ik had vandaag een hele invasie in mijn kamer, stuk of 6. gelukkig had ik een mepper bij de hand. en voortaan moet ik mijn raam een beetje dichthoudenquote:op zondag 2 mei 2004 12:40 schreef mwanatabu het volgende:
ik heb 2 vage dingetjes: angst voor ruwe dingen (houten ijsstokjes iiiih, ruw papier, hout met zand erop e.d.) en een wel heel specifieke spinnen-angst. als het "gewone spinnen zijn, maakt het me niet uit hoe groot of hoeveel haar d'r op die poten zit. maar van die dingen met lange poten (langpootspinnen, hooiwagens, langpootmuggen) wordt ik helemaal hysterisch. als ik eraan denk moet ik het hele plafond al controleren. opilionofobie?
http://www.changethatsrig(...)obiaid=1381&sdid=301quote:what is arachibutyrophobia?
defined as "a persistent, abnormal, and irrational fear of peanut butter sticking to the roof of the mouth", each year, this surprisingly common phobia causes countless people needless distress.
hee, die ken ik ook! idd lastig. openbare situaties als treinen zijn ineens niet zo ontspannend meer (als dt het ooit al was met die nsquote:op zondag 2 mei 2004 17:49 schreef verrysweet het volgende:
ik had een paar jaar terug een hele erge fobie voor overgeven.. durfde op t laatst bijna niets meer te eten, en nam de hele dag misselijkheid tabletjes.. gelukkig ben ik daar een beetje overheen gegroeid.. want t beheerste m,n hele leven... ben dr nu trouwens ook nog wel bang voor, maar t is geen groot issue in m,n leven meer
dat heb ik ook, trouwens het is niet gelimiteerd aan hoge gebouwen. het ontstaat in iedere situatie dat ik langs twee lange wanden kijk. bij gebouwen de grond en het gebouw, maar het kan ook (en dan is het sterker) op een tribune zijn, waarbij ik langs het plafond kijk en naar beneden.quote:op donderdag 15 april 2004 13:58 schreef disorder het volgende:
er is ook een vrees voor hoge gebouwen. niet voor dat je er bovenop staat en naar beneden kijkt, maar andersom. die mensen die die fobie hebben zijn dan bang dat het gebouw langzaam maar zeker neervalt, in de richting van de kijker.
quote:op zaterdag 1 mei 2004 18:37 schreef _-xanti-_ het volgende:
persoonlijk heb ik een forum fobie, zo nu en dan. vooral wanneer ik een te lange zin begin te typen, en het begin en het eind niks meer met elkaar te maken hebben en de gramatica en spellingsvouten elkaar op beginnen te volgen, zodoende dat ik de hele zin, van begin tot eind, in geen enkele verhouding met elkaar staat, zodat ik het na 10 keer lezen nog niet door heb wat ik zojuist enkele seconden geleden nog maar geschreven heb, maar, na de 15e, keer wel: zodat blijkt dat interpunctie en abn-taal-regel-stof alsnog ver te zoeken is. een voorbeeld ervan is deze zin. aghhhh. help.
in meer dan 1 manierquote:gramatica en spellingsvouten elkaar op beginnen te volgen
[zeik modesquote:een voorbeeld ervan is deze zin.
quote:op donderdag 15 april 2004 13:17 schreef frollo het volgende:
even van dale geraadpleegd. daar staat tal van fobieën in, maar dit vond ik persoonlijk de vaagste:
onomatofobie: ziekelijke angst voor woorden en namen
quote:op zondag 2 mei 2004 23:01 schreef tc03 het volgende:
ben zelf overigens 'bang' voor eierdozen, je weet wel, die dozen waar eieren inzitten. echt, als ik dat aanraak staat mijn haar zowat meteen rechtovereind en heb ik meteen kippevel. krijg zelfs kippevel terwijl ik deze post erover typ. brr.
leuk voor de hypochonders onder ons, hebben ze ook weer wat om te doenquote:op donderdag 15 april 2004 15:33 schreef chibibo het volgende:
opsomming
met dank aan www.phobialist.com
jaquote:op zondag 2 mei 2004 02:03 schreef darkelf het volgende:
hard ademhalende door neus en/of mond, smakkende, neus ophalende, kaak tikkende, tanden knarsende, slikkende, malende mensen........word ik helemaal kriegelig van en eerlijk gezegd vind ik dat allemaal walgelijke geluiden....
ik ook. je vergeet slurpende mensen nog trouwens.quote:op zondag 2 mei 2004 02:03 schreef darkelf het volgende:
hard ademhalende door neus en/of mond, smakkende, neus ophalende, kaak tikkende, tanden knarsende, slikkende, malende mensen........word ik helemaal kriegelig van en eerlijk gezegd vind ik dat allemaal walgelijke geluiden....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |