc." dan krijg je niet echt een boeiend topic he
Lijkt mij ook super om dat een keer te zien, maar daarom hoef je toch per se te posten (tenminste 1 woord dan)
Dat komter toch wel hoor, hoeveel jij ook reageert, dus daarom doen is .. Nou jah,. laat maar ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:01 schreef yanggie het volgende:
[..]
Oke. zal ik je wat verklappen. Ik reageer expres veel zodat er een 10e topic komt wat mooi aansluit bij het einde van Friends season 10.![]()
Damn.. Waar woon jij dan.. Ik heb ook Chello Classic (rdam oost) en ik kom echt niet verder dan 200 op een heeeeleeee goede nacht..quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:02 schreef LaTeX het volgende:
Dat downloaden (wat dus vanavond rond een uur of 0300 pas kan) duurt een uurtje ofzo ..
Chello Classic gaat hier netjes 320 in de nacht , dus zo`n dubbele aflevering is 2x30minuten downloadtijd ..
Ga er zelf nie op zitten te wachten, kijk het morgenavond op mijn gemak wel .. Als ik met men poten van de Episode Discussion op de nodige Friends Forums af kan blijven
Waar zit dat museum ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:20 schreef berc het volgende:
Q: Hi! I was just wondering what would be happening to the props and furniture used on the sets of "Friends" after the show is off the air for good. Will there be any contests or auctions that I and other "Friends" fans can participate in?
- Andrea W.
A: Warner Bros. is keeping both the Central Perk set and Monica and Chandler's Apartment set for the WB Museum.
wat leuk, die moet ik bezoeken!
Akkoordquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:01 schreef yanggie het volgende:
[..]
Oke. zal ik je wat verklappen. Ik reageer expres veel zodat er een 10e topic komt wat mooi aansluit bij het einde van Friends season 10.![]()
Denk dat Friends Finale echt overal goed verkrijgbaar zal zijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:30 schreef M_M het volgende:
[..]
Damn.. Waar woon jij dan.. Ik heb ook Chello Classic (rdam oost) en ik kom echt niet verder dan 200 op een heeeeleeee goede nacht..![]()
Hoe zit dat nou met die laatste aflevering. Ik dacht dat die wel 2 uur zou duren ofzo. Normaal is een seizoen 24 afleveringen. Als er vanavond maar 2 bijkomen is het hele 10e seizoen dus maar 18 afleveringen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:02 schreef LaTeX het volgende:
Dat downloaden (wat dus vanavond rond een uur of 0300 pas kan) duurt een uurtje ofzo ..
Chello Classic gaat hier netjes 320 in de nacht , dus zo`n dubbele aflevering is 2x30minuten downloadtijd ..
Ga er zelf nie op zitten te wachten, kijk het morgenavond op mijn gemak wel .. Als ik met men poten van de Episode Discussion op de nodige Friends Forums af kan blijven
En het zal wel weer barsten van de FAKE Friends files met deze aflevering.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:35 schreef Wytze het volgende:
[..]
Denk dat Friends Finale echt overal goed verkrijgbaar zal zijn
Klopt, stond al eerder in dit Topic, Friends Cast wilde er maar 18 doenquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die laatste aflevering. Ik dacht dat die wel 2 uur zou duren ofzo. Normaal is een seizoen 24 afleveringen. Als er vanavond maar 2 bijkomen is het hele 10e seizoen dus maar 18 afleveringen?
S10E17&E18 - The One With All The Other Ones [1 uur]quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die laatste aflevering. Ik dacht dat die wel 2 uur zou duren ofzo. Normaal is een seizoen 24 afleveringen. Als er vanavond maar 2 bijkomen is het hele 10e seizoen dus maar 18 afleveringen?
Klopt, ow hoor nu op 538 iets eroverquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:48 schreef LaTeX het volgende:
[..]
S10E17&E18 - The One With All The Other Ones [1 uur]
S10E19&E20 - The Last One [1 uur]
Zo is die volgens mij ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |