ah.. dat was het dus.. ff mijn baas laten lezen..quote:op donderdag 15 april 2004 13:17 schreef frollo het volgende:
ergofobie: vrees voor werk
soms moet ik wel, laast de zolder aan het opruimen, alleen thuis en wat vind ik 2 blokken piepschuim. eerst net gedaan of ik het niet zag...maar ja moest echt schoon.quote:op donderdag 15 april 2004 12:55 schreef gfree het volgende:
rolf wouters had toch zo''n show, waar je geld kreeg als je je fobie ging overwinnen. was ook iemand die door zo'n gigantisch blok piepschuim moest zagen totdat hij beneden was.
misschien is dat wel de oplossing om er af te komen. gewoon, tanden op elkaar, en aanraken, breken, zagen..etc.![]()
dus dan maar een lekker makkelijk woord voor angst voor woorden.quote:op donderdag 15 april 2004 13:17 schreef frollo het volgende:
even van dale geraadpleegd. daar staat tal van fobieën in, maar dit vond ik persoonlijk de vaagste:
onomatofobie: ziekelijke angst voor woorden en namen
yep, we kunnen er gewoon niks aan doen!quote:op donderdag 15 april 2004 13:18 schreef gfree het volgende:
[..]
ah.. dat was het dus.. ff mijn baas laten lezen..![]()
ik ben er niet bang voor en pak ze ook wel op enzo, maar de gedachte dat ik die dingen in m'n mond voel *brr*quote:op donderdag 15 april 2004 13:26 schreef samcali het volgende:
ja, ik herken dit soort fobiën. ik heb zelf ook jaren last van telefoon angst gehad, ik durfde niemand op te bellen. het opnemen van de telefoon was eigenlijk geen probleem. mijn vriend heeft ook een rare fobie, hij is bang voor houten stokjes ; ijsstokjes, houten patatprikkertjes en die houten stokjes die de dokter gebruikt om achter in je keel te kijken.
haha, dat heb ik met vorken met heel lange tanden. bweeh, ik ben dan altijd bang dat ze in mijn keel blijven steken. maar als het niet anders kan, eet ik er heus wel mee hoor. dus een fobie? neuh.quote:op donderdag 15 april 2004 13:59 schreef sjmuup het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor en pak ze ook wel op enzo, maar de gedachte dat ik die dingen in m'n mond voel *brr*![]()
vast wel, bang om bang te worden. wat een vage fobieen bestaan er, dat iemand bang kan zijn voor piepschuimquote:op donderdag 15 april 2004 13:57 schreef gfree het volgende:
bestaat er ook zoiets als angst voor angst? phobiaphobia oid...?
wtf?!quote:op donderdag 15 april 2004 13:17 schreef frollo het volgende:
onomatofobie: ziekelijke angst voor woorden en namen
phobofobie: de angst voor fobien.quote:op donderdag 15 april 2004 13:57 schreef gfree het volgende:
bestaat er ook zoiets als angst voor angst? phobiaphobia oid...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |