ERG LASTIG
ik ben vandaag toevallig jarig...vanmiddag is een goeie vriend langsgekomen (ik had heb gevraagd, hij kon morgenavond niet...gaan we bij mij thuis film kijken
![]()
)....
Maar morgenavond komt ook een meid...geen probleem zou je zeggen....wel dus...ze heeft zichzelf uitgenodigd.
Sinds een half jaar mailt ze me plat e.d...helft van de tijd mail ik niks terug omdat ik het irritant vind als mensen té vaak gaan mailen terwijl ze niks te vertellen hebben
![]()
Op een zaterdagmiddag in eind maart kom ik uit m'n nest...m'n vader komt naar me toe en zegt dat ze die mail-meid gesproken heeft...en ze komt over een paar uur langs *weg goeie zin*
Ik had er geen zin in om met haar te praten...ik irriteer me daar een beetje aan omdat ze me de hele tijd op m'n hakken zit (dat mailen dus)
Paar uur later komt ze dus langs...
vraagt ze opeens:"jij bent binnenkort jarig he?"...(toen begon ik al nattigheid te voelen)...
ik:"ja"....
zij:"zou ik net zoals vorig jaar langs mogen komen??"
ik:".........ja...is goed"
Vorig jaar had ik haar op eigen initiatief uitgenodigd...maar dit jaar heeft ze zich min of meer zelf uitgenodigd...ik was niet van plan om te vragen of ze ook ff langskwam
![]()
Ik heb daarover dus met die jongen gesproken die afgelopen middag langskwam....ik zei tegen hem dat ik wel ja moest zeggen...ik kon geen kant meer op.
Die jongen zegt dus dat dat niet waar is...ik had bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat er al een hele groep komt en dat er niet op gerekend had dat ze kwam........
Dat is wat ik volgende keer ga doen....
Bah..ik vind het vreselijk irritant
![]()
....mensen die zichzelf uitnodigen...best brutaal eigenlijk....
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.