abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19033158
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:56 schreef Efez het volgende:

[..]

Op zondag? Vast geen leuk werk dan...
Hierzo zijn cafe's en restaurants op zondag ook open .
Och, het is een bel dienst, dus nu alleen maar hopen op slecht weer, en dan wordt ik niet gebeld..
pi_19039209
quote:
Op maandag 10 mei 2004 18:24 schreef tweedz het volgende:

[..]

CD presentatie toch ook?
Jup
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 11 mei 2004 @ 09:43:40 #53
71115 Rnej
I walk the line
pi_19039241
de toetsenist woont bij mij in de studentenflat... leuk bandje.. jammer dat de zanger niet zo goed is... maar das mijn mening als muzikant ...
pi_19051514
Hm, dan deel ik die mening niet met je... Maar hee, volgens mij wordt het een leuk feestje zondag! Redelijk wat fokkers, vreugde!
pi_19068413
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef Efez het volgende:
Hm, dan deel ik die mening niet met je... Maar hee, volgens mij wordt het een leuk feestje zondag! Redelijk wat fokkers, vreugde!
Ja idd, maar ik ben wel benieuwd of de locatie wat is... het schijnt een bridgecentrum te zijn
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_19087330
We kunnen er wel gelijk een fokmeet van maken!
Maar eh... Bridgecentrum klinkt spannend! Hoop dat ik kan komen zondag, misschien dat m'n slaapplek in BoZ niet doorgaat...
pi_19103408
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:07 schreef Efez het volgende:
We kunnen er wel gelijk een fokmeet van maken!
Maar eh... Bridgecentrum klinkt spannend! Hoop dat ik kan komen zondag, misschien dat m'n slaapplek in BoZ niet doorgaat...
Mr. Deeds komt

Maar als ik weet hoe je eruit ziet kunnen we wel meeten Ik heb helaas geen slaapplaats voor je

Misschien als je de groupie uitgaat hangen regel je vast wel een slaapplaats; behalve Marcel dan die heeft al een vriendin
pi_19108278
Ik ken Charles en Arjen vrij goed, maar wegens omstandigheden is dat helaas geen optie
Als je wilt weten hoe ik er uit zie, check m'n fotoboek! Meeten is de bom!
pi_19111663
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 21:19 schreef Efez het volgende:
Als je wilt weten hoe ik er uit zie, check m'n fotoboek! Meeten is de bom!
Okee haha, ik zal het proberen te onthouden. We komen elkaar vast wel tegen
pi_19169577
Ik heb er al zin in!
pi_19180390
En? Gezellig gevonden?

pi_19180572

Jaaa was zeer zeker gezellig... ik ben net thuis
pi_19184425
pi_19200219
VET! Foto's zijn altijd leuk!
pi_19206592
Het was zeeeeeeeer gezellig.. En uiteraard ben ik nu ook in het bezit van de CD .
pi_19215202
Die cd heb ik nog niet... al mijn geld is opgegaan aan bier
pi_19221647
Misschien moet je de volgende keer helpen met opbouwen en cd's verkopen, krijg je consumptiebonnen en een cd'tje van de toetsenist...
pi_19221842
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:19 schreef Efez het volgende:
Misschien moet je de volgende keer helpen met opbouwen en cd's verkopen, krijg je consumptiebonnen en een cd'tje van de toetsenist...
Die cd ga ik wel downloaden
pi_19232217
pi_19258701
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 17:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Die cd ga ik wel downloaden
Schandalig!!
Voor zo'n goede CD leg je die 6 euro toch wel neer.... Nee dit had ik niet van je verwacht .
pi_19258784
Hmmm, dan ben ik nu toch wel benieuwd waar je die cd's kan kopen dan?
pi_19264004
Je kan ze mailen om em te bestellen, of gewoon langsgaan bij een optreden .
pi_19265595
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 10:37 schreef tweedz het volgende:
Je kan ze mailen om em te bestellen, of gewoon langsgaan bij een optreden .
Niet gewoon in de winkel? In de Waterput ofzo?
pi_19279902
Nee, helaas niet... Slechte zaak heej
pi_19280656
Belachelijk, ik ga hier over mijn beklag doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')