Hoe bedoel je ? Dat ze naar Paris gaat. Je denkt dat ze een beetje ieder character zijn eigen weg in wilt laten slaan ofzo om aan te duiden dat dit echt het einde is ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch zal dat wel gebeuren denk ik. Ik bedoel, dat is wel overduidelijk het einde van de vrienden samen.... en daarom een vrij logisch laatste deel dacht ik zo.
Ik heb dat stukje van endless love denk ik wel 100 keer gekeken toen ik em voor 't eerst zagquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:25 schreef scanman01 het volgende:
Toch wel leuk die oude afleveringen
edit: werkt niet
Ik dacht ik link die mp3 even hierheen, maar dat wil dus niet. Friendscafé is daartegen beveiligdquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:27 schreef M_M het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje van endless love denk ik wel 100 keer gekeken toen ik em voor 't eerst zag![]()
Dan zullen ze wel 18 zijnquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:26 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Dat ze naar Paris gaat. Je denkt dat ze een beetje ieder character zijn eigen weg in wilt laten slaan ofzo om aan te duiden dat dit echt het einde is ?
@Sunchaser: Wat is er met die site in je Signature ?
Dat denk ik inderdaad ja. Anders is het toch ook heel vreemd dat Joey in die nieuwe show opeens zijn vrienden niet meer dagelijks ziet. Chandler en Monica gaan verhuizen, Ross en Rachel naar Parijs... en Phoebe woonde al ergens anders. Dat lijkt me een logisch einde van de 6 vrienden.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:26 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? Dat ze naar Paris gaat. Je denkt dat ze een beetje ieder character zijn eigen weg in wilt laten slaan ofzo om aan te duiden dat dit echt het einde is ?
Volgens mij heb je helemaal gelijk..quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ja. Anders is het toch ook heel vreemd dat Joey in die nieuwe show opeens zijn vrienden niet meer dagelijks ziet. Chandler en Monica gaan verhuizen, Ross en Rachel naar Parijs... en Phoebe woonde al ergens anders. Dat lijkt me een logisch einde van de 6 vrienden.
Joey gaat trouwens zelf ook verhuizen, die nieuwe show van m speelt zich af in LA.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ja. Anders is het toch ook heel vreemd dat Joey in die nieuwe show opeens zijn vrienden niet meer dagelijks ziet. Chandler en Monica gaan verhuizen, Ross en Rachel naar Parijs... en Phoebe woonde al ergens anders. Dat lijkt me een logisch einde van de 6 vrienden.
Dat is waar, dus wat dat betreft zouden Ross en Rachel weer niet naar Parijs hoeven te gaan om het geloofwaardig te makenquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:42 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Joey gaat trouwens zelf ook verhuizen, die nieuwe show van m speelt zich af in LA.
Phoeboe woont nog in NYCquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joey gaat, zoals iemand anders ook al schreef, naar L.A. om daar werk te zoeken. Hij gaat wonen bij zijn zuster ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:27 schreef Wytze het volgende:
[..]
Phoeboe woont nog in NYC
Chandler and Monica gaan naar Westchester ofzo, is dat niet een buitenwijk van NYC ?
Joey zal ongetwijfelt daar blijven wonen
Rachel & Ross in NYC of Paris
Aaghr nee get lost meen je niet. Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joey gaat, zoals iemand anders ook al schreef, naar L.A. om daar werk te zoeken. Hij gaat wonen bij zijn zuster ofzo.
Hij heeft daar volgend jaar een show, Joey genaamdquote:Op woensdag 5 mei 2004 16:38 schreef Wytze het volgende:
[..]
Aaghr nee get lost meen je niet. Hoe kom je daarbij
Huh? Die show stond toch ook bekend als "New York New York"?quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:42 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Joey gaat trouwens zelf ook verhuizen, die nieuwe show van m speelt zich af in LA.
Ze verwachten 40 a 50 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:33 schreef LaTeX het volgende:
Hoeveel kijkcijfers gaan ze halen ?
Die statistieken wil ik wel eens zien
Niet dat ik weet. Maar het speelt zich toch af in LA, kijk maar:quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:08 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Huh? Die show stond toch ook bekend als "New York New York"?
En volgens de spits is het al geweestquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:12 schreef neggix het volgende:
Volgens RTL4 nieuws is de Finale vandaag al
Bedankt voor de informatie die al 40 keer in het topic te vinden is.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:28 schreef HuubTuub het volgende:
De finale van Friends is op 6 mei op amerikaanse TV. Het is een 2 uur durende aflevering.
"Joey" begint in september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |