abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2004 @ 11:55:51 #51
19134 geursel
"Sailing Home"
pi_18439889
Zelf vind ik het erg belangrijk dat ieder zijn / haar eigen leventje ook nog kan leiden, ondanks een relatie. Dus ja, ga lekker met je vriendinnen op stap zonder mij erbij... sjezus zeg, je partne is toch niet een bezitting die je op mag eisen?
Koude tosti's.... Brrrr....
pi_18440087
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef shoggie het volgende:
Jaloezie is niet alleen onzeker, het is/kan ook een angst zijn om kwijt te raken.
die angst heeft toch echt te maken met onzekerheid
  donderdag 15 april 2004 @ 12:11:39 #53
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_18440278
Alleen uitgaan moet kunnen. Waarom ook niet?

Het is alleen verontrustend als je partner je niet/nooit WIL meenemen.
pi_18440463
Hij heeft z'n eigen vrienden en ik ook, dus de ene keer apart uit, de andere keer samen .
pi_18440934
Ik heb al erg lang een relatie en zij gaat vrijwel nooit mee als ik uitga. Het is niet zo'n uitgaanstyp.
Ik vind het ook wel leuk om die twee werelden te hebben, mijn vriendenkring en stapavondjes en thuis, mijn vriendinnetje
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_18441631
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:40 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb al erg lang een relatie en zij gaat vrijwel nooit mee als ik uitga. Het is niet zo'n uitgaanstyp.
Ik vind het ook wel leuk om die twee werelden te hebben, mijn vriendenkring en stapavondjes en thuis, mijn vriendinnetje
Heeft zij soms straatvrees?
pi_18441856
Af en toe alleen uitgaan is een absolute must, leef alsjeblieft je eigen leven mensen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18442570
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Af en toe alleen uitgaan is een absolute must, leef alsjeblieft je eigen leven mensen...
Indirect zorgt dit ervoor dat je toch nog met beide voeten op de grond blijft staan. Wanneer bijvoorbeeld jullie relatie overgaat, dan heb je nog iets om op terug te vallen. Natuurlijk heb je dat ook wanneer je alles samendoet, maar dat komt toch heel afhankelijk over.
  donderdag 15 april 2004 @ 14:04:57 #59
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18442647
Je moet elkaar toch ruimte en tijd/plezier voor jezelf en met je vrienden kunnen gunnen?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_18443022
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:39 schreef robbedoes het volgende:
Ff een paar redenen waarom sommige van mijn vrienden niet willen meedoen met allerlei plannen in de weekenden:

- mijn vriendin heeft tentamens

Wat zeg jij dan? "Met je d'r overhoren ofzo?".
quote:
- mijn vriendin moet vanavond werken

"Mooi! Dan hebben we daar geen last van !
quote:
- mijn vriendin moet morgenvroeg werken

"Dan kan ze mooi vroeg naar bed en jij mee op stap!".
quote:
- mijn vriendin wil graag dat ik met haar ga oppassen

Ik kan me dan wel voorstellen dat ze graag in het weekend toch nog met haar vriend samen is, maar het blijft een matige...
quote:
- ik moet werken in het bedrijf van mijn vriendin

Werken als in: betaald krijgen voor dat werk?
quote:
- ik moet de computer installeren bij mijn vriendin thuis
"En daar doe je tot 4 uur 's nachts over?".
quote:
- mijn vriendin gaat opstap en ik moet op haar dieren passen

Dit is gewoon te zielig voor woorden...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18443601
Ik ga geen ruzie zoeken in dergelijke afzeggingen. Kijk, ik vind dat iedereen moet doen en laten wat ie zelf wilt in het weekend. Dat ga ik niet voor hen beslissen. Maar ik vind wel dat als men besluit om niet mee te gaan, men twee dingen kan zeggen. Of je zegt af zonder reden. Of je zegt af met een geldige reden. Dus niet met zo'n half standaard afmeldreden zeggen dat je in feite geen zin hebt. Het komt eropneer dat stelletjes graag alles samen willen doen en elkaar geen plezier kunnen gunnen. Hiervan leer op den duur op een bepaalde manier te reageren. Zo vraag ik hen nu niet meer uit wanneer ik opstap ga. Als ze besluiten om iets te willen ondernemen in het weekend met ons, dan moeten ze maar iets van zich laten horen. Dat is wel vanzelf sprekend voor hen, hoop ik.
  donderdag 15 april 2004 @ 15:00:15 #62
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_18443762
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:51 schreef robbedoes het volgende:
Ik ga geen ruzie zoeken in dergelijke afzeggingen. Kijk, ik vind dat iedereen moet doen en laten wat ie zelf wilt in het weekend. Dat ga ik niet voor hen beslissen. Maar ik vind wel dat als men besluit om niet mee te gaan, men twee dingen kan zeggen. Of je zegt af zonder reden. Of je zegt af met een geldige reden. Dus niet met zo'n half standaard afmeldreden zeggen dat je in feite geen zin hebt. Het komt erop neer dat stelletjes graag alles samen willen doen en elkaar geen plezier kunnen gunnen. Hiervan leer op den duur op een bepaalde manier te reageren. Zo vraag ik hen nu niet meer uit wanneer ik opstap ga. Als ze besluiten om iets te willen ondernemen in het weekend met ons, dan moeten ze maar iets van zich laten horen. Dat is wel vanzelf sprekend voor hen, hoop ik.
Generaliseren kun je leren...

Maar ik geef je gelijk hoor, mensen met een kont-excuus kunnen veel beter gewoon direct NEE zeggen en niet de schuld aan hun vriendin geven. Lekker makkelijk is dat...
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 15 april 2004 @ 15:02:53 #63
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18443815
Ik ben zo blij dat ik absoluut geen last heb van mn vriendin die loopt te zeuren als ik uitga zonder haar. Wij gaan alletwee zovaak uit zonder mekaar en geen van ons heeft daar problemen mee, we houden nou eenmaal alletwee van totaal verschillende tenten.
Tuurlijk ga je afentoe ook eens samen uit en dat is ook hardstikke leuk, maar apatr uitgaan kan ook gewoon.
Van wantrouwen is al helemaal geen sprake, we vertrouwen elkaar blindelings.

Ik ben overigens altijd al erg gebrand geweest op dit punt, een maat van me is namelijk helemaal veranderd sinds hij een vriendin kreeg en doet nou eigenlijk nooit maar dan ook nooit meer iets zonder haar.
pi_18443827
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:00 schreef Svyatagor het volgende:
Generaliseren kun je leren...
Dat weet ik wel. Maar 9 van de 10 keren komt het voor dat als de een niet opstap kan gaan om wat voor persoonlijke reden dan ook, dan ander uit sympathie ook maar thuis blijft.
pi_18443879
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:02 schreef Untouchables het volgende:
Ik ben overigens altijd al erg gebrand geweest op dit punt, een maat van me is namelijk helemaal veranderd sinds hij een vriendin kreeg en doet nou eigenlijk nooit maar dan ook nooit meer iets zonder haar.
Een vriendin van mij ook. Eerst was ze een enorme flapuit en extrovert in alles. Nudat ze een vriend heeft is ze ineens zo karig met alles geworden. Ze neemt zijn standpunten in. Wat hij denkt/zegt/doet/ daar volgt zij hem zonder na te denken in. Als ze zelf geen mening heeft. Dergelijke mensen vind ik maar zielig.
pi_18443884
dus ik mag nooit meer iets met mijn eigen vrienden doen?
Denk j dat ik nog wel alleen naar school en naar mijn werk mag?
pi_18443913
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Je begrijpt ook waarschijnlijk verkeerd. Wij hebben het hier over stelletjes die werkelijk alles met elkaar doen en afzonderlijk geen eigen mening hebben, zonder een eigen leven eropna te houden.
pi_18443940
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef Ingridh007 het volgende:
uh... nee dat mag je idd niet van mij
* Dr.X geeft Ingrid kusje
pi_18443962
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:08 schreef Dr.X het volgende:

[..]

uh... nee dat mag je idd niet van mij
* Ingridh007 geeft Ingrid kusje
O, zullen we dan maar samen naar Dana gaan in de Peppermill? :p

*kusj*
pi_18443987
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:09 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

O, zullen we dan maar samen naar Dana gaan in de Peppermill? :p

*kusj*
neuh je mag gewoon niet meer uit Alleen ik Ik bepaal alles in onze relatie, dat weet je toch?
pi_18443999
* Ingridh007 knoopt haar hoofddoek om
pi_18444008
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:05 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Een vriendin van mij ook. Eerst was ze een enorme flapuit en extrovert in alles. Nudat ze een vriend heeft is ze ineens zo karig met alles geworden. Ze neemt zijn standpunten in. Wat hij denkt/zegt/doet/ daar volgt zij hem zonder na te denken in. Als ze zelf geen mening heeft. Dergelijke mensen vind ik maar zielig.
Ja ik ook. Dat soort mensen vallen ook in een heel diep gat als het eens uitgaat met hun verkering.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18444036
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:11 schreef Ingridh007 het volgende:
* Dr.X knoopt haar hoofddoek om
t is uit!
pi_18444047
nou dat was t dan, topic kan dicht
pi_18444184
School nog zoiets.. k zie haar 7/7, ze zit namelijk bij me op school.
Heel vervelend trouwens, een vriendinnetje op hoge school.
(heb haar op school leren kennen eigenlijk)
Dus ze kent mijn klasgenootjes vrij goed en nog kan ik op donderdag niet met hen mee op stap.
(donderdag is hier DE uitgaansdag voor de studenten)

Maar zij mag nooit mee op donderdag van haar ouders, enkel in het weekend en dan niet zonder mij.
Hier heb ik het meeste problemen mee gehad.. ik kon nooit meer gaan omdat zij nooit wegmocht op donderdag. Terwijl ik voor haar bijna elke week ging.

Maarja ze heeft me voor de keuze gesteld, alleen uit blijven gaan of haar in het begin van onze relatie..
mss heb ik toch verkeerd gekozen denk ik dan als ik dit allemaal lees
Maar langs de andere kant ben ik heel blij met haar hoor.. voor de rest kan ik doen & laten wat ik wil
Alleen dit ene stomme punt hé

[ Bericht 1% gewijzigd door Plaagske op 15-04-2004 15:24:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')