abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18441688
Heeft iemand enig idee waar je een electronische blikopener kan kopen? Bij de blokker etc. hebben ze die dingen niet (meer). Vroeger kwam je ze nog wel regelmatig tegen

Of als iemand een werkende heeft liggen en hem wil verkopen Dat zou echt tof zijn.
  donderdag 15 april 2004 @ 13:27:28 #2
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_18441957
?? dunno waar???
maaruh waarom eigenlijk? gewone gaat toch ook... of is het voor nogal wat oudere personen
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_18442060

Elektrischer Blikopener
1 Stuk

9.99
Nu makkelijk blikken met je handen openen.
Elektrische blikopener is handig en in eenvoudig design, opent snel uw blikken.
Afneembare snijhendel voor reiniging.
Met automatische stop naar het openen van uw blik.

http://nl.schlecker.com/
pi_18442330
bijna alle blikken hebben tegenwoordig toch zo een lipje waar je aan moet trekken
pi_18442402
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:47 schreef MissX het volgende:
bijna alle blikken hebben tegenwoordig toch zo een lipje waar je aan moet trekken
Mijn moeder heeft zo'n nieuw soort opener, die je alleen op braderieën kan openen. Gaat heel soepel en de deksel kun je hersluiten, ook geen scherpe randjes.
pi_18443148
zo eentje die ook potten opent?
want zo eentje moet ik ook eik hebben, krijg vaak nieuwe potten niet open. En geen sterke man in huis die dat ff voor me kan doen
pi_18443338
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:28 schreef MissX het volgende:
zo eentje die ook potten opent?
want zo eentje moet ik ook eik hebben, krijg vaak nieuwe potten niet open. En geen sterke man in huis die dat ff voor me kan doen
Geen potten kind. Maar daar heb je toch ook weer zo'n ding voor?? Je moet het net alleemaal weten hè??

Zoveel meuk bij de Blokker enzo .
  donderdag 15 april 2004 @ 16:52:10 #8
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_18446276
Mijn moeder heeft zo'n nieuw soort opener, die je alleen op braderieën kan openen. Gaat heel soepel en de deksel kun je hersluiten, ook geen scherpe randjes.
[/quote]

Zo ene heeft m,n moeder ook laatst gekocht idd op zo,n braderie
Welkom in Limburg....wat un geveul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')