abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 19:29:54 #126
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9187102
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:26 schreef Soep v/d Dag het volgende:
overigens ontkend Darkraver nog altijd dat dat expres is...
Het lijkt mij wel degelijk iets wat met opzet is gedaan. Die zin heel debiel inspreken, effect eroverheen, sample omkeren en vervolgens nog een echo erover...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9188093
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op zich heb ik helemaal niets tegen gabbers (mag er zelfs een aantal tot mijn vrienden rekenen), maar de associatie met nazi's is laatst in HP de Tijd weer duidelijk geworden. Gelukkig geldt dit voor een klein groepje, maar zoals zo vaak verpest een kleine groep het voor de rest. Ik hou zelf niet van gabber, maar als een ander er helemaal uit z'n dak op gaat, laat ze lekker
Vroeger, in die mooie ouwe tijd, was ik ook een gabber. Het was echt super gaaf en we gingen er met ze alle voor! Blank, Geel, Zwart tot en met paars. Maar aangezien een steeds groter deel met hollandse vlaggen op de jas gingen lopen. Kreeg het op eens bij een deel een andere mening. Het werden vuile tyfus nazie's. Het werden allemaal skinheads, want zo zien die gabbers er eigenlijk uit met die kale kop, zo is het onstaan hoe je het wendt of keer. Als je dan zelf Indo bent, sta je er toch een beetje lullig bij. Daarbij gaan er een paar neefen kapot aan de drugs.....Dan zeg ik gewoon. Voor mij NOOIT meer Gabber. Die gasten die gewoon van de muziek houden, TOP! Voor de "mensen" die nu kunnen laten zien dat ze bij het hollandse front horen en hekel hebben aan alles dat het een ander land komt (blijkbaar aan de vlag te zien), of anders gezegd, trots zijn op hun eigen volk. Die kunnen echt de grafk@&#!er krijgen...Het zijn dan vaak vooral die meelopers, die pikkies, die gepest werden, die zich aansluiten bij deze negatieve gedachtes.....Aangezien deze ideeen altijd weer bij mij naar boven komen bij het horen van gabber....Voor mij nooit meer gabber!!!!

ps. voor andere, die mogen het zelf weten..

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
pi_9191460
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:26 schreef Trance4Ever het volgende:

Dat gekloot over Amsterdam vs. Rotterdam moet echt eens afgelopen zijn. Sommige gabbers gedragen zich als een stelletje opgefokte voetbal hooligans

Whoehaahaha, sommige fokkers tillen te zwaar aan een post.

Het was als een luchtige opmerking bedoeld, hc komt uit Parkzicht en dus Rotterdam.

Niks meer, niks minder.

Anywayz, ik ga al heel wat jaren naar hardcore-feesten en ondanks dat ik altijd liever in de Energiehal liep, dan in Sporthallen Zuid, ben ik altijd in voor elk feest.
En iedereen op een feest is m'n vriend, waar je ook vandaan komt.
En aantal jaren geleden, was dat ook het meest kicken op hardcore-feesten, iedereen respecteerde mekaar, gabbers uit Den-Haag, Rotterdam, Utrecht of A'dam.

pi_9194610
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:08 schreef The-What het volgende:

[..]

Whoehaahaha, sommige fokkers tillen te zwaar aan een post.

Het was als een luchtige opmerking bedoeld, hc komt uit Parkzicht en dus Rotterdam.

Niks meer, niks minder.

Anywayz, ik ga al heel wat jaren naar hardcore-feesten en ondanks dat ik altijd liever in de Energiehal liep, dan in Sporthallen Zuid, ben ik altijd in voor elk feest.
En aantal jaren geleden, was dat ook het meest kicken op hardcore-feesten, iedereen respecteerde mekaar, gabbers uit Den-Haag, Rotterdam, Utrecht of A'dam.

mijn post niet op jou gericht hoor, ik sprak in algemeen

en gabber komt oorspronkelijk niet eens uit nederland heb ik gehoord, of het waar is weet ik niet maar ik dacht altijd dat het uit amerika kwam (gabba heet het daar)

[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 18-03-2003 00:20]

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_9194621
hardcore is okay.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:31:49 #131
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9199205
quote:
klopt maar dat is bijna in een half jaar door de plee gespoeld.......had meerdere factoren (dood van C. Picornie/Lloret de Mar).

Dit was ook het moment dat ik de gabber voor altijd vaarwel heb gezegd.

Ze zeggen wel es dat je op het hoogtepunt moet stoppen.

dinsdag 18 maart 2003 @ 10:32:50 #132
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9199225
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 00:19 schreef Trance4Ever het volgende:
en gabber komt oorspronkelijk niet eens uit nederland heb ik gehoord, of het waar is weet ik niet maar ik dacht altijd dat het uit amerika kwam (gabba heet het daar)
niet alles geloven wat je hoort.......
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:41:04 #133
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9199385
quote:
Amerikanen doen net alsof ze de enigen zijn die nieuwe vindingen doen...
House komt wel uit die regio, gabber/hardcore (of hoe je het ook wilt noemen) is een van oorsprong Nederlandse stroming.

http://members.lycos.nl/deepdishchase/newpage2.html

dinsdag 18 maart 2003 @ 13:48:10 #134
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_9204071
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 22:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Die gasten 'gebruiken' (jammergenoeg) een stroming (toevallig de gabber stroming) om hun verveling negatief te uiten. Het had net zogoed de jojo-stroming kunnen wezen. Had je dan alle jojo's kut dingen gevonden?
Wees wel helder en probeer de zaken wel gescheiden te houden. Feit dat ze gabber luisteren wil niet zeggen dat de oorzaak van hun geouwehoer het gabber muziek is.

ja hoor jij wel als ik r&b kut vind ga ik toch ook niet die stroming gebruiken om m'n 'verveling negatief te uiten'
pi_9207449
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:48 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
ja hoor jij wel als ik r&b kut vind ga ik toch ook niet die stroming gebruiken om m'n 'verveling negatief te uiten'
Gabber is niet de oorzaak van hun verveling. Je begrijpt niet wat ik bedoel.
Ik zeg dat ze het gabber voor de ander verpesten, door hun verveling negatief te uiten EN het onder het mom van 'ik ben gabber' te gebruiken. Gabber leent zich makkelijker dan een stroming als r&b om te rellen.
pi_9207711
Het is aan het terugkomen, denk ik. Merkte het zelf ook al, hier een voorbeeld:

Ik sprak gisteren met een meisje uit mijn klas op de basisschool, en die vertelde me vrijdag dat ze naar een (en ik citeer) "vet gave Hardcore Revival From Hell Party in d'Aesculaep" was geweest. d'Aesculaep is een onzettend boerenhol in het gat Heerde, even ter informatie. Volgens deze welingelichte ooggetuige zijn de gabbers weer helemaal terug, hetzij niet met trainingspakken maar met (jawel, hier komen alle skinhead/nazi/extreemrechts/verloedering van normen en waarden opmerkingen) Lonsdaletruien en kisten.

Nouja. Laten we de vlaggen uithangen van blijdschap dat deze briljante muziekstroming weer tot leven komt. .

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_9210906
Het zijn gewoon allemaal VUILE NAZIES!! Vooral die boeren, want die kennen helemaal geen buitenlanders!

(Sorry, van me uitlating, want er klopt niets van qua argumentatie en onderbouwing, maar moest het er ff uitgooien)

Nooit meer Gabber!!

*oneluv* Rememba da greatest LA memba. this feelin is foreva. I borrow a bang out to da whole alcoholic crew. So one luv to da wickedest main mun in leidschendam & co
pi_9210926
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:31 schreef Doopy-X- het volgende:

klopt maar dat is bijna in een half jaar door de plee gespoeld.......had meerdere factoren (dood van C. Picornie/Lloret de Mar).

Dit was ook het moment dat ik de gabber voor altijd vaarwel heb gezegd.

Ze zeggen wel es dat je op het hoogtepunt moet stoppen.

Dus je vindt de muziek ineens niet meer kicken, omdat de sfeer minder wordt?
pi_9210950
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:07 schreef Tjam het volgende:
Het zijn gewoon allemaal VUILE NAZIES!! Vooral die boeren, want die kennen helemaal geen buitenlanders!

(Sorry, van me uitlating, want er klopt niets van qua argumentatie en onderbouwing, maar moest het er ff uitgooien)

Nooit meer Gabber!!

Jij bent net zo generaliserend als die nazi's.

pi_9211702
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:08 schreef The-What het volgende:

[..]

Jij bent net zo generaliserend als die nazi's.

Niet want het sloeg terug op een post eerder. Waarin werd gezegd dan een deel zich als nazi-gabbers vertoond. Ik zeg tuurlijk niet dat alle gabbers nazi's zijn, das natuurlijk logisch
pi_9212312
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:39 schreef Tjam het volgende:

Niet want het sloeg terug op een post eerder. Waarin werd gezegd dan een deel zich als nazi-gabbers vertoond. Ik zeg tuurlijk niet dat alle gabbers nazi's zijn, das natuurlijk logisch

Jij zegt toch duidelijk dat het 'allemaal' nazi's zijn.

Ach idioten hebbie overal, what's new.

pi_9215848
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:07 schreef Tjam het volgende:

Nooit meer Gabber!!

Kijk, en om mensen als jouw maak ik me dus enorm pissig

[jij bent dus typisch een geval van 'je moet je muil houwe!!!' ]

dinsdag 18 maart 2003 @ 21:26:13 #143
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9216324
quote:

Joepie!
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9243953
Hardcore is ook mijn muziek stijl. Is ooit begonnen in '96/'97 met de happy hardcore, maar kwam daardoor wel in aanraking met het hardere werk. Ik vind het gewoon vette muziek met power erachter.
Aan de buitenkant zou je het bij mij niet zien, ik loop ook in normale kleding rond, draag ook geen 'hardcore-merken' en heb ook geen gabberkapsel, maar wat maakt dat uit als je maar voor de muziek, de sfeer en het feesten gaat.

En ja ik erger me (toen en nu) ook wel aan die meeloopfiguren, die alleen maar 'gabber' zijn omdat het 'stoer' is. En helaas denkt een (te groot) deel van de jongste generatie dat je rechts (met dubbel S) 'moet' zijn als gabber.
Daar zijn al vele woorden aan vuilgemaakt.
http://www.tw-magazine.com/nieuws/nieuws_full.php?id=342
http://members.lycos.nl/anf/frames.htm

Overigens vind ik andere muziek ook wel leuk hoor en ik kan net zo goed uit mijn dak gaan op Anouk, RATM, Rammstein of Nirvana als op een hardcorenummer.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 19-03-2003 22:13]

woensdag 19 maart 2003 @ 22:06:27 #145
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9244217
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:58 schreef Sassie het volgende:
http://www.tw-magazine.com/nieuws/nieuws_full.php?id=342
Goed artikel! Het drukt heel veel van die beterweters flink met de neus op de feiten.
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:10:03 #146
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9244326
toevallig zaterdag weer wat nieuwe plaatjes gehaald en gemixt op m'n setje deze week
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9244391
Even voor de mensen die vergeten zijn wat een gabber is

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_9244504
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:12 schreef Steve-O het volgende:
Even voor de mensen die vergeten zijn wat een gabber is
[afbeelding]

Is ie net heen wezen joggen?
pi_9244556
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:16 schreef Fatality het volgende:

[..]

Is ie net heen wezen joggen?

Nee hij zag een muis lopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:00:10 #150
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_9245897
quote:

[..]

mijn post niet op jou gericht hoor, ik sprak in algemeen

Onzin.
Hardcore is in nederland geboren. Het eerste grote feest (thunderdome i presume?)is in amsterdam gehouden, en de oprichters (de mensen van ID&T) komen uit Landsmeer, een dorpje naast amsterdam.

De amerikanen vinden de trancedeuntjes van tiësto al te hard, laat staan dat ze met hardcore aan gaan komen.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')