abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18825815
hard ademhalende door neus en/of mond, smakkende, neus ophalende, kaak tikkende, tanden knarsende, slikkende, malende mensen........

word ik helemaal kriegelig van en eerlijk gezegd vind ik dat allemaal walgelijke geluiden....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 2 mei 2004 @ 11:00:53 #102
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_18828490
* king_of_cubes was bang voor clownes ik had dus coulrophobia
pi_18829914
ik heb 2 vage dingetjes: angst voor ruwe dingen (houten ijsstokjes iiiih, ruw papier, hout met zand erop e.d.) en een wel heel specifieke spinnen-angst. als het "gewone spinnen zijn, maakt het me niet uit hoe groot of hoeveel haar d'r op die poten zit. maar van die dingen met lange poten (langpootspinnen, hooiwagens, langpootmuggen) wordt ik helemaal hysterisch. als ik eraan denk moet ik het hele plafond al controleren. opilionofobie?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 2 mei 2004 @ 16:33:33 #104
52884 Me_Wesley
AFC Ajax
pi_18834413
quote:
op zondag 2 mei 2004 12:40 schreef mwanatabu het volgende:
ik heb 2 vage dingetjes: angst voor ruwe dingen (houten ijsstokjes iiiih, ruw papier, hout met zand erop e.d.) en een wel heel specifieke spinnen-angst. als het "gewone spinnen zijn, maakt het me niet uit hoe groot of hoeveel haar d'r op die poten zit. maar van die dingen met lange poten (langpootspinnen, hooiwagens, langpootmuggen) wordt ik helemaal hysterisch. als ik eraan denk moet ik het hele plafond al controleren. opilionofobie?
ik had vandaag een hele invasie in mijn kamer, stuk of 6. gelukkig had ik een mepper bij de hand. en voortaan moet ik mijn raam een beetje dichthouden
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_18836076
ik had een paar jaar terug een hele erge fobie voor overgeven.. durfde op t laatst bijna niets meer te eten, en nam de hele dag misselijkheid tabletjes.. gelukkig ben ik daar een beetje overheen gegroeid.. want t beheerste m,n hele leven... ben dr nu trouwens ook nog wel bang voor, maar t is geen groot issue in m,n leven meer
"The greatest beauty on earth is found in the hearts of those who love."
pi_18836435
deze is echt het aller gekste:
quote:
what is arachibutyrophobia?
defined as "a persistent, abnormal, and irrational fear of peanut butter sticking to the roof of the mouth", each year, this surprisingly common phobia causes countless people needless distress.
http://www.changethatsrig(...)obiaid=1381&sdid=301

lama,. deze is al langs gekomen.

[ Bericht 4% gewijzigd door 1299 op 02-05-2004 18:07:58 (overbodig) ]
pi_18836928
quote:
op zondag 2 mei 2004 17:49 schreef verrysweet het volgende:
ik had een paar jaar terug een hele erge fobie voor overgeven.. durfde op t laatst bijna niets meer te eten, en nam de hele dag misselijkheid tabletjes.. gelukkig ben ik daar een beetje overheen gegroeid.. want t beheerste m,n hele leven... ben dr nu trouwens ook nog wel bang voor, maar t is geen groot issue in m,n leven meer
hee, die ken ik ook! idd lastig. openbare situaties als treinen zijn ineens niet zo ontspannend meer (als dt het ooit al was met die ns )
ik heb ook een tijdje last gehad van de ongegronde angst dat mijn tanden los gingen zitten en zouden uitvallen. anyone?

groeten van een neuroot
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18837862
ik heb een fobie voor slakken en ook wel lichtelijk voor balonnen. dat van die slakken is wel vreemd omdat ik in mijn jeugd in een huis woonde waaraan in de berm aan de overkant van de weg ongevlooflijk veel slakken zaten. ik 'speelde' ook altijd met die slakken, ik zette ze op mijn hand ofzo. als ik tegenwoordig een slak zie flip ik helemaal.
die angst voor balonnen is niet zo groot, ik durf ze soms wel aan te raken maar opblazen en of het geluid als iemand ruw een balon oppakt, daarvan vlieg ik helemaal de kast op.
pi_18841680
bang voor vogels.....kippen, mussen, duiven!, kraaien, koolmeesjes, noem maar op! ahhhh op terrasje zitten met musjes die de broodkruimeltjes wegpikken of de dam....iiiiiiiiiiieeeee, dan wil ik gewoon het liefst wegrennen! was laatst ook zoiets op tv, van een meisje die bang was voor vogels. maar die had het ook als ze in de lucht vlogen. dan d8 ze dat ze der aan gingen vallen.
zo erg heb ik het niet, maar ik kom echt niet te dicht in de buurt van eentje! aanraken----> no way!
  zondag 2 mei 2004 @ 23:01:30 #110
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_18843310
ben zelf overigens 'bang' voor eierdozen, je weet wel, die dozen waar eieren inzitten. echt, als ik dat aanraak staat mijn haar zowat meteen rechtovereind en heb ik meteen kippevel. krijg zelfs kippevel terwijl ik deze post erover typ . brr.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 2 mei 2004 @ 23:50:30 #111
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_18844738
quote:
op donderdag 15 april 2004 13:58 schreef disorder het volgende:
er is ook een vrees voor hoge gebouwen. niet voor dat je er bovenop staat en naar beneden kijkt, maar andersom. die mensen die die fobie hebben zijn dan bang dat het gebouw langzaam maar zeker neervalt, in de richting van de kijker.
dat heb ik ook, trouwens het is niet gelimiteerd aan hoge gebouwen. het ontstaat in iedere situatie dat ik langs twee lange wanden kijk. bij gebouwen de grond en het gebouw, maar het kan ook (en dan is het sterker) op een tribune zijn, waarbij ik langs het plafond kijk en naar beneden.

dan kijk je in twee richtingen langs een wand en het lijkt inderdaad of alles op je af komt.
ik krijg dan ook angst voor het instorten van het gebouw enzo, maar dat is een soort bijangst. de hoofdangst heeft niet zo'n aanwijsbare reden.
ete
pi_18848871
ik denk dat ik n fobie krijg voor die mensen die fobién verzinnen... je moet maar iets te doen hebben..

tegen mij zeiden ze gewoon.. je hebt n pan af ...

echt gewoon te erg dit....
ergofobie: vrees voor werk ?? heet dat niet gewoon lui?

ffs zoek n hobby :p
  maandag 17 mei 2004 @ 11:35:17 #113
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19190259
quote:
op zaterdag 1 mei 2004 18:37 schreef _-xanti-_ het volgende:
persoonlijk heb ik een forum fobie, zo nu en dan. vooral wanneer ik een te lange zin begin te typen, en het begin en het eind niks meer met elkaar te maken hebben en de gramatica en spellingsvouten elkaar op beginnen te volgen, zodoende dat ik de hele zin, van begin tot eind, in geen enkele verhouding met elkaar staat, zodat ik het na 10 keer lezen nog niet door heb wat ik zojuist enkele seconden geleden nog maar geschreven heb, maar, na de 15e, keer wel: zodat blijkt dat interpunctie en abn-taal-regel-stof alsnog ver te zoeken is. een voorbeeld ervan is deze zin. aghhhh. help.

hij is goed
quote:
gramatica en spellingsvouten elkaar op beginnen te volgen
in meer dan 1 manier
quote:
een voorbeeld ervan is deze zin.
[zeik modes ]
nee hoor de zin daarvoor
[/zeik modes ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:39:43 #114
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19305829
quote:
op donderdag 15 april 2004 13:17 schreef frollo het volgende:
even van dale geraadpleegd. daar staat tal van fobieën in, maar dit vond ik persoonlijk de vaagste:

onomatofobie: ziekelijke angst voor woorden en namen
je zal maar moeten zeggen wat je mankeert en dan zo'n kutwoord moeten uitspreken
  zaterdag 22 mei 2004 @ 00:23:08 #115
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_19306982
quote:
op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef tc03 het volgende:
ben zelf overigens 'bang' voor eierdozen, je weet wel, die dozen waar eieren inzitten. echt, als ik dat aanraak staat mijn haar zowat meteen rechtovereind en heb ik meteen kippevel. krijg zelfs kippevel terwijl ik deze post erover typ . brr.

hier heb ik zelf ook last van
het geluid en het gevoel van het open en dicht maken van zo'n verpakking is denk ik het allerergste.

en piepschuim wil ik ook het liefst zo min mogelijk aanraken, komt denk ik vooral door de structuur.

verder is het opstappen op een roltrap naar beneden ook geen pretje.
  zaterdag 22 mei 2004 @ 02:48:04 #116
75779 cogito
ik kan jou wel zien
pi_19309575
quote:
op donderdag 15 april 2004 15:33 schreef chibibo het volgende:
opsomming
met dank aan www.phobialist.com
leuk voor de hypochonders onder ons, hebben ze ook weer wat om te doen
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:47:19 #117
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_19312696
ik ben bang voor spinnen!! (wie niet) en ook voor die rare 'langpootmuggen' (heten ze zo?) die uit de kluiten gegroeide mug zeg maar. ik ben een keer een uur (toen nog bij mijn ouders thuis) in mijn kamer gebleven omdat ie bij de deur zat..
  zaterdag 22 mei 2004 @ 11:50:45 #118
65884 Caar2
Het leven is mooooooooiii.....
pi_19312759
mijn broer was vroeger bang voor fruitvliegjes

omdat die beestjes altijd zo irritant voor je gezicht konden vliegen
  zaterdag 22 mei 2004 @ 12:50:56 #119
36326 Freezor
Cold as stone
pi_19313732
ik haat het geluid van plastic of iets dergelijks dat tegen het ijslaagje in de vriezer schuurt.
ik kan niet zeggen dat het een fobie is maar ik ga echt door de grond als ik dat hoor
Something for your mind, your body and your soul.
pi_19315193
nagels over het bord......maar wie heeft daar geen hekel aan......brrrrrr.....iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeee
  zaterdag 22 mei 2004 @ 14:22:42 #121
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_19315275
ik heb een beetje een fobie voor putjes op de bodem van het zwembad. na de film it (als ie uit het doucheputje komt) durf ik niet meer over die dingen heen te zwemmen, laat staan er naartoe te zwemmen!! ik ben altijd bang dat er iets uit komt dat me aan mijn benen trekt en dat ik dan niet meer omhoog kan.
To infinity…and beyond!
pi_19315558
ik ken iemand die kan niet tegen servetjes... hij word helemaal eng als hij ze aan moet raken.
heb het een beetje met aluminium folie moet je voor de grap een keer op kauwen met vullingen...
maar vind het niet echt een fobie ofzo...
Delivered without an information leaflet
pi_19315598
quote:
op zondag 2 mei 2004 02:03 schreef darkelf het volgende:
hard ademhalende door neus en/of mond, smakkende, neus ophalende, kaak tikkende, tanden knarsende, slikkende, malende mensen........

word ik helemaal kriegelig van en eerlijk gezegd vind ik dat allemaal walgelijke geluiden....
ja
en als ik de naam mirjam hoor/zie dan word ik altijd ook helemaal onpasselijk
Delivered without an information leaflet
pi_19318373
ik zelf heb niet echt een fobie ofzo..heb wel een ontiechelijke hekel aan schaaldieren. krabben, kreeften, schorpioenen en al dat soort beesten vindt ik afschuwelijk maar verder eigenlijk niets

mn broertje kan weer helemaal niet tegen watten vraag me niet waarom
pi_19320999
quote:
op zondag 2 mei 2004 02:03 schreef darkelf het volgende:

ik ook. je vergeet slurpende mensen nog trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')