Laat het alsjeblieft niet zover komen dat er weer allemaal thunderdome feesten komen en iedereen weer z´n australian of cavello kloffie uit de kast gaat trekken.
quote:De Randstad, dat is pas de échte wereld! Alles daarbuiten zijn boeren, en onderontwikkeld. In de Randstad hebben ze tenminste minimaal 1 moord per dag, wordt er 50% van de vaderlandse drugs gebruikt en worden er alleen al in Amsterdam per dag meer dan 20 auto's gestolen.
Op dinsdag 31 juli 2001 15:26 schreef Mitch_Buchannon het volgende:
Ik heb deze vakantie wel weer gemerkt dat Gabber en Hardcore weer volop begint te leven en vooral buiten de randstad domme boeren weer hun bomberjackie hebben aangetrokken.
De Randstad, that's where the action is!
Geen Domme Kaalgeschoren Apen Meer!!
Weg Weg Weg!!
quote:Ja, dat klopt!
Op dinsdag 31 juli 2001 15:29 schreef CraZaay het volgende:[..]
De Randstad, dat is pas de échte wereld! Alles daarbuiten zijn boeren, en onderontwikkeld. In de Randstad hebben ze tenminste minimaal 1 moord per dag, wordt er 50% van de vaderlandse drugs gebruikt en worden er alleen al in Amsterdam per dag meer dan 20 auto's gestolen.
quote:waarschijnlijk dat gabbers Urban Guerilla's zijn
Op dinsdag 31 juli 2001 15:33 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ja, dat klopt!
Wat wou je mee zeggen en wat heeft dit met gabber te maken
quote:Volgens mij zei hij dat 'domme boeren' nu ál/pas/weer gabber zijn geworden... Dus als je geen gabber bent hoef je je niet zo beledigd te voelen volgens mij...
Op dinsdag 31 juli 2001 15:29 schreef CraZaay het volgende:[..]
De Randstad, dat is pas de échte wereld! Alles daarbuiten zijn boeren, en onderontwikkeld. In de Randstad hebben ze tenminste minimaal 1 moord per dag, wordt er 50% van de vaderlandse drugs gebruikt en worden er alleen al in Amsterdam per dag meer dan 20 auto's gestolen.
Tis trouwens wel zo dat er buiten de randstad meer gasten op hun scootertje met een (bijna) kale kop en een bomberjack. Tenminste dat viel mij ook op...
onzinnig topic. Als je Gabber niet mooi vindt en je niet eens bent met hun kledingstijl, dan kijk je maar ff de andere kant op. Ik vind de reacties hier behoorlijk intolerant. Ik ben zelf een metal freak maar als er een thunderdome feest gegeven wordt moeten ze dat vooral doen. Er zal waarschijnlijk wel een markt voor zijn.
quote:Ik kwoot Mitch_Buchannon: "Ik heb deze vakantie wel weer gemerkt dat Gabber en Hardcore weer volop begint te leven en vooral buiten de randstad domme boeren weer hun bomberjackie hebben aangetrokken."
Op dinsdag 31 juli 2001 15:33 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ja, dat klopt!
Wat wou je mee zeggen en wat heeft dit met gabber te maken
M.a.w.: Alles wat niet uit de Randstad komt zijn boeren. En dan voel ik me als Brabander aangesproken (als is er met boeren nix mis). En aan dat begrip wordt aan Mr. Mitch een negatieve betekenis gegeven.
Gelukkig zijn sommige mensen geen gabber/rap/...-fans en komen ze uit de Randstad. Die zijn tenminste slim.
[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 31-07-2001 15:45]
quote:Mij ook, dus laat CraZaay maar uit zijn nek spetteren. Zie die gasten vrijwel nooit (meer) in grote steden, en ben d'r niet rouwig om. Dus sluit ik me bij de topicstarter aan.
Op dinsdag 31 juli 2001 15:40 schreef PokerFace het volgende:[..]
Tis trouwens wel zo dat er buiten de randstad meer gasten op hun scootertje met een (bijna) kale kop en een bomberjack. Tenminste dat viel mij ook op...
quote:Een bomberjackie is op zich een normale jas hoor, die ook vaak door niet gabber gedragen wordt. Sterker nog: de meeste gabbers dragen geen gabberkleding meer. Ik wil niet veel zeggen, maar de laatste keer dat ik een Aussie of Cavello in het wild heb gezien is wel een enorme tijd geleden.
Op dinsdag 31 juli 2001 15:26 schreef Mitch_Buchannon het volgende:
Ik heb deze vakantie wel weer gemerkt dat Gabber en Hardcore weer volop begint te leven en vooral buiten de randstad domme boeren weer hun bomberjackie hebben aangetrokken.
quote:Hoef jij je toch niet te schamen? en bovendien zijn er wel ergere dingen hoor... ik schaam mij ook niet wanneer er weer een punker met rechtopstaande haren in regenboogkleuren en een 1 of ander versleten kloffie voorbij komt denderen... laat hem lekker, en laat die "gabbers" (tussen quotes, omdat je niet altijd zeker meer weet of het wel een hardcoreliefhebber is) lekker hun gang gaan
Ook tijdens uitgaan in Lloret zag ik ze weer verschijnen en jezus, wat schaam ik me als hollander als er weer zo´n lompe gabber voorbij komt hakken.
quote:Van die feesten heb jij geen last, en ja... 25 augustus is er weer een. Hopelijk gaan er binnekort ook weer Digital Overdose's komen. Die Cavello's vond ik altijd wel lekker spul om in te lopen dus van mij mogen ze weer hip worden
Laat het alsjeblieft niet zover komen dat er weer allemaal thunderdome feesten komen en iedereen weer z´n australian of cavello kloffie uit de kast gaat trekken.
Jij jouw muziek, en de gabbers hun muziek (en kleding)
quote:Of hij bedoelt: alles wat gabber is zijn boeren..? Boeren is meer een aanduiding voor onderontwikkelde figuren dan uit welke streek je komt denk ik
Op dinsdag 31 juli 2001 15:43 schreef CraZaay het volgende:[..]
M.a.w.: Alles wat niet uit de Randstad komt zijn boeren. En dan voel ik me als Brabander aangesproken (als is er met boeren nix mis).
quote:Ja, en volgens Mr. Mitch zitten er geen boeren (dus onderontwikkelde figuren) in de Randstad. Volgens hem zijn mensen uit de Randstad dus slimmer/moderner/whatever dan mensen buiten de Randstad?
Op dinsdag 31 juli 2001 15:48 schreef kamagurka het volgende:[..]
Of hij bedoelt: alles wat gabber is zijn boeren..? Boeren is meer een aanduiding voor onderontwikkelde figuren dan uit welke streek je komt denk ik.
quote:In dat geval moet je je van Mr. Mitch geen zak aantrekken! De mensen in de randstad zijn immers voor 95% afkomstig uit de omstreken, dus als je je als randstedeling boven de provincie gaat stellen bijt je jezelf alleen maar in je staart.
Op dinsdag 31 juli 2001 15:52 schreef CraZaay het volgende:[..]
Ja, en volgens Mr. Mitch zitten er geen boeren (dus onderontwikkelde figuren) in de Randstad. Volgens hem zijn mensen uit de Randstad dus slimmer/moderner/whatever dan mensen buiten de Randstad?
Maar ontopic: ik vind gabber erg lompe muziek en zeker niet ontwikkelt. Of het al dan niet aan het terugkomen is daar heb ik (gelukkig) toch geen zak over te zeggen... Hoewel ik liever wat interessantere muziek de kop op zou willen zien steken.
wat een slap geouwehoer weer zeg!!
Als je de muziek niet mooit vind luister je er toch niet na!!
Als je de feesten niet leuk vind dan ga je er niet heen..
Als je de kleren niet mooi vind draag ze dan niet
en ga geen andere mensen lopen afzeiken die wel in die kleren lopen wel naar die muziek luisteren en wel naar die feesten gaan
Dank u wel...
Stelletje meelopende
quote:1: Dat doe ik ook niet
Op dinsdag 31 juli 2001 15:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
1: In dat geval moet je je van Mr. Mitch geen zak aantrekken!
2: Ik vind gabber erg lompe muziek en zeker niet ontwikkelt. Of het al dan niet aan het terugkomen is daar heb ik (gelukkig) toch geen zak over te zeggen... Hoewel ik liever wat interessantere muziek de kop op zou willen zien steken.
2: Dat is je goed recht. Als iedereen zich nu zo zou uiten, geef je je oprechte mening, zonder iemand anders daarbij in zijn/haar eer aan te tasten.
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 15:57 was de signature van kamagurka het volgende:
the meak shall inherit the earth
Meak (?), n. [Cf. AS. mce sword, OS. maki, Icel. maekir.]
A hook with a long handle
Hoezo gaan haken met lange handvaten de wereld bevolken?
sorry dat viel me ineens op.
/offtopic
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 16:08 schreef CraZaay het volgende:Als iedereen zich nu zo zou uiten, geef je je oprechte mening, zonder iemand anders daarbij in zijn/haar eer aan te tasten.
Maar zoals zanderr al in het door jou geopende topic zegt: mensen doen dit dus om reacties uit te lokken
-mijn mening..
quote:
Op dinsdag 31 juli 2001 16:12 schreef Tokus het volgende:
offtopic, maar dit viel me net op
[..][i]
Meak
haken met lange handvaten de wereld bevolken?
sorry dat viel me ineens op./offtopic
Je vraagt je precies af wat ik me dus ook altijd bij dit woord afvroeg. Nou heb ik het laatst opgezocht, en het is een zin uit de bijbel (english one of course). Het betekent zoiets van: "de zwakkeren erven de wereld" meak staat voor de onderdrukten en de hulpeloze schapen die uiteindelijk (door hun geloof?) dus de aarde zullen bevolken.... kan d'r ook niets anders van maken, meak is dus eigelijk weak.. Even om aan te geven dat het engels ook vol rare kronkels zit denk ik.
>>While christianity teaches falsities like "love thy neighbor" and "the meak shall inherit the earth", the truth is that we are naturally meant to vie for power over the other person (the Will to Power)<<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |