En vond Frans dat wel zo fijn?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:27 schreef Ehric het volgende:
Op de HAVO tijdens Frans
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:30 schreef Roönaän het volgende:
dus het was geen kauwgom onder de tafel?
wat? rukken?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:30 schreef PageR het volgende:
dat lijkt me nou helemaal niks.....
Nee dat niet, en ik ging er ook echt niet naar zitte kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:30 schreef Bill_E het volgende:
tijdens frans? wtf.. vind ik ziek.. zeker die laatste op merkeng van die gast naast je.. een beetje gay mischien?
WTF!!!!!!!!!!!!...hahaahahahaquote:Op woensdag 14 april 2004 23:36 schreef Ehric het volgende:
[..]
Nee dat niet, en ik ging er ook echt niet naar zitte kijken.
En btw: ik zit al bijna 4 jaar niet meer op de HAVO.
Nee dan m'n leraar economie, die heb ik samen met nog 5 andere klasgenoten betrapt toen hij zich tijdens de pauze in een lokaal zat te rukken
HAHAHA echt hilarisch!!!
toen baalde je zeker flink dat je geen mobieltje met cam bij je hadquote:Op woensdag 14 april 2004 23:36 schreef Ehric het volgende:
[..]
Nee dat niet, en ik ging er ook echt niet naar zitte kijken.
En btw: ik zit al bijna 4 jaar niet meer op de HAVO.
Nee dan m'n leraar economie, die heb ik samen met nog 5 andere klasgenoten betrapt toen hij zich tijdens de pauze in een lokaal zat te rukken
HAHAHA echt hilarisch!!!
Heb je nog hogere cijfers bij proefwerken kunnen eisenquote:Nee dan m'n leraar economie, die heb ik samen met nog 5 andere klasgenoten betrapt toen hij zich tijdens de pauze in een lokaal zat te rukken
Vaar je dan dus eerst met je hond naar dat eilandje toe om hem daar uit te laten?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:31 schreef markiemark het volgende:
lol echt ziek! in de les rukken is zo 2003! mijn vreemdste plaats was jaren terug op een vaag eilandje waar ik altijd de hond uit laat.. tja soms heb je er ineens enrome behoefte aan!
Die vent zat te cammen (echt geen grapje, ik maak altijd de sterkste verhalen mee)quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef NietGroen het volgende:
[..]
toen baalde je zeker flink dat je geen mobieltje met cam bij je had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |