quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb zelf ook nogal wat verschillende "vriendengroepen", dan is het vaak wel nodig dat je jezelf min of meer uitnodigt. Ze zijn ook min of meer van mij gewend dat ze me soms een hele tijd niet zien en dat ik dan ineens weer opduik.
Het zit gewoon zo, als iemand je vraagt of je iets mee gaat doen en je zegt 2 x nee, dan word je de 3e keer niet meer gevraagd. Wil je dan toch weer eens met die lui in contact komen zul je zelf initiatief moeten ondernemen.
ja dat heb ik ook grrr,
Ik ken ook iemand die zich steeds zelf uitnodigd, ik ben morgen jarig en heb dus vanavond een paar mensen hier, en zij had dat gehoord.
Belt ze me op met een smoesje, komt ze eindelijk op mijn verjaardag uit en vraagt ze wat ik ga doen.
Nou ik vertellen dat er wat mensen langs komen bij mij enz, laat zij echt een stilte van 30 seconden vallen waarin ik haar uit moet nodigen.... uiteindelijk besluit ze de knoop door te hakken en te vragen of ze is uitgenodigd (leek mij duidelijk van niet want ik zei niets maar ok).
nou toen heb ik maar gewoon gezegd dat ze niet was uitgenodigd, en toen heeft ze een paar van mijn andere vrienden gebeld en gezegd dat ze het rot vond dat ik haar niet uitnodigde......