Dat zijn mannenmaten. Voor mannen word er nu wel rekening gehouden dat ze verschillende lichamen hebben maar voor vrouwen niet. Vreemd.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zo nee?En trouwens, dan bestel je toch gewoon een van de andere maten? Ik zie het probleem niet zo
Dat zie je verkeerd. 'Ze' (de mannen) willen gewoon dat die dingen lekker strak zitten bij de dames... denk ikquote:Op zondag 4 juli 2004 12:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dat zijn mannenmaten. Voor mannen word er nu wel rekening gehouden dat ze verschillende lichamen hebben maar voor vrouwen niet. Vreemd.
Die one size zijn zeer stretchy en passen van maat S tot L. De t-shirts zijn ook heel leuk bij vrouwen hoor!quote:Op zondag 4 juli 2004 11:57 schreef ParanoidEv het volgende:
Die girlies, zijn die one size? Zo ja, dat zuigt, hou volgende keer ook rekening met mensen die geen maat S hebben(En die grote flubberen, das ook niets)
Whehehe, dat bedoel ik... Er zijn ook vrouwen die van hun leven niet in L zullen passen...quote:Op maandag 5 juli 2004 11:32 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Die one size zijn zeer stretchy en passen van maat S tot L. De t-shirts zijn ook heel leuk bij vrouwen hoor!
Daarom pas ik ze ook nooit. Maar goed, ik zie wel..quote:Op maandag 5 juli 2004 11:32 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Die one size zijn zeer stretchy en passen van maat S tot L. De t-shirts zijn ook heel leuk bij vrouwen hoor!
Daarom bestel ik er zoiezo geen ik heb in de winkel meestal M of L eindelijk na 21 kilo te zijn afgevallen Ennuh mocht je dan toch perse een t-shirt van fok willen.... misschien wel niet zo mooi maar anders een mannen t-shirt of zo voor de dikkere dames onder ons. Maar ParanoidEv jij bent toch helemaal niet dik of zo????quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:19 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Daarom pas ik ze ook nooit. Maar goed, ik zie wel..
ik zie het nu pas... ja dat kan altijdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezzbeeb, kan ik een eventueel een plekje op de vloer bij jullie reserveren? Ergens tussen de bank en de openhaard is prima.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik zie het nu pas... ja dat kan altijd
Heh neeeee, dik is anders. Maar ik bestel toch wel een girlie, kan ik er altijd aan knutselen als ie niet pastquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:22 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom bestel ik er zoiezo geen ik heb in de winkel meestal M of L eindelijk na 21 kilo te zijn afgevallen Ennuh mocht je dan toch perse een t-shirt van fok willen.... misschien wel niet zo mooi maar anders een mannen t-shirt of zo voor de dikkere dames onder ons. Maar ParanoidEv jij bent toch helemaal niet dik of zo????
Kus maar niet te hard, alleen de kattenmand is nog vrijquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Daarom wil jij daar slapenquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar dat is leuk! Lekker een hele nacht knuffelen met Xena!
Ookquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:16 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom wil jij daar slapen![]()
Wij zijn erg goed in doorzakaftermeetings bij ons thuis jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ook
Maar ook omdat Bluezz en Golfer gewoon heel gezellig zijn!
quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn erg goed in doorzakaftermeetings bij ons thuis ja
Je hebt aangemeld dat er 0! personen komen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:40 schreef Meimeltje het volgende:
Heb me net ook aangemeld
Lekker op fietsje erheen
Dat klopt, ik wilde alleen mezelf aanmeldenquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Je hebt aangemeld dat er 0! personen komen.
Ik neem aan dat je dus zelf wil komen en niemand meebrengt ? Dan pas ik je boeking even aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |