Ik wel maar mijn moeder niet. Die ligt te verrekken van de pijn. En ze heeft al vaak genoeg 2 pilletjes van 500 mg ingenomen maar dat haalt helemaal niets uit. Ook Ibuprofen niet, maar die mag ze nu toch niet meer.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:02 schreef Roönaän het volgende:
je mag toch 3 maal daags 2 paracetamollen van 500mg. red je het daar echt niet mee?
Bedankt!quote:Op donderdag 15 april 2004 13:04 schreef ArnoKlaassen het volgende:
de sterkste is zowieso op codeine basis. Degene die je bij de drogist vind is alleen op cafeine basis. Alleen de huisarts kan paracetamol op basis van codeine voor schrijven. Hier zal je dus heen moeten
Ik vraag naar paracetamol, niet naar ibuprofenquote:Op donderdag 15 april 2004 13:09 schreef _oxygen_ het volgende:
Advil 400 met ibuprofen
Als ze echt pijn heeft is het niet nodig om persé onder dat maximum te blijven... Een dag wat extra lijkt me geen probleem...quote:Op donderdag 15 april 2004 13:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik moet wel zorgen dat ze onder de maximale hoeveelheid blijft dus vraag ik me af of het per merk paracetamol nog iets uitmaakt. Zijn de duurdere merken ook beter en sterker?
Dit las ik anders op wikipedia.orgquote:Op donderdag 15 april 2004 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze echt pijn heeft is het niet nodig om persé onder dat maximum te blijven... Een dag wat extra lijkt me geen probleem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |