die angst heeft toch echt te maken met onzekerheidquote:Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef shoggie het volgende:
Jaloezie is niet alleen onzeker, het is/kan ook een angst zijn om kwijt te raken.
Heeft zij soms straatvrees?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb al erg lang een relatie en zij gaat vrijwel nooit mee als ik uitga. Het is niet zo'n uitgaanstyp.
Ik vind het ook wel leuk om die twee werelden te hebben, mijn vriendenkring en stapavondjes en thuis, mijn vriendinnetje![]()
Indirect zorgt dit ervoor dat je toch nog met beide voeten op de grond blijft staan. Wanneer bijvoorbeeld jullie relatie overgaat, dan heb je nog iets om op terug te vallen. Natuurlijk heb je dat ook wanneer je alles samendoet, maar dat komt toch heel afhankelijk over.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Af en toe alleen uitgaan is een absolute must, leef alsjeblieft je eigen leven mensen...
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:39 schreef robbedoes het volgende:
Ff een paar redenen waarom sommige van mijn vrienden niet willen meedoen met allerlei plannen in de weekenden:
- mijn vriendin heeft tentamens
quote:- mijn vriendin moet vanavond werken
quote:- mijn vriendin moet morgenvroeg werken
quote:- mijn vriendin wil graag dat ik met haar ga oppassen
quote:- ik moet werken in het bedrijf van mijn vriendin
"En daar doe je tot 4 uur 's nachts over?".quote:- ik moet de computer installeren bij mijn vriendin thuis
quote:- mijn vriendin gaat opstap en ik moet op haar dieren passen
Generaliseren kun je leren...quote:Op donderdag 15 april 2004 14:51 schreef robbedoes het volgende:
Ik ga geen ruzie zoeken in dergelijke afzeggingen. Kijk, ik vind dat iedereen moet doen en laten wat ie zelf wilt in het weekend. Dat ga ik niet voor hen beslissen. Maar ik vind wel dat als men besluit om niet mee te gaan, men twee dingen kan zeggen. Of je zegt af zonder reden. Of je zegt af met een geldige reden. Dus niet met zo'n half standaard afmeldreden zeggen dat je in feite geen zin hebt. Het komt erop neer dat stelletjes graag alles samen willen doen en elkaar geen plezier kunnen gunnen. Hiervan leer op den duur op een bepaalde manier te reageren. Zo vraag ik hen nu niet meer uit wanneer ik opstap ga. Als ze besluiten om iets te willen ondernemen in het weekend met ons, dan moeten ze maar iets van zich laten horen. Dat is wel vanzelf sprekend voor hen, hoop ik.
Dat weet ik wel. Maar 9 van de 10 keren komt het voor dat als de een niet opstap kan gaan om wat voor persoonlijke reden dan ook, dan ander uit sympathie ook maar thuis blijft.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
Generaliseren kun je leren...
Een vriendin van mij ook. Eerst was ze een enorme flapuit en extrovert in alles. Nudat ze een vriend heeft is ze ineens zo karig met alles geworden. Ze neemt zijn standpunten in. Wat hij denkt/zegt/doet/ daar volgt zij hem zonder na te denken in. Als ze zelf geen mening heeft. Dergelijke mensen vind ik maar zielig.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:02 schreef Untouchables het volgende:
Ik ben overigens altijd al erg gebrand geweest op dit punt, een maat van me is namelijk helemaal veranderd sinds hij een vriendin kreeg en doet nou eigenlijk nooit maar dan ook nooit meer iets zonder haar.
Je begrijpt ook waarschijnlijk verkeerd. Wij hebben het hier over stelletjes die werkelijk alles met elkaar doen en afzonderlijk geen eigen mening hebben, zonder een eigen leven eropna te houden.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef Ingridh007 het volgende:
dus ik mag nooit meer iets met mijn eigen vrienden doen?
Denk j dat ik nog wel alleen naar school en naar mijn werk mag?
uh... nee dat mag je idd niet van mijquote:Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef Ingridh007 het volgende:
dus ik mag nooit meer iets met mijn eigen vrienden doen?
Denk j dat ik nog wel alleen naar school en naar mijn werk mag?
O, zullen we dan maar samen naar Dana gaan in de Peppermill? :pquote:Op donderdag 15 april 2004 15:08 schreef Dr.X het volgende:
[..]
uh... nee dat mag je idd niet van mij
* Ingridh007 geeft Ingrid kusje
neuhquote:Op donderdag 15 april 2004 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
O, zullen we dan maar samen naar Dana gaan in de Peppermill? :p
*kusj*
Ja ik ook. Dat soort mensen vallen ook in een heel diep gat als het eens uitgaat met hun verkering.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Een vriendin van mij ook. Eerst was ze een enorme flapuit en extrovert in alles. Nudat ze een vriend heeft is ze ineens zo karig met alles geworden. Ze neemt zijn standpunten in. Wat hij denkt/zegt/doet/ daar volgt zij hem zonder na te denken in. Als ze zelf geen mening heeft. Dergelijke mensen vind ik maar zielig.
t is uit!quote:Op donderdag 15 april 2004 15:11 schreef Ingridh007 het volgende:
* Dr.X knoopt haar hoofddoek om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |