ik niet!quote:op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef caar2 het volgende:
ik ben bang voor spinnen!! (wie niet)
dat had ik vroeger ook!. ik ben er nu vanaf. het was niet echt een fobie, maar ik durfde wel moeilijk of niet een ladder op. het ontstond doordat mijn meester uit groep 5 door zo'n alluminium laddar zakte. (geen blaam aan de ladder, als je zo'n omvang hebt kun je die beter niet gebruikenquote:op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef lovegrrl het volgende:
trappen, vooral van die huishoudtrapjes of ladders..doodeng vind ik het, vooral als er iemand op gaat staan ofzo, kijk ik liever een andere kant op, laat staan dat ik er zelf op moet.. loop er op straat ook altijd met een boog omheen.. terwijl ik zo op een tafel of stoel of muurtje klim
duiven vind ik ook heel eng, als er 1 mn kant op kijkt of loopt ben ik weg.. in barcelona moest ik met wat vriendinnen een pleintje over vol met duiven, echt een hel was dat
water en rabies : wtf zjin rabiesquote:op vrijdag 28 mei 2004 01:04 schreef coz het volgende:
hydrophobia- fear of water or of rabies
potamophobia- fear of rivers or running water
je kan zelfs kiezen
dat is het niet. ik ben totaal niet bang voor infecties. zwembad-water is nou ook niet zo schoonquote:op vrijdag 28 mei 2004 10:27 schreef coz het volgende:
rabies .-=-. hondsdolheid![]()
ik kan me wel iets voorstellen bij je fobie, maar je zou het als holbewoner niet lang uithouden dus
.. door de overdaad aan schoon water uit de kraan en het verschil met als je een keer je kop in het kanaal steekt kom je al een heel eind richting zo'n fobie.... but i'm no expert
clowns. vertel mij wat.quote:op zondag 2 mei 2004 11:00 schreef king_of_cubes het volgende:
* mrbean was bang voor clownes ik had dus coulrophobia![]()
![]()
:|quote:op donderdag 15 april 2004 15:33 schreef chibibo het volgende:
dutchphobia- fear of the dutch.
mooie avatarquote:op donderdag 15 april 2004 15:37 schreef godard_k het volgende:
[..]
en hoe zit het dan als je een broek draagt ?
![]()
ik heb het met onbekende situaties en dan bedoel ik dat ik er erg veel moeite mee heb om bijv. morgen naar plaats x te rijden.quote:topophobia- fear of certain places or situations, such as stage fright
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |