abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 2004 @ 13:50:28 #176
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22770880
ik ben bang voor plaknagels...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tique op 21-10-2004 14:20:40 (ben een man trouwens:P) ]
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_22770914
ik ben bang om misselijk te worden..
pi_22770973
waar ik niet tegen kan is als er iemand tegen de treindeur aanleunt terwijl die rijd. of als er iemand heel dichtbij staat. ik krijg dan echt een soort paniekgevoel. ik durf daarom ook absoluut niet te staan in de trein. echt lastig hoor, vooral omdat mensen dat natuurlijk niet weten van me. en ik probeer dan ook situaties te vermijden wanneer ik zoiets kan zien.
ook als iemand het raampje open doet of iets uit het raampje wil gooien heb ik dat trouwens.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:15:25 #179
85962 ioko
I Appear Missing
pi_22771433
ik ben bang voor grote dieptes in water (heb wel eens gesnorkeld aan de rand van een rif, en dan zie je die grote blauw/zwarte leegte, brrrr.)
ik kan niet tegen het gevoel van die schuimblokjes die je kunt eten, rillingen over mijn rug.
kan de eerste minuten niet tegen mijn eigen bloed, daarna valt het wel mee.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:16:01 #180
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_22771444
mijn broer is bang voor kaas.. als je hem weg wilt hebben moet je een stuk kaas pakken en ermee achter hem aanlopen.. hij durft het zelfs niet eens op te pakken wanneer er een stuk plastic omheen zit

zelf heb ik een fobie voor spinnen.. ik slaap niet op een kamer waar een spin zit, die spin moet eerst dood of weg.. ik ga er ook voor op de loop..
Don't look at the past.. But live to the future...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:22:58 #181
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_22771586
quote:
op zaterdag 22 mei 2004 14:18 schreef sheleentje het volgende:
nagels over het bord......maar wie heeft daar geen hekel aan......brrrrrr.....iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee
alleen bij het lezen van die zin krijg ik al kippevel
Don't look at the past.. But live to the future...
  donderdag 21 oktober 2004 @ 14:25:22 #182
101860 Tique
strictly seated concert
pi_22771637
quote:
op donderdag 21 oktober 2004 14:15 schreef ioko het volgende:
kan de eerste minuten niet tegen mijn eigen bloed, daarna valt het wel mee.
bloed is lekker
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_22773518
ik haat schrale geluiden of een schraal gevoel..
bijvoorbeeld van het schoonmaken van mn monitor met een doekje krijg ik echt kippevel.. of als ik denk aan het sabbelen op een touwtje (van een trui bijvoorbeeld).. brrr

ohja.. ook troebel water bijvoorbeeld in een haven en dan de gedachte dat je bij die palen (of andere objecten die het water in gaan) in de buurt zwemt verschrikkelijk..
pi_22774092
ik heb een fobie om pillen (bv vitaminepillen) heel door te slikken , ze moeten echt kapot anders krijg ik ze niet door m'n keel. ik ben denk ik bang dat ik erin stik ofzo
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_22774147
ik vind donker water eng, als ik bijvoorbeeld ergens ga zwemmen, en de bodem niet kan zien. dus een meer, de zee. daar zal ik niet snel in zwemmen
verder vind ik van die geluiden, zoals met je nagels over het schoolbord, verschrikkelijk
en ik ben bang voor 'de dood' dode mensen maar die zie je gelukkig niet zo vaak
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 21 oktober 2004 @ 16:26:52 #186
102511 Daiha
Fragile Emotional Disorder
pi_22774235
quote:
op donderdag 21 oktober 2004 14:16 schreef hel1tjuhh het volgende:
mijn broer is bang voor kaas.. als je hem weg wilt hebben moet je een stuk kaas pakken en ermee achter hem aanlopen.. hij durft het zelfs niet eens op te pakken wanneer er een stuk plastic omheen zit
dacht al, heeft mn zus fok! ook al ontdekt....

ik heb dat dus, walg van kaas, dat is zooooooooo ranzig. vroeger ben ik er vaak mee gepest, door mn familie en vrienden. stukje kaas in mn koffie, in mn broodtrommel. kreeg ooit honderd piek aangeboden om een stukje kaas op te eten, niet gedaan

tegenwoordig weet men dat ze me niet meer moeten naaien met kaas, wordt daar echt agressief van. al durf ik nu wel een stuk kaas in plastic vast te pakken en zelfs een stukje te verplaatsen
Tranendal
pi_22774291
heb last van claustrofobie.

kleine ruimtes benauwen me enorm, krijg er zelfs of agressieve uitbraak neigingen van, of flauwval neigingen. heb het gevoel dat er niet genoeg zuurstof is en dat het steeds kleiner en kleiner wordt.

en verder idd donker, diep en troebel water. alleen al het idee dat er "iets" daar kan zitten en ik niet bij de bodem kan benauwt me, ik ga er dus ook nooit in ... aan het strand zitten met als uitzicht een donkere inktzwarte zee doet me rillen..

verder heb ik een ontzettende hekel aan varen, in alle soorten boten. ik voel me opgesloten, zelfs op een grote ferry, krijg angstgedachtes over wat er mis kan gaan en haal pas weer echt goed adem als ik weer op land sta.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 21 oktober 2004 @ 17:13:50 #188
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_22775100
snot, ik kan niet tegen snot. zodra ik snot zie moet ik kotsen.
bij mijn broer moest mijn neefje niezen, aan tafel. daar ging ik dus weer.
bah.

als ik verkouden ben en ik moet mijn neus snuiten kan ik dat beter bij de wc doen, zodat ik daarin kan kotsen.

ik weet niet of het een fobie is, want ik heb er geen angstgevoelens bij, alleen een ongelofelijke walging.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_22775712
alleen bij het zien van snot of ook als je verkouden bent en je het voelt in je keel?

sorry
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_22776524
quote:
op donderdag 21 oktober 2004 17:45 schreef darkelf het volgende:
alleen bij het zien van snot of ook als je verkouden bent en je het voelt in je keel?

sorry
ieuw de
#geen
  donderdag 21 oktober 2004 @ 18:50:16 #191
36326 Freezor
Cold as stone
pi_22776888
laten we dat maar niet doen he?

[ Bericht 58% gewijzigd door DarkElf op 21-10-2004 19:09:45 ]
Something for your mind, your body and your soul.
pi_22777233
o my god
#geen
pi_22777551
vroeger zat ik soms tijden aan de deurkruk om zeker te weten dat deze echt dicht was.
ook zat ik aan de sleutel van de overloopkast op mijn kamer omdat die sleutel helemaal horizontaal moest staan, ging soms weer mijn bed uit om alsnog te kijken of het wel goed stond. heeft paar maanden geduurd en toen was het redelijk plotseling over.
pi_22777689
zee. dieptes.
The gum you like, is coming back in style.
pi_22777800
quote:
op donderdag 21 oktober 2004 14:15 schreef ioko het volgende:
ik kan niet tegen het gevoel van die schuimblokjes die je kunt eten, rillingen over mijn rug.
aaah gatver die dingen, dat spul, dat gevoel, bah!
pi_22777879
quote:
op vrijdag 16 april 2004 11:37 schreef pfp het volgende:
ik heb een navel fobie. ik kan echt niet tegen navels en dan vooral niet tegen die van mezelf. lig helemaal krom als ik eraan denk.
en ik maar denken dat ik de enige was....heerlijk om eens te lezen dat iemadn anders dat ook heeft. verschrikkelijk als iemand aan mijn navel zit of aan zijn eigen...brrr dan word ik misselijk en krijg rillingen. idd zelfs als ik er al aan denk zoals nu....
pi_22777900
ik heb een ongelofelijk sterke afkeer van ruwe oppervlakten, waarbij bepaalde dingen van hout er uit springen, zoals houten pollepels en ijsstokjes.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_22791566
ik ben bang voor spinnen en andere insecten als ze binnen huis zijn maar dat is vrij normaal... ik ken een meisje die bang is voor tomaten. als er een tomaat op een bord ligt gaat ze niks van dat bord eten... ik heb haar een keer gevraagd wat ze zou doen als ze op een onbewoond eiland was en kon alleen overleven als ze tomaten ging eten (er groeit niks anders op het eiland )... ze zei dat ze zelfmood zou plegen ??
Klussen deel 1 en 2
pi_22791631
ik kan er niet tegen als iemand in stof bijt (bijv van een trui ofzo)
dan moet ik altijd gapen.. errug vaag al zeg ik het zelf
Anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:11:59 #200
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_22791969
ik kan niet tegen: (symbtonen= rillingen)
-piepschuim die je hoort of voelt (zien is geen probleem)
-soort papier die je hoort of voelt (zien is geen probleem)
-bepaalde stof van meestal jassen en skibroeken (zien is geen probleem)
-veel stoffen die ik langs mn tanden laat glijden (zien is geen probleem)
-stift over papier bv van praxis reclame (zien is geen probleem)

dat geluid van nagels over bord kan ik wel gewoon tegen
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')