die slaat toch nergens meer op? je bent bang voor fobies. dus je hebt een fobie voor fobies. maar omdat je een fobie voor fobies hebt, en dus een fobie hebt, heb je er wel een. maar je bent daar juist bang voor, je wilt hem dus niet hebben. heb je nou wel of geen fobie?quote:op donderdag 15 april 2004 15:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
phobofobie: de angst voor fobien.
iew, ik ook. vroeger had ik een spinnetje dat je kon opwinden, zelfs dáár was ik bang voor... die bewoog altijd op onverwachte momentenquote:op donderdag 15 april 2004 18:36 schreef etcetera het volgende:
[..]
ik ben bang voor spinnen, btw.vieze rotbeesten, vooral omdat ze zo ontzettend snel kunnen lopen
![]()
checkquote:op vrijdag 16 april 2004 00:24 schreef xortes het volgende:
hehe angst voor vuurwerk staat er niet bij? ik heb een angst voor harde knallen...
staat euhm.... niet op de kaart
dat heeft m'n zus ookquote:op vrijdag 16 april 2004 03:41 schreef pietverdriet het volgende:
* etcetera is heel zwaar spheksofobies, ik hoef er maar een te zien en het klamme zweet breekt me uit en moet me beheersen om niet in paniek te raken. heel vervelend, en dan vooral die stomme reacties van anderen mensen,,
geloof me het is niet grappig, vroeger had ik het veel erger, als ik dan een wesp zag, ging er ergens een knop in en was ik volledig in paniek. let wel, dat is geen aanstellerij, je kan er helemaal niets aan sturen of doen. je bent gewoon *knip* in volledige paniek, of je het leuk vind of niet.quote:op vrijdag 16 april 2004 10:54 schreef etcetera het volgende:
[..]
dat heeft m'n zus ookze is een paar keer geprikt, vandaar denk ik. meestal vlucht ze zo ongeveer naar binnen
ik vind het wel grappig lijken
![]()
ik weet wel dat het niet grappig is (want zoals zij vlucht voor wespen, vlucht ik voor spinnenquote:op vrijdag 16 april 2004 11:02 schreef pietverdriet het volgende:
[..]
geloof me het is niet grappig, vroeger had ik het veel erger, als ik dan een wesp zag, ging er ergens een knop in en was ik volledig in paniek. let wel, dat is geen aanstellerij, je kan er helemaal niets aan sturen of doen. je bent gewoon *knip* in volledige paniek, of je het leuk vind of niet.
ik ook! walgelijk!quote:op donderdag 15 april 2004 13:16 schreef succubus het volgende:
watjes vind ik helemaal vies voelen. yuk
ik kan er ook niet echt tegen... walgelijk gevoel en geluid.quote:op donderdag 15 april 2004 12:50 schreef mani het volgende:
ik ben (bijna fobies) bang voor......piepschuim![]()
kan ik me wat bij voorstellen...quote:op vrijdag 16 april 2004 12:04 schreef dromenvanger het volgende:
of het een fobie is weet ik niet.
dat geluid bij de praxis-reclame, waar ze met een merk-stift omcircelen in een folder.
hebben veel mensen, vooral op hun werk....quote:op donderdag 15 april 2004 13:26 schreef samcali het volgende:
ik heb zelf ook jaren last van telefoon angst gehad, ik durfde niemand op te bellen. het opnemen van de telefoon was eigenlijk geen probleem.
daar kan ie niets aan doen,quote:op vrijdag 16 april 2004 22:36 schreef viking84 het volgende:
ik heb een zwager die helemaal doorflipt als er een wesp in z'n buurt komtdan denk ik: tjoh, relax ff man
heb ik ook. ik tik eerst met m'n nagels aan iedere deurklink of iets welke een schok kan veroozaken, voordat ik het met een hand durf vast te pakken. door eerst te tikken met je nagels voel je de schok ook wel indien statisch, maar het is dan net even minder erg.quote:op donderdag 15 april 2004 17:36 schreef paranoidev het volgende:
voor elektrische schokken. niet zo erg als vroeger gelukkig, toen had ik op een gegeven moment een wasknijper op zak om de deurkruk mee omlaag te drukken![]()
en wederom idem. toeterende auto's niet zozeer maar lopen langs een bouwterrein is regelmatig een crime.quote:ook ben ik heel lang ban geweest voor onverwachte harde geluiden (toeterende auto's b.v.)
angst voor fluitende mannen!quote:op vrijdag 16 april 2004 23:30 schreef fokje het volgende:
maar lopen langs een bouwterrein is regelmatig een crime.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |