alleen bij het lezen van die zin krijg ik al kippevelquote:op zaterdag 22 mei 2004 14:18 schreef sheleentje het volgende:
nagels over het bord......maar wie heeft daar geen hekel aan......brrrrrr.....iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee
bloed is lekkerquote:op donderdag 21 oktober 2004 14:15 schreef ioko het volgende:
kan de eerste minuten niet tegen mijn eigen bloed, daarna valt het wel mee.
dacht al, heeft mn zus fok! ook al ontdekt....quote:op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef hel1tjuhh het volgende:
mijn broer is bang voor kaas.. als je hem weg wilt hebben moet je een stuk kaas pakken en ermee achter hem aanlopen.. hij durft het zelfs niet eens op te pakken wanneer er een stuk plastic omheen zit![]()
ieuw dequote:op donderdag 21 oktober 2004 17:45 schreef darkelf het volgende:
alleen bij het zien van snot of ook als je verkouden bent en je het voelt in je keel?
sorry
aaah gatver die dingen, dat spul, dat gevoel, bah!quote:op donderdag 21 oktober 2004 14:15 schreef ioko het volgende:
ik kan niet tegen het gevoel van die schuimblokjes die je kunt eten, rillingen over mijn rug.
en ik maar denken dat ik de enige was....heerlijk om eens te lezen dat iemadn anders dat ook heeft. verschrikkelijk als iemand aan mijn navel zit of aan zijn eigen...brrr dan word ik misselijk en krijg rillingen. idd zelfs als ik er al aan denk zoals nu....quote:op vrijdag 16 april 2004 11:37 schreef pfp het volgende:
ik heb een navel fobie. ik kan echt niet tegen navels en dan vooral niet tegen die van mezelf. lig helemaal krom als ik eraan denk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |