bronquote:Vrouwen die graag en veel poetsen hebben een opvallend sterke seksdrive. Dat blijkt uit een onderzoek dat de Britse thuiszorgorganisatie Minky heeft laten houden onder honderden vrouwen tussen de 20 en 40 jaar.
Maar liefst driekwart van de vrouwen die hun huis meer dan tien uur per week schoonmaken, willen minimaal een keer per dag seks. Nog nettere meisjes, namelijk de categorie die meer dan 15 uur per week met de stofdoek in de weer is, willen het liefst twee tot drie keer daags de koffer induiken.
Dames die een werkster hebben, blijken het minst gepassioneerd: 75 procent van hen neemt genoegen met iets minder dan een keer seks per week.
Het is volgens de onderzoekers (nog) niet duidelijk waarom er zo'n opvallend verband is tussen poetsen en seks. "Al kunnen vrouwen tijdens het schoonmaken ongestoord hun seksuele fantasieën door hun hoofd laten razen en dat brengt hen in de stemming.”
Een op de vijf fantaseert dat hun werkzaamheden plotseling onderbroken worden door een aantrekkelijke man voor wie ze onmiddellijk de stofzuiger uitzetten. Een op de twintig zegt te dromen van naakte schoonmakers.
Hé, ik ben dan wel blond maar zo dom ben ik niet. Ik kies natuurlijk de poets uit, ja, en die is minstens 50, dan kan ik er nog 15 jaar plezier van hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:14 schreef BalLon het volgende:
Hmmm.. en vervolgens gaat je vent aan de haal met de werkster omdat zei wel 3x per dag sex wil...
Vakkenvullerquote:Op donderdag 15 april 2004 14:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
hey da's uit de krant
Werk bij de AH en daar lag de krant op de koffie tafel.
"Ik weet wel waar je aan denkt"
Leuk als de kassameisjes de kassa's aan het poetsen zijn.
Wablief??quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:06 schreef wingerd het volgende:
"Even de knop boenen...."
Ja, zo blijf je droog staan ofzoquote:Op vrijdag 16 april 2004 22:42 schreef daeri het volgende:
* schatje komt er na het lezen van dit artikel achter dat dr beeldscherm misschien wel wazig is omdat ie vies is....en mn moeder wou al een nieuwe kopen
*gaat poetsen*
Jouw genotsknop zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:06 schreef wingerd het volgende:
"Even de knop boenen...."
ik heb toch geen vriendje, en doe niet aan one night stands...quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zo blijf je droog staan ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |