abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18424777
Ik heb een tijd geleden met m'n moeder hele leuke rode babyrib gekocht wat ik graag terug zou zien als plooirokje Maar nu kan ik nergens een patroon ervoor vinden en om nou elke maand de Knip enzo te bekijken is ook weer zoveel werk en dat duurt wel errug lang :S Daarom wilde ik vragen of iemand een patroon heeft voor een kort plooirokje voor maat 42?
pi_18424843
quote:
Op woensdag 14 april 2004 20:15 schreef Inu het volgende:
Ik heb een tijd geleden met m'n moeder hele leuke rode babyrib gekocht wat ik graag terug zou zien als plooirokje Maar nu kan ik nergens een patroon ervoor vinden en om nou elke maand de Knip enzo te bekijken is ook weer zoveel werk en dat duurt wel errug lang :S Daarom wilde ik vragen of iemand een patroon heeft voor een kort plooirokje voor maat 42?
Ik ga altijd naar de buurvrouw... die heeft nog 'knip's uit 1991! Misschien heb jij ook een buurvrouw die op naailes zit?
pi_18424930
Kijk ook eens ieg in andere bladen van eenderlijk kaliber. Bijvoorbeeld de Burda. En als je dan oudere jaargangen wil zien, kijk dan ook eens in de bieb. Die dingen zijn zeerzeker te vinden, maargoed, kost idd tijd, zoals jij al zei. Succes ermee !

Rode babyrib is echt te gek, mijn moeder had nog een lapje over en die maakt nu voor mij een recht minirokje van zelfde soort rib.
Your kisses are wasted on me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')