abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18429806
Dit heb ik zo nu en dan. Wat vinden jullie ervan? door bijvoorbeeld te vragen aan kennissen of vrienden of je mee uit zou kunnen, doe je het vaak? of juist nooit?
pi_18429924
Dat vind ik ook af en toe erg lastig. Dan weet je dat mensen iets gaan doen en dan wil ik best graag mee. Maar dan zit je met het dilemma om jezelf uit te nodigen. Erg lastig.
Bij sommige vrienden weet ik dat het absoluut geen probleem is maar bij sommige twijfel ik vaak of ik het wel zou doen. En vaak hoor je dan achteraf dat je gewoon mee had gekund.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_18429976
Ik denk vaak; als ze me niet vragen en anderen wel zal ik wel ongewenst zijn...
Slecht, maar toch.
pi_18430005
Ik vind het vervelend als mensen zichzelf uitnodigen. Ik doe het zelf ook nooit.
  woensdag 14 april 2004 @ 23:04:51 #5
16911 TeJo
Doet ook maar wat
pi_18430061
Zelf uitnodigen sux. Zijn vaak bepaalde types die dat altijd doen.
Als iemand echter zegt 'je had wel mee kunnen gaan', kun je wel je gedachte uitleggen en het volgende keer wel doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TeJo op 14-04-2004 23:05:20 (typo) ]
seek and distroy
  FOK!fotograaf woensdag 14 april 2004 @ 23:11:31 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_18430272
ik wil het nooit doen... voel me er ongemakkelijk bij.. als je me willen vragen ze wel denk ik altijd...
maar soms gebeurt het voor ik er erg in heb
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_18430328
ik heb namelijk redelijk wat verschillende kennissen en vrienden, maarja tis gewoon zo dat je niet altijd gevraagd wordt juist wanneer je ergens zin in hebt. meestal komt het ook wel goed, maar vroeg me dus af hoe anderen hier over denken. (ik zit namelijk niet in een grote hechte vrienden groep, maar heb alles dus verspreid)
pi_18430629
ERG LASTIG

ik ben vandaag toevallig jarig...vanmiddag is een goeie vriend langsgekomen (ik had heb gevraagd, hij kon morgenavond niet...gaan we bij mij thuis film kijken )....
Maar morgenavond komt ook een meid...geen probleem zou je zeggen....wel dus...ze heeft zichzelf uitgenodigd.
Sinds een half jaar mailt ze me plat e.d...helft van de tijd mail ik niks terug omdat ik het irritant vind als mensen té vaak gaan mailen terwijl ze niks te vertellen hebben
Op een zaterdagmiddag in eind maart kom ik uit m'n nest...m'n vader komt naar me toe en zegt dat ze die mail-meid gesproken heeft...en ze komt over een paar uur langs *weg goeie zin*
Ik had er geen zin in om met haar te praten...ik irriteer me daar een beetje aan omdat ze me de hele tijd op m'n hakken zit (dat mailen dus)
Paar uur later komt ze dus langs...
vraagt ze opeens:"jij bent binnenkort jarig he?"...(toen begon ik al nattigheid te voelen)...
ik:"ja"....
zij:"zou ik net zoals vorig jaar langs mogen komen??"
ik:".........ja...is goed"
Vorig jaar had ik haar op eigen initiatief uitgenodigd...maar dit jaar heeft ze zich min of meer zelf uitgenodigd...ik was niet van plan om te vragen of ze ook ff langskwam
Ik heb daarover dus met die jongen gesproken die afgelopen middag langskwam....ik zei tegen hem dat ik wel ja moest zeggen...ik kon geen kant meer op.
Die jongen zegt dus dat dat niet waar is...ik had bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat er al een hele groep komt en dat er niet op gerekend had dat ze kwam........
Dat is wat ik volgende keer ga doen....
Bah..ik vind het vreselijk irritant ....mensen die zichzelf uitnodigen...best brutaal eigenlijk....
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_18430965
hallo, famas, wat jij zegt bedoel ik helemaal niet!!!
want ja dat is inderdaad KANKERIRRITANT.
Ik bedoel goeie kennissen en goede vrienden.
pi_18431072
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:35 schreef Apekoek het volgende:
je zou ook gewoon ervoor kunnen zorgen dat je jezelf niet uit hoeft te nodigen, regel gewoon een keertje inzuipen bij jou..vraag wat gasten die je relaxt vind en waar je normaal gesproken ook mee uitgaat
Even a broken clock is right twice a day.
pi_18431154
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:39 schreef danos het volgende:

[..]

je zou ook gewoon ervoor kunnen zorgen dat je jezelf niet uit hoeft te nodigen, regel gewoon een keertje inzuipen bij jou..vraag wat gasten die je relaxt vind en waar je normaal gesproken ook mee uitgaat
ja maar ik woon niet dicht bij de stad zit eigelijk daarom altijd wel bij lui in de stad, af en toe nodig ik wat lui uit om te zuipe maar niet vaak omdat iedereen het best wel ver vind.

en eigelijk bedoel ik niet jezelf uitnodigen maar meer van, vragen of je mee kunt.
pi_18431551
Als ik word uitgenodigd,kom ook niet,dus waarom zou ik mezelf uitnodigen
pi_18432036
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik denk vaak; als ze me niet vragen en anderen wel zal ik wel ongewenst zijn...
Slecht, maar toch.
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik vind het vervelend als mensen zichzelf uitnodigen. Ik doe het zelf ook nooit.
  donderdag 15 april 2004 @ 00:20:06 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18432095
ga leren koken, kom vaker in cul
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_18432460
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:35 schreef Apekoek het volgende:
Reageer jij altijd zo?
was goed bedoeld het hele verhaal..moet je maar denken.

OT nee ik nodig mezelf nooit uit...niet nodig ook...ze vragen me wel uit zichzelf.
En jezelf uitnodigen of vragen of je met ze mee kunt is IMO hetzelfde
pi_18433319
quote:
Op donderdag 15 april 2004 00:38 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Reageer jij altijd zo?
was goed bedoeld het hele verhaal..moet je maar denken.

OT nee ik nodig mezelf nooit uit...niet nodig ook...ze vragen me wel uit zichzelf.
En jezelf uitnodigen of vragen of je met ze mee kunt is IMO hetzelfde
als je aan iemand vraagt 'kan ik vanavond langs komen?' is dat dan jezelf uitnodigen? je maakt me niet wijs dat niemand op fok! ooit zo'n vraag heeft gesteld.
pi_18436180
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:23 schreef Famas het volgende:

zij:"zou ik net zoals vorig jaar langs mogen komen??"
ik:".........ja...is goed"
Hallo wie is er hier zo dom om 'ja' te zeggen dan?!?!?

je had ook kunnen zeggen dat je geen tijd had..
pi_18437062
quote:
Op donderdag 15 april 2004 01:38 schreef Apekoek het volgende:

[..]

als je aan iemand vraagt 'kan ik vanavond langs komen?' is dat dan jezelf uitnodigen? je maakt me niet wijs dat niemand op fok! ooit zo'n vraag heeft gesteld.
OMG imo is het ook hetzelf hoor
als je vraagt..kan ik langskomen..nodig je jezelf tog ook als het ware uit? of zie ik dat nu verkeerd
Team-Squid.nl | Rickage^ <-- Team-Squid.nl Ownage!
pi_18437119
Never ik vind het afschuwelijk arrogant. Hoe belangrijk kan je jezelf voelen als je jezelf uitnodigd. Ik ken mensen die zichzelf overal ongewenst uitnodigen tot op bruiloften toe en als ze dan niet komen naar een bruiloft dan zijn ze boos op het paar omdat hij/zij niet uitgenodigd is..

Echt belachelijk
pi_18437145
wat een onzin, dat je niet aan vrienden kan vragen of je mee mag. ik dacht dat vrienden elkaar alles konden vragen. ze zijn vrij om nee te zeggen hoor.
pi_18437448
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:37 schreef Byte_Me het volgende:
wat een onzin, dat je niet aan vrienden kan vragen of je mee mag. ik dacht dat vrienden elkaar alles konden vragen. ze zijn vrij om nee te zeggen hoor.
Precies, als je het bij vage kennissen doet kan ik me voorstellen dat het irritant is, maar aan vrienden moet je dit soort dingen toch gewoon kunnen vragen (mits er geen dwingende ondertoon inzit)?
  donderdag 15 april 2004 @ 09:58:16 #22
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_18437518
Niet vragen gewoon komen op feestjes van vage bekenden, en dan ook niks meenemen behalve nog een paar gasten
pi_18437604
Ik vind het wel een beetje vreemd om jezelf uit te nodigen, maar het hangt er wel heel erg vanaf bij wie je jezelf uitnodigt. Bij hele goede vrienden, familie of kennisen vind ik het heel wat anders dan bij mensen die je maar half kent. Gelukkig wordt ik iig bij vrienden altijd wel uitgenodigd.
//geen commentaar...
pi_18442618
Ik heb zelf ook nogal wat verschillende "vriendengroepen", dan is het vaak wel nodig dat je jezelf min of meer uitnodigt. Ze zijn ook min of meer van mij gewend dat ze me soms een hele tijd niet zien en dat ik dan ineens weer opduik.
Het zit gewoon zo, als iemand je vraagt of je iets mee gaat doen en je zegt 2 x nee, dan word je de 3e keer niet meer gevraagd. Wil je dan toch weer eens met die lui in contact komen zul je zelf initiatief moeten ondernemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_18442804
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:58 schreef Djaser het volgende:
Niet vragen gewoon komen op feestjes van vage bekenden, en dan ook niks meenemen behalve nog een paar gasten
Zeg alsjeblieft dat je sarcastisch bezig bent....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')