Hierzo zijn cafe's en restaurants op zondag ook openquote:Op maandag 10 mei 2004 18:56 schreef Efez het volgende:
[..]
Op zondag? Vast geen leuk werk dan...![]()
Jupquote:Op maandag 10 mei 2004 18:24 schreef tweedz het volgende:
[..]
CD presentatie toch ook?
Ja idd, maar ik ben wel benieuwd of de locatie wat is... het schijnt een bridgecentrum te zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:59 schreef Efez het volgende:
Hm, dan deel ik die mening niet met je... Maar hee, volgens mij wordt het een leuk feestje zondag! Redelijk wat fokkers, vreugde!![]()
Mr. Deeds komtquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:07 schreef Efez het volgende:
We kunnen er wel gelijk een fokmeet van maken!
Maar eh... Bridgecentrum klinkt spannend! Hoop dat ik kan komen zondag, misschien dat m'n slaapplek in BoZ niet doorgaat...
Okee haha, ik zal het proberen te onthouden. We komen elkaar vast wel tegenquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:19 schreef Efez het volgende:
Als je wilt weten hoe ik er uit zie, check m'n fotoboek! Meeten is de bom!
Die cd ga ik wel downloadenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:19 schreef Efez het volgende:
Misschien moet je de volgende keer helpen met opbouwen en cd's verkopen, krijg je consumptiebonnen en een cd'tje van de toetsenist...![]()
Schandalig!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die cd ga ik wel downloaden![]()
![]()
Niet gewoon in de winkel? In de Waterput ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:37 schreef tweedz het volgende:
Je kan ze mailen om em te bestellen, of gewoon langsgaan bij een optreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |