quote:Hoe was het 3-mans bandje? *grin*
Op zaterdag 15 maart 2003 22:17 schreef vaagster het volgende:
* vaagster opent het raam en stelt de spiegel net een halve mm naar beneden bij."zo, nu nog even water halen voor de geraniums en de wacht kan weer beginnen"
quote:En, wat hebben de gabbers dan nog zoal te zeggen?
Op zaterdag 15 maart 2003 20:49 schreef Fatal het volgende:
For everyone who wants to listen to what we have to say
No matter what everone says, Just don't give a fuck!
There will always be H-A-R-D-C-O-R-E!
quote:Yup, echte gabbers zijn wel relaxed. Het zijn juist de meelopers die het zo enorm hebben verziekt. In de laatste jaren dat gabber erg populair was, hoorde je ze ook steen en been klagen over de relschoppers die op de feesten te vinden waren. Met de muziek op zich is niets mis... sterker nog, ik luister het nog steeds regelmatig
Op zaterdag 15 maart 2003 22:27 schreef haaahaha het volgende:
Het gaat er 'de gabbers' toch niet om dat het hardcore er is om zich af te zetten tegen diegene die het hardcore niet kunnen luchten? Tering man, 'gabbers' zijn gewoon relaxed en willen gewoon lekker kunnen genieten van een lekkere 180+ bpm plaat?
>> kale kop
>> Bomberjacks
>> legerkisten
zijn iig paar kenmerken ervan. Ik weet dat dit dus niet echt klopt van het image van een gabber, maar als je hier woont zul je een negatief beeld krijgen van gabbers.
En hoop ook niet dat ik al die teringherrie weer kan horen.
quote:Die gasten 'gebruiken' (jammergenoeg) een stroming (toevallig de gabber stroming) om hun verveling negatief te uiten. Het had net zogoed de jojo-stroming kunnen wezen. Had je dan alle jojo's kut dingen gevonden?
Op zaterdag 15 maart 2003 22:37 schreef Zero_Cool het volgende:
Bij ons zijn de *noem geen plaats* gabbers (staat achterop hun bomberjacks) weer erg actief. Op hun domme brommertjes mensen van de fietsen aftrappen, ja lekker he. Loop je lekker over het centrum, staan ze weer te boeren en te schelden en ik weet zeker dat het gabbers zijn. Wil je weten hoe?>> kale kop
>> Bomberjacks
>> legerkistenzijn iig paar kenmerken ervan. Ik weet dat dit dus niet echt klopt van het image van een gabber, maar als je hier woont zul je een negatief beeld krijgen van gabbers.
En hoop ook niet dat ik al die teringherrie weer kan horen.
Het leeft nog steeds
Speel nog vaak zat Gabberinnetje
Nee, heb niet m'n kop half opgeschoren
Mellow moet niet mauwen!
quote:Zeik niet
Op dinsdag 31 juli 2001 15:26 schreef Mitch_Buchannon het volgende:
Ik heb deze vakantie wel weer gemerkt dat Gabber en Hardcore weer volop begint te leven en vooral buiten de randstad domme boeren weer hun bomberjackie hebben aangetrokken. Ook tijdens uitgaan in Lloret zag ik ze weer verschijnen en jezus, wat schaam ik me als hollander als er weer zoīn lompe gabber voorbij komt hakken.Laat het alsjeblieft niet zover komen dat er weer allemaal thunderdome feesten komen en iedereen weer zīn australian of cavello kloffie uit de kast gaat trekken.
quote:Gabber blijft een beetje zweven. De laatste tijd is er weer een lichte opleving te bespeuren. Er komen weer meer platen uit, oude CD's worden re-released en je hoort het weer vaker als je ergens op straat loopt (ja, ook hier in Groningen
Op zondag 16 maart 2003 03:25 schreef The-What het volgende:
Het leeft nog steeds
Speel nog vaak zat Gabberinnetje
Nee, heb niet m'n kop half opgeschorenMellow moet niet mauwen!
(* gelijk Dark Raver - Intelligent Hardcore zoekt.... )
quote:IDD!!!!! Eindelijk iemand met wie ik het eens ben op dit topic..
Totaal offtopic:
Ik op randstedelingen die denken dat ze alles zijn, alleen omdat ze daar wonen. Zelf kom ik uit Nijmegen en daar ben ik zeer trots op! Ik zou zelf nooit in de randstad willen wonen!
quote:hoe kan je nou trots zijn op waar je vandaan komt, alsof je er wat voor hebt moeten doen...
Op zondag 16 maart 2003 21:24 schreef T-Low het volgende:[..]
IDD!!!!! Eindelijk iemand met wie ik het eens ben op dit topic..
quote:Weet jij wat je hoort als je die plaat achterstevoren draait?
Op zondag 16 maart 2003 21:12 schreef MSXUser het volgende:(* gelijk Dark Raver - Intelligent Hardcore zoekt....
)
quote:Ik zag op HQ iemand rondlopen met een trui met heel groot: LIMBURG.
Op zondag 16 maart 2003 21:24 schreef T-Low het volgende:IDD!!!!! Eindelijk iemand met wie ik het eens ben op dit topic..
Sorry hoor, maar dan lach ik me echt kapot, damn
En nee ik heb geen randstad-kapsones, maar om nou met Limburg op je borst te gaan lopen
Moehahahaa
quote:we willen je niet hebben ook dus dat scheelt
Op dinsdag 31 juli 2001 16:08 schreef IndemnitY het volgende:
Totaal offtopic:
Ikop randstedelingen die denken dat ze alles zijn, alleen omdat ze daar wonen. Zelf kom ik uit Nijmegen en daar ben ik zeer trots op! Ik zou zelf nooit in de randstad willen wonen!
quote:Hey man, heb jij nog niet je post geplaatst, dat gabber idd niet meer door de beugel kan?
Op zondag 16 maart 2003 22:02 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
we willen je niet hebben ook dus dat scheelt
Hoe vond je m'n post over die trui?
quote:mijn mening over de "scene" is wel duidenlijk geloof ik? Die-hard fokkerz kennen hem
Op zondag 16 maart 2003 22:10 schreef The-What het volgende:[..]
Hey man, heb jij nog niet je post geplaatst, dat gabber idd niet meer door de beugel kan?
![]()
Hoe vond je m'n post over die trui?
quote:Dan is er nog steeds weinig van te maken
Op zondag 16 maart 2003 21:59 schreef The-What het volgende:
Weet jij wat je hoort als je die plaat achterstevoren draait?
quote:Volgens mij heb jij niet de plaat thuis liggen dan.
Op zondag 16 maart 2003 22:20 schreef MSXUser het volgende:[..]
Dan is er nog steeds weinig van te maken
(blijft onverstaanbaar in ieder geval)
"Amsterdamse gabbers housen als de beste".
Frankly my dear, doet het me weinig.
Hardcore komt uit Rotjeknor, Amsterdam = mellow.
Mellow moet niet mauwen
quote:Vanavond nog maar eens luisteren. De vinylversie kan ik wel bij een kennis van me halen
Op maandag 17 maart 2003 12:50 schreef The-What het volgende:
Volgens mij heb jij niet de plaat thuis liggen dan.
Wel degelijk goed te horen hoor."Amsterdamse gabbers housen als de beste".
Frankly my dear, doet het me weinig.
Hardcore komt uit Rotjeknor, Amsterdam = mellow.
Mellow moet niet mauwen
Respect the DJs, the music and each other
voor de rest is de meeste gabber wel kewl
quote:Het zit er inderdaad in!
Op maandag 17 maart 2003 12:50 schreef The-What het volgende:
Volgens mij heb jij niet de plaat thuis liggen dan.
Wel degelijk goed te horen hoor."Amsterdamse gabbers housen als de beste".
quote:overigens ontkend Darkraver nog altijd dat dat expres is...
Op maandag 17 maart 2003 19:01 schreef MSXUser het volgende:[..]
Het zit er inderdaad in!
Ik heb er wel behoorlijk wat filtering overheen moeten gooien om het er redelijk verstaanbaar uit te krijgen (converteren naar mono en alle hoge + lage tonen eruit filteren). Het valt nog minder op, omdat het ook nog op een hele aparte manier wordt uitgespoken. 'Ehaaaamstudamsu gabbus ehaaausu as de bestu.....'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |