abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 mei 2004 @ 19:26:18 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_19321327
quote:
op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef caar2 het volgende:
ik ben bang voor spinnen!! (wie niet)
ik niet!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_19329136
't klinkt vaag; maar ik heb altijd een kuthekel aan "onverwachte" dingen in een zwembad ofzo. zo'n leuke waterval die opeens aan kan gaan; blijf ik echt 't liefste bij uit de buurt. kweet ook niet wat 't is ...
pi_19361772
fobie voor knopen, draag nooit polo's of blouses... echt waar...
  maandag 24 mei 2004 @ 14:23:54 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_19362740
alles wat onbekend is ben ik bang voor
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 24 mei 2004 @ 14:32:47 #130
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_19362980
trappen, vooral van die huishoudtrapjes of ladders..doodeng vind ik het, vooral als er iemand op gaat staan ofzo, kijk ik liever een andere kant op, laat staan dat ik er zelf op moet.. loop er op straat ook altijd met een boog omheen.. terwijl ik zo op een tafel of stoel of muurtje klim
duiven vind ik ook heel eng, als er 1 mn kant op kijkt of loopt ben ik weg.. in barcelona moest ik met wat vriendinnen een pleintje over vol met duiven, echt een hel was dat
  maandag 24 mei 2004 @ 17:52:58 #131
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_19368485
quote:
op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef lovegrrl het volgende:
trappen, vooral van die huishoudtrapjes of ladders..doodeng vind ik het, vooral als er iemand op gaat staan ofzo, kijk ik liever een andere kant op, laat staan dat ik er zelf op moet.. loop er op straat ook altijd met een boog omheen.. terwijl ik zo op een tafel of stoel of muurtje klim
duiven vind ik ook heel eng, als er 1 mn kant op kijkt of loopt ben ik weg.. in barcelona moest ik met wat vriendinnen een pleintje over vol met duiven, echt een hel was dat
dat had ik vroeger ook!. ik ben er nu vanaf. het was niet echt een fobie, maar ik durfde wel moeilijk of niet een ladder op. het ontstond doordat mijn meester uit groep 5 door zo'n alluminium laddar zakte. (geen blaam aan de ladder, als je zo'n omvang hebt kun je die beter niet gebruiken )
ete
  maandag 24 mei 2004 @ 19:17:08 #132
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_19370729
fobie is een groot woord. maar als er eten over is bijvoorbeeld na t avondeten en men doet dit in een schaaltije en zet dit open en bloot neer op t aanrecht dat hoef ik dat niet meer.
netzoals eten meenemen in iets van plastic, hard plastic dus. echt vies.
ik heb heel lang gehad dat ik heel veel dingen in plastic niet op at of dronk. ben er nu wel een beetje overheen

voor de rest hoogtevrees/. heel erg.
pi_19443326
wat er nog niet tussen staat is natuurwater. de zee, rivier, sloot. daar heb ik dus een fobie voor en 3x raden wat ik heel graag wil doen. surfen, kitesurfen, wakeboarden etc. het lijkt me supergaaf om het te doen, maar ik durf dat verekte kut water niet in.

zwembaden, zo diep je ze maar kan bedenken ga ik zonder probleem en met veel plezier in.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 28 mei 2004 @ 01:04:49 #134
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19462885
hydrophobia- fear of water or of rabies
potamophobia- fear of rivers or running water

je kan zelfs kiezen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19463714
ik ben echt ontzettend bang voor ballonnen...als ik ze zie of als ze bij me in de buurt komen moet ik echt weg, dan krijg ik het benauwd en de paniek slaat toe..
geen idee hoe het komt, toen ik klein was had ik er geen last van
en als ze niet opgeblazen zijn vind ik het ook niet erg trouwens

en die langpootmuggen...brrr..
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_19465768
quote:
op vrijdag 28 mei 2004 01:04 schreef coz het volgende:
hydrophobia- fear of water or of rabies
potamophobia- fear of rivers or running water

je kan zelfs kiezen
water en rabies : wtf zjin rabies en het is alleen natuurwater en niet al het water.
rivers or running water: rivieren zijn idd natuurwater, maar de zee dan? dat staat er niet bij, en aangezien ze overal wel specifiek wat voor hebben denk ik niet dat ik dit heb. running water: ik denk dat ze daar stromend water mee bedoelen zoals de huiskraan en een douche. maar daar heb ik geen problemen mee.

ik noem het maar gewoon natuurwater-fobie
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:27:05 #137
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19465969
rabies .-=-. hondsdolheid

ik kan me wel iets voorstellen bij je fobie, maar je zou het als holbewoner niet lang uithouden dus
.. door de overdaad aan schoon water uit de kraan en het verschil met als je een keer je kop in het kanaal steekt kom je al een heel eind richting zo'n fobie.... but i'm no expert
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19465978
ik heb de laatste tijd nogal last van spammofobie
pi_19466053
quote:
op vrijdag 28 mei 2004 10:27 schreef coz het volgende:
rabies .-=-. hondsdolheid

ik kan me wel iets voorstellen bij je fobie, maar je zou het als holbewoner niet lang uithouden dus
.. door de overdaad aan schoon water uit de kraan en het verschil met als je een keer je kop in het kanaal steekt kom je al een heel eind richting zo'n fobie.... but i'm no expert
dat is het niet. ik ben totaal niet bang voor infecties. zwembad-water is nou ook niet zo schoon net als die douche-hokjes. daar kun je hele lekkere dingen doen ( maar dat hoort in een ander topic).
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:33:34 #140
44620 Praag
pi_19466110
ik wil ook een vage fobie.
All good things must come to an end...
pi_19466391
quote:
op zondag 2 mei 2004 11:00 schreef king_of_cubes het volgende:
* mrbean was bang voor clownes ik had dus coulrophobia
clowns. vertel mij wat.
net als zwarte pieten.
pi_19466494
quote:
op donderdag 15 april 2004 15:33 schreef chibibo het volgende:
dutchphobia- fear of the dutch.
:|
pi_19466545
quote:
op donderdag 15 april 2004 15:37 schreef godard_k het volgende:

[..]

en hoe zit het dan als je een broek draagt ?
mooie avatar
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:53:02 #144
54520 MANI
arggg blub blub
pi_19466629
en ik maar denken dat ik raar was met mijn piepschuim, gelukkig ben ik niet de enige met een rare angst
"Ik weet niets, en zelfs dat weet ik niet zeker" Socrates
pi_19466918
ik heb het met vlees vis ei melk en boter enzo
kan het gewoon echt niet aanraken
pi_19467350
quote:
topophobia- fear of certain places or situations, such as stage fright
ik heb het met onbekende situaties en dan bedoel ik dat ik er erg veel moeite mee heb om bijv. morgen naar plaats x te rijden.
heb het dus met onbekende locaties/plekken.
ik wil zo veel mogelijk te weten komen van waar ik moet zijn, hoe en zo en dan nog ben ik misselijk als ik onderweg ben.

zeker als je nog eens 3 keer moet overstappen en nog eens 5 verschillende bussen moet nemen, dan blijf ik liever thuis. het liefste heb ik ook dat er iemand meereisd.
een navigatiesysteem in de auto zou wel een deel van mijn 'fobie' oplossen denk ik.

vandaar dat een baan voor detachering voor mij totaal niets is (met je leasebak overal naar toe rijden)

gekke is ook dat als ik ergens ben geweest, de volgende keer dat ik daar moet wezen het geen probleem is voor mij. het onbekende is er dan af zeg maar.
♥ K, N, R en F ♥
pi_19468100
@scorpion
grappig. ik heb namelijk wel een beetje hetzelfde, alleen heb ik het sowieso als ik iets echt moet doen wat niet helemaal normaal voor me is.
als het dan nog op een vreemde locatie is dan is het helemaal erg. is niet helemaal hetzelfde denk ik, maar lijkt er wel een beetje op
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:04:42 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_19468666
ik kan geen rauw vlees aanraken. met name kipfilet. ik sta echt helemaal te gruwelen als ik dat moet doen. dat gevoel is zo ultiem vies . meestal snijdt m'n vriend het voor me

naast vrachtwagens rijden vind ik ook eng, ben altijd bang dat ze ineens naar links komen
(en soms doen ze dat ook )

ff zien.. ben bang voor spinnen, maar das niet abnormaal geloof ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_19469327
ik zag laatst bij the real world (mtv) een meisje die was bang voor grote schepen en dan met name cruiseschepen. ze verbleven in een huis aan het water en toen ze zo'n schip voorbij zag komen ging ze helemaal trillen :s
ze zei dat het kwam doordat het dan boven haar uitsteekt, vond het wel erg maf.
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 13:31:44 #150
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_19470913
ik heb een fobie als iemand met zijn tanden knarst... brrr
of als iemand met de ene nagel over de andere nagel gaat en zo'n tikkent geluid maakt.
oja en ook nog, , tenen... brrrrrrrrrrrrrrr.....
Evil is just a word. The reality is much wors!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')